راه حل های سلامت از راه دور: 15 روند برتر برای سال 2022

پزشکان با درمان اعتیاد به نیکوتین، افراد را به زندگی عادی بازمی‌گردانند. بیماران فلج بهبود می یابند تا بتوانند دوباره راه بروند. کسانی که آلزایمر دارند می توانند خاطرات و احساسات عزیز را به یاد بیاورند. جوانان برای ادامه تحصیل، زندگی و تفریح با خانواده و دوستان خود از افسردگی یا اضطراب خلاص می شوند. آیا می‌توانید تصور کنید که راه‌حل‌های ویژه سلامت از راه دور می‌توانند تمام این روال را بدون نیاز به ملاقات حضوری بیماران در مطب درمانگر پوشش دهند؟ خوب، اما چگونه می‌توانید درمان پزشکی را در سال‌های شیوع COVID-19 تصور کنید؟ در اینجا زمانی است که راه حل های بهداشت از راه دور برای کمک به بیماران و متخصصان مراقبت های بهداشتی حتی بیشتر می شود.

موقعیت‌هایی که در بالا توضیح داده شد برای بسیاری از مردم آشنا هستند، اما زنده ماندن از COVID-19 بدون راه‌حل‌های نرم‌افزار پزشکی از راه دور به‌موقع برای آنها سخت بود. مشاوره و درمان باید به صورت آنلاین تغییر می کرد، اما تصور اینکه پزشکان مجازی چگونه کار خواهند کرد آسان نبود.

در پست امروز OpenGeeksLab نحوه عملکرد راه حل های بهداشت از راه دور در دوران همه گیر COVID-19 را نشان می دهد. آیا انقلاب است؟ آیا این تغییرات موقتی هستند؟ تیم ما 15 گرایش بهداشت از راه دور را جمع آوری کرده است که اگر می خواهید در کسب و کار مراقبت های بهداشتی خود تجدید نظر کنید، به کارتان می آید.

عوامل اساسی در توسعه بازار راه حل های بهداشت از راه دور

سیستم‌های پزشکی از راه دور راه‌حل‌های ایمن و مقیاس‌پذیری هستند که عملکرد کارکنان مراقبت‌های بهداشتی را افزایش می‌دهند و تجربه بیمار را ساده‌تر می‌کنند. چنین ابزارهایی فرآیندهای پزشکی را روان تر، کارآمدتر و راحت تر می کنند. بهداشت از راه دور در بسیاری از زمینه ها گسترش یافته است و در سراسر جهان همچنان ادامه دارد. مزایای اولیه سلامت از راه دور آشکار است. اجازه دهید مزایای اصلی استفاده از راه حل های پزشکی از راه دور در یک سیستم پزشکی معاصر را کشف کنیم:

ارتباط خانوادگی راه حل های بهداشت از راه دور فرصتی برای پنهان کردن بیماری سلامت از افراد نزدیک را حذف می کند. این یک راه عالی برای تضمین دسترسی به سوابق مراقبت های بهداشتی برای همه کاربرانی است که مورد اعتماد هستند و می توانند به اطلاعات خصوصی مرتبط با سلامت دسترسی پیدا کنند.

مدیریت مراقبت های اولیه راه حل های مختلف بهداشت از راه دور روند ارتباط با پزشکان را در هر زمان و در هر مکان آسان می کند. کاربران جدید به آسانی ABC پزشک می گیرند. حتی اگر متخصص در حال حاضر مشغول باشد، مصرف کنندگان می توانند به سادگی درمانگر دیگری را در پلتفرم های ویژه پزشکی از راه دور دریافت کنند.

ارزیابی بهبود یافته پزشکان می توانند بیش از اندازه گیری فشار خون انجام دهند. راه حل های پیشرفته بهداشت از راه دور می توانند تجزیه و تحلیل عمیق همه چیز را تضمین کنند، از سوابق سابقه سلامتی گرفته تا محیط خانه. چنین عملکردهایی امکان ایجاد روش های مراقبت پیچیده تر را فراهم می کند. سایر فناوری‌ها تحویل آزمایشگاه‌های مختلف را در بسته‌های برگشتی به خانه بیماران می‌دهند. برای مثال، تماس‌های ویدیویی زوم برای پوشش دادن تمام جزئیات عالی هستند.

نوآوری های فناوری در پزشکی به زودی به طور کامل جایگزین برخی از روش های سنتی خواهد شد. چرا؟ پلتفرم‌های سلامت از راه دور درمانی به پزشکان فرصتی برای ارزیابی بهتر ارگانیسم‌ها، وضعیت سلامت فعلی، ژن‌ها، عادات، خلق و خوی و موارد دیگر می‌دهد. راه حل ها و نوآوری های بهداشت از راه دور امکان درمان حتی پیچیده ترین اختلالات را در کوتاه ترین زمان فراهم می کند. کاربردهای ویژه شناسایی شرایط و پیشنهاد درمان موثر را ممکن می سازد.

به همین دلیل است که متخصصان باید به طور فعال راه حل های سلامت از راه دور را به صورت آنلاین ادغام کنند. سلامت از راه دور یکی از روش‌های مؤثر برای تغییر زندگی مردم به سمت بهتر شدن است، به‌ویژه در طول همه‌گیری COVID-19. تشخیص از راه دور، مشاوره و درمان در حال حاضر حیاتی است، زمانی که بیماران هنگام ترک خانه با خطرات خاصی روبرو هستند.

پیش بینی می شود که اندازه بازار سلامت از راه دور تا سال 2027 به 559.52 میلیارد دلار با CAGR 25.2 درصد برسد. عوامل کلیدی در چنین رشد سریع عبارتند از:

اثرات مثبت ثابت شده کنترل سلامت از راه دور

افزایش سریع هزینه های پزشکی برای رشته های دولتی/خصوصی

توسعه سریع شرایط سلامت مزمن

تغییر به ارائه خدمات درمانی مبتنی بر مشتری

نیاز به پیشگیری و درمان موثر COVID-19

ضرورت غنی سازی دانش سلامت روان

به دلیل ویروس کرونا، گرایش‌های پزشکی از راه دور نیاز به حجم کاری مبتنی بر بهینه‌سازی پرسنل پزشکی را نشان دادند. کارشناسان تحویل از راه دور را به سه دسته تقسیم می کنند:

Synch telemedicine مخفف ارتباط بین پزشکان و بیماران از طریق رایانه شخصی و ابزارها است.

پزشکی از راه دور ناهمزمان مخفف ارتباط تاخیری بین دو طرف است. این بدان معنی است که یک بیمار می تواند داده های خصوصی مانند علائم، تصاویر، فیلم ها و موارد دیگر را ارسال کند. یک پزشک می تواند به جای واکنش فوری، دیرتر پاسخ دهد.کنترل بیمار از راه دور یک کنترل 24/7 وضعیت سلامت از طریق نرم‌افزارهای تله مدیسین خاص و دستگاه‌هایی است که روی مصرف‌کنندگان راه‌اندازی می‌شوند و سوابق پزشکی حیاتی را به بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها منتقل می‌کنند.

 

پیامدهای COVID-19 برای راه حل های بهداشت از راه دور

طب سنتی و پزشکی از راه دور تا حد زیادی شکل گرفته اند زیرا کووید-19 آسیب زیادی به سلامت ما وارد کرده است. سلامت از راه دور به بخش مهمی از واقعیت پس از همه گیری تبدیل شده است. پس از تحقیقات عمیق، مک کینزی به این نتیجه رسید که این نوع دارو به طور قابل توجهی دسترسی به مراقبت های بهداشتی و درمان را گسترش داده است. این بسیار مهم است زیرا مردم مجبور بودند در خانه بمانند و فرصتی برای ملاقات حضوری با پزشک خود نداشته باشند.

بیمارستان ها به مکان هایی با ریسک بالا تبدیل شدند. ماندن در خانه منطقی بود، اما چگونه می توان به پزشک مراجعه کرد؟ پاسخ واضح است: پزشکی از راه دور. تنها در مارس 2020، بیماران آمریکایی که برنامه های بهداشتی از راه دور را نصب و استفاده کردند، 154 درصد در مقایسه با مارس 2019 رشد کردند. پس از اوج گیری، این تعداد به 200 میلیون نفر رسید. فاصله گذاری اجتماعی دلیل اصلی چنین تمایلی است.

همچنین ممکن است در مورد هزینه نرم افزار پزشکی از راه دور امروز تعجب کنید. اکثر سازمان های مراقبت های بهداشتی میزبانی ابری را برای ذخیره داده های پزشکی حیاتی ترجیح می دهند. فرد می تواند از هر دستگاهی وارد شود. مزایای برنامه های مبتنی بر وب عبارتند از:

عدم دانلود برنامه

بدون راه اندازی سرور در سایت

عدم پرداخت هزینه مجوز برنامه

انعطاف پذیری را افزایش می دهد

مقیاس بندی آسان با نیازهای در حال گسترش شما

فرصت های ویدئو کنفرانس سریع بدون نصب

جایگزین های مبتنی بر ابر به اندازه میزبانی در سایت ایمن هستند. همه آنها مطابق با HIPAA هستند و از رمزگذاری داده ها برای دفاع از اطلاعات در حین انتقال استفاده می کنند.

بسته به گزینه هایی که نیاز دارید، نرم افزار بهداشت از راه دور ممکن است از 30 تا 300 دلار ماهانه برای هر کاربر تا هزاران دلار هزینه داشته باشد. نیازی به نگرانی در مورد سرمایه گذاری سخت افزار اولیه یا هزینه های تعمیر و نگهداری وجود ندارد.

بسیاری از موارد ثابت می کند که پزشکی از راه دور به منبع اصلی درمان بیماران در سراسر جهان تبدیل شده است. یکی از نمونه‌های این خدمات شامل Teladoc است. این اپلیکیشنی است که توانسته به حدود 20000 بیمار در روز کمک کند. برنامه های دسته های دیگر چنین نتایجی را در مدت زمان کوتاهی نشان نمی دهند.

یکی دیگر از موارد Amwell است که امکان اتصال آنلاین به پزشک خود را از طریق چت ویدیویی فراهم می کند. این شرکت درآمدی را در سه ماهه سوم 62.6 میلیون دلار گزارش کرد. که در مقایسه با گزارش های سال اخیر 80 درصد افزایش داشته است. به‌جز راه‌حل‌های ویدیویی مانند این، محیط پس از COVID، توسعه‌دهندگان برنامه را مجبور می‌کند تا راه‌های جدیدی برای به حداقل رساندن خطر ابتلا پیدا کنند:

ارائه سریعتر خدمات پزشکی و کمک

گسترش مداوم مراقبت های اولیه مجازی

دسترسی بدون دردسر به دستگاه‌ها و برنامه‌های تلفن همراه (برای دریافت کمک بدون ترک خانه، آموزش در خانه و موارد دیگر ضروری است)

امنیت تضمین شده و حفاظت از اطلاعات شخصی بیمار (این مورد با آخرین نشت اطلاعات از یک استارتاپ به نام Vastaamo ثابت شده است)

این حقایق و آمار همگی ثابت می‌کنند که کووید-19 به شدت بر سلامت از راه دور تأثیر گذاشته است. این بیماری همه گیر تأثیر مثبتی بر توسعه اپلیکیشن مراقبت های بهداشتی و تقاضا داشت. با این حال، این بدان معنا نیست که برآورده کردن تمام الزاماتی که HIPAA ایجاد کرده است آسان است. باید با فروشندگان معتبری که خدمات توسعه اپلیکیشن پزشکی از راه دور را ارائه می‌کنند، مشورت کرد تا از پتانسیل ابزارهای بهداشت از راه دور استفاده کند. چنین ابزارهایی راه‌حل‌های نرم‌افزاری عالی برای سلامت از راه دور هستند که جایگزین درمان در محل در زمان‌های سختی می‌شوند که بهتر است در خانه بمانید. آینده پزشکی از راه دور به طور کامل به این شکل تغییر شکل داد.

 

روندهای سلامت از راه دور که بر آینده مراقبت های بهداشتی تأثیر می گذارد

کمبود پیش بینی نشده پزشک، فاصله گذاری اجتماعی، مراکز درمانی پربار، و افزایش تقاضا برای مشاوره سریع، پذیرش فناوری پزشکی از راه دور را تسریع کرده است. 83 درصد از کاربران گزارش می دهند که قصد ندارند حتی پس از پایان قرنطینه جهانی، استفاده از چنین برنامه هایی را متوقف کنند. فقط یک سال پیش، ارزش این بازار 45.5 میلیارد دلار بود. در سال 2026، آنها می گویند که ممکن است به 175.7 میلیارد دلار برسد.

 

عوامل زیادی سلامت جهانی را شکل می دهند. ارتباط یکپارچه گرایش اولیه است، اما برخی از موارد جدید نیز اهمیت دارند. در زیر بیشتر بدانید.

 

1. سلامت از راه دور مبتنی بر EHR

ما لیست خود را از گرایش های پزشکی از راه دور با این نکته مهم شروع می کنیم. چرا می خواهید از فناوری پرونده الکترونیک سلامت (EHR) استفاده کنید؟ با تعبیه این نرم افزار از راه دور، سادگی استفاده و کارایی عملیاتی تضمین می شود. کارشناسان مراقبت های بهداشتی باید بتوانند در هر زمانی به داده های مربوط به بیماران خود دسترسی داشته باشند. در غیر این صورت، سیستم آنها بیش از حد بارگذاری می شود و می توان برخی از وظایف را نادیده گرفت. افزودن داده ها به صورت دستی زمان زیادی می برد.

EHR یک راه حل عالی است. برنامه‌های ویژه‌ای که ویژگی‌های پزشکی از راه دور و EHM را با هم ترکیب می‌کنند، چیزی است که پزشکان به آن نیاز دارند. برخی از نام‌ها عبارتند از CareCloud، eClinicalWorks، AdvancedMD و ChaRM Health. کارشناسان مراقبت های بهداشتی می توانند ویژگی های نرم افزار پزشکی از راه دور اضافی را در EHR ارائه دهند. به این ترتیب آنها می توانند گردش کار کلی را بهینه کنند و این امکان را برای بیماران فراهم کنند که با دسترسی آسان به پلتفرم های بهداشت از راه دور در هر زمان از مشکلات جدی جلوگیری کنند. یک مثال روشن زمانی است که پرزیدنت اوباما EHR ها را به عنوان محوری از قانون مراقبت مقرون به صرفه (ACA) در سال 2010 قرار داد و پذیرش آنها را با بیش از 30 میلیارد دلار پرداخت های تشویقی در سال های 2011-2015 ترویج کرد.

 

2. IoMT و پوشیدنی های پزشکی از راه دور

COVID-19 نیاز به مراقبت های بهداشتی از راه دور را افزایش داد. کارشناسان متوجه شدند که طراحی ابزارهای ارتباطی که پزشکان را به سرعت با بیماران خود از هر مکانی مرتبط می کند، بسیار حیاتی است. اینترنت اشیاء پزشکی (IoMT) یک زمینه نسبتاً آینده نگر است. آنها می گویند، تا سال 2029، این رقم به 285.5 میلیارد دلار در مقایسه با 24.4 میلیارد دلار در سال 2019 افزایش می یابد.

اکنون تماشای بیماران از طریق دستگاه های ویژه آسان است. داشتن یک اتصال اینترنتی پایدار کافی است. ابزارهایی مانند استنشاق، تخت‌های هوشمند معاصر، EKG و مانیتورهای ECG فرآیندهای مختلفی مانند تبادل اطلاعات با برنامه‌های بهداشت از راه دور را تسهیل می‌کنند. این راه حل ها مزایای مراقبت مجازی متعددی دارند. برای مثال، آنها حجم کار را به حداقل می‌رسانند، تحرک بیماران را افزایش می‌دهند و نظارت بر شرایط سلامتی را ممکن می‌سازند.

 

3. کلان داده و هوش مصنوعی

افزایش کارایی راه حل های بهداشت از راه دور با مشارکت سایر فناوری ها امکان پذیر است. هوش مصنوعی در سلامت از راه دور و داده های بزرگ از جمله راه حل های پیشرفته ممکن برای سلامت از راه دور هستند. آنها هر دو افزونه های فوق العاده ای هستند زیرا می توانند بخش های زیادی از اطلاعات را جمع آوری، پردازش و ارزیابی کنند و ایده هایی برای طرح های درمانی موثر ارائه دهند. اکثر بیماران با هوش مصنوعی به شکلی در یک محیط پزشکی مواجه شده اند. این فناوری ربات‌های چت را برای خدمات و درمان به مشتری قدرت می‌دهد. فناوری هوش مصنوعی دارای اپلیکیشن هایی در پزشکی دقیق، کشف دارو و ژنومیک است. برخی از آنها عبارتند از Babylon، HealthTap و Ada.

 

یادگیری ماشینی (ML) راه حل کارآمد دیگری است. داده های خصوصی همه چیز نیست. می توان به موقعیت جغرافیایی دسترسی پیدا کرد و آن را تحلیل کرد. نیازی به نگرانی در مورد امنیت و دقت داده ها نیست.

به گفته مک کینزی، هوش مصنوعی می تواند منجر به نتایج بهتر و بهبود بهره وری ارائه مراقبت شود. استفاده از هوش مصنوعی، ML و داده های بزرگ امکان تشخیص علائم، وضعیت اجتماعی، ویژگی ها، سن و سایر عواملی را که ممکن است بر درمان تاثیر بگذارد را می دهد. جمع آوری این نوع اطلاعات امکان تصمیم گیری مبتنی بر داده را فراهم می کند. جای تعجب نیست که صنعت پزشکی هوش مصنوعی احتمالاً در چند سال آینده به سرعت رشد خواهد کرد و تا سال 2025 از 34 میلیارد دلار فراتر خواهد رفت.

واقعیت مجازی (VR) عامل دیگری است. سیستم های نرم افزار Telehealth نمی توانند فناوری های واقعیت مجازی را نادیده بگیرند. در صورتی که سیستم شما عقب افتاده است، پیشروی مهم است. این همان چیزی است که مندی راث از HealthLeadersMedia می گوید. برخی از نمونه‌های برنامه عبارتند از Airway EX برای iOS، Anatomy 4D+ برای Android، Bacteria 3D برای iOS و InCell VR برای iOS. در مورد برخی از موارد استفاده الهام بخش از واقعیت مجازی در وبلاگ ما بیشتر بخوانید تا نمونه های کافی بدست آورید.

 

4. واقعیت افزوده برای مراقبت با کیفیت

با ترکیب راه حل های دیجیتال از راه دور سلامت با واقعیت افزوده (AR)، کارشناسان می توانند پلتفرم های پزشکی از راه دور را ارتقا دهند. آنها دقت فرآیندهای مختلف را افزایش می دهند. کارکنان دیگر وقت خود را برای رفع اشتباهات تلف نمی کنند. به عنوان مثال، AR در حمل و نقل بیماران مفید است. انواع مختلف راه حل های بهداشت از راه دور ممکن است به سطوح مختلف آموزش نیاز داشته باشند. اپلیکیشن‌های سفارشی در حال حاضر به شناسایی راه‌های درمان بیماران کمک می‌کنند. عینک هوشمند، ابزار دندانپزشکی، اسکنر ورید – همه اینها نمونه هایی از راه حل های واقعیت افزوده هستند. سایر ابزارهای AR به جراحان این امکان را می‌دهند تا از راه دور دست‌های خود را به نمایشگر جراح در محل که از فناوری AR استفاده می‌کند، بتابانند، در حین انجام عمل‌ها راهنمایی بگیرند، مدل‌های سه بعدی و موارد دیگر را نمایش دهند. چنین نرم‌افزاری شامل EchoPixel، BioFlightVR، Vipaar و غیره است.

 

5. تمرکز بیشتر بر امنیت داده ها

بیماران نگران داده های خصوصی خود هستند که با ارائه دهندگان راه حل بهداشت از راه دور به اشتراک می گذارند. در اینجا زمانی است که HIPAA برای محافظت از سوابق سلامت شخصی ایجاد می شود. ارائه دهندگان پزشکی باید رمزگذاری داده ها را پیاده سازی کنند. آنها باید دسترسی به داده های شخصی را محدود کنند، آزمایش های امنیتی منظمی را انجام دهند و سایر روش های پیشگیرانه را اعمال کنند. سال 2020 نشان داد که بسیاری از ارائه دهندگان راه حل های پزشکی از راه دور آمادگی مقابله با چالش های فعلی را ندارند. به همین دلیل است که چنین برنامه هایی در برابر حملات سایبری آسیب پذیر هستند. برخی از نمونه ها عبارتند از Blackbaud و DCA Alliance - آنها نتوانستند در برابر هکرها مقاومت کنند.

 

6. یک روش مراقبت مبتنی بر تیم

ایجاد راه حل هایی که استفاده از رویکرد مراقبت مبتنی بر تیم را ممکن می سازد، روند دیگری است. این یک رویکرد برد-برد برای متخصصان مراقبت های بهداشتی و بیماران است. پزشکی از راه دور روش هایی را برای ترکیب مراقبت های مبتنی بر تیم در مراقبت مجازی به دلیل همه گیری موجود کشف کرده است. آکادمی ملی پزشکی توضیحات و نمونه های بیشتری از رویکرد مراقبت مبتنی بر تیم ارائه می دهد.

 

7. مدل ترکیبی پزشکی از راه دور و درمان چهره به چهره

پزشکی از راه دور ترکیبی مراقبت از راه دور و مراقبت حضوری را ترکیب می کند. این مدل مبتنی بر فناوری کنفرانس ویدیویی، زمان‌بندی، رزرو صندلی، کنترل بیمار و پیگیری است. عوامل شخصی باید تشخیص دهند که آیا بیمار باید از راه دور کنترل شود، حضوری یا هر دو. COVID-19 فناوری را برای تسهیل درمان بیماران هیبریدی تحریک می کند. ایده این است که این مدل به ارائه نیازهای بیماران، قطع ویزیت و معاینه بیش از حد برای بیماران، بهبود کیفیت ارتباطات کمک می کند. این ابزارها به کارشناسانی که ترجیح می‌دهند از مدل‌های ترکیبی استفاده کنند، کمک می‌کنند: AmWell، MDLive، Doctor on Demand، و موارد دیگر.

 

8. نرم افزار تله مدیسین ذهنی

این روند در مورد فرصت های بزرگ نیز هست. انواع مختلفی از سلامت از راه دور شناخته شده است و برخی از آنها شامل Vectera، athenaOne و Simple Practice هستند. آنها اجازه می دهند تا مسائل مربوط به سلامت روان را به طور موثر مدیریت کنند. آنها همچنین ابزارهای عالی برای مدیریت و ارتباطات هستند.

 

9. برنامه های کاربردی برای تفریح ​​و تندرستی

سبک زندگی سالم مدت هاست که به یک روند تبدیل شده است. بسیاری از مردم عادت های بد را به نفع سلامتی خودداری می کنند. آنها سیگار و الکل را انکار می کنند و به طور منظم ورزش می کنند. چنین افرادی مراقب سلامتی خود هستند و برنامه های مختلف تغذیه و تفریح ​​برای آنها ضروری است. توسعه دهندگان حرفه ای راه حل های متنوعی را برای اهداف مختلف ارائه می دهند. توسعه برنامه تناسب اندام اهمیت دارد زیرا بسیاری از کاربران مایلند تناسب اندام خود را حفظ کنند و در هر لحظه در حال حرکت باشند. برخی از بهترین ابزارهای تناسب اندام و تغذیه عبارتند از Waterlogged، Fitocracy Macros و MyFitnessPal. علاوه بر این، می‌توانید SolidFit، یک برنامه شبکه اجتماعی تناسب اندام OpenGeeksLab را که برای گردآوری تجربیات تناسب اندام یکپارچه توسعه یافته است، بررسی کنید.

بازار نرم افزارهای تناسب اندام به احتمال زیاد تا سال 2026 به 14.7 میلیارد دلار خواهد رسید که توسط Market Watch به اشتراک گذاشته شده است. این صنعت در هفت سال با CAGR 23 درصد افزایش خواهد یافت. از سپتامبر 2020، MyFitnessPal با مجموع 1.44 میلیون دلار، رهبر درآمد در میان نرم افزارهای تغذیه و ورزشی بوده است.

 

10. کاهش سیاست ها و دستورالعمل های پزشکی از راه دور

اپلیکیشن‌های جدید برای ویزیت می‌توانند جایگزین لزوم حضور حضوری در پزشک شوند. از رفتن بیماران به بیمارستان و به خطر انداختن سلامتی آنها جلوگیری می کند. این روش باعث صرفه جویی در زمان می شود زیرا در اکثر موارد 20 تا 30 دقیقه طول می کشد تا با پزشک مشورت کنید. راه حل هایی مانند Lemonaid، GoodRx Care، و LiveHealth Online به انجام این کار کمک می کنند.

 

برخی منابع تخمین زدند که سلامت از راه دور بیش از صد دقیقه در زمان مصرف کنندگان در مقایسه با حضور حضوری در مرکز صرفه جویی می کند. آنها می توانند هر قرار ملاقاتی را در آسایش خانه خود حل کنند. راه‌حل‌های فناوری با کاربرد آسان، برنامه‌ریزی آنلاین و ارتباطات، تنها برخی از موارد افزودنی خوب به زمان ذخیره‌شده هستند.

 

11. ابزار تولید دارو

این یکی از روندهای اخیر استفاده از سلامت از راه دور است. ابزارهای توسعه امکان ترکیب معاینات بالینی و مشاوره از راه دور را فراهم می کند. محققان، دانشمندان و بیماران از چنین فرصتی سود می برند. فناوری سلامت دیجیتال (DHTs) روش‌های جدیدی را برای جمع‌آوری و شناسایی داده‌های حساس از بیماران در حالی که به زندگی روزمره خود ادامه می‌دهند، پیشنهاد می‌کند.

 

12. توسعه راه حل های میدانی

توسعه راه حل های پزشکی از راه دور مانند زنان، قلب، پاتولوژی و موارد دیگر. برخی از موارد استفاده امیدوارکننده، برنامه‌های Check Mobile ODT یا Practo را پوشش می‌دهند. نمونه دیگر ساخت یک سیستم پزشکی از راه دور با کمک خدمات ابری Azure است که یک سازمان پزشکی حرفه ای را به بیماران دور متصل می کند.

 

13. آموزش پزشکی در حال حرکت به مرحله بعدی بهره وری یادگیری است

در بالا در مورد کاربردهای AR بحث کرده ایم. همانطور که برای راه حل های یکپارچه بهداشت از راه دور، برنامه های AR اطلاعات را با محیط پزشکی در زمان واقعی یکپارچه می کنند. این اجازه می دهد تا اطلاعات مقرون به صرفه ای را که به سادگی برای مربیگری مراقبت های بهداشتی در زمینه هایی مانند پرستاری، درمان های روانی، تصویربرداری و غیره قابل دسترسی باشد، فراهم می کند. ارائه برنامه های کاربردی برای تجربه دیجیتالی پیشرفته در آموزش مراقبت های بهداشتی، آموزش پزشکی را به سطح جدیدی از بهره وری یادگیری می رساند.

بهترین چیز این است که متخصصان پزشکی علاقه زیادی به تسلط بر زمینه های جدید دارند. آنها آماده مطالعه و به کارگیری فعال راه حل های فنی مختلف برای آن هستند. آنها به طور فعال به دنبال آموزش در رشته های مرتبط با علم داده برای بهبود مراقبت از بیمار هستند، همانطور که لوید بی. مینور، رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه استنفورد به اشتراک گذاشته است.

 

14. رعایت قوانین فاصله گذاری اجتماعی در آینده

همانطور که مک کینزی نشان می دهد، بیش از 45٪ از بیماران به طور منظم از پلت فرم های پزشکی از راه دور استفاده می کنند. این زمینه از یک وسیله درمانی اختیاری به یک نیاز آشکار برای رعایت دستورالعمل های فاصله گذاری اجتماعی و اطمینان از ایمن بودن مصرف کنندگان و متخصصان پزشکی تبدیل شد. به همین دلیل است که بسیاری از سازمان ها در سراسر جهان مجبور شدند مراقبت های مجازی و بهداشت از راه دور خود را افزایش دهند. با این حال، به جز اتصال اینترنت پایدار، بیماران و پزشکان هر دو به مکان‌های خلوت و خصوصی برای انجام جلسات خود نیاز دارند.

 

15. کانال های دیجیتال تقاضای بیشتری دارند

کاربران چنین کانال هایی را برای جستجوی اطلاعات پزشکی ضروری ترجیح می دهند. به مدیریت سلامتی کمک می کند. اکنون بیش از 100 میلیون نفر اپل واچ دارند و بسیاری از دستگاه های مشابه در زندگی روزمره ما در همه جا حاضر شده اند. آنها به راحتی داده های مربوط به سلامت را مشاهده می کنند.

 

برو فوراً راه حل بهداشت از راه دور خود را دریافت کن!

روندهای صنعت بهداشت از راه دور در سال 2022 و پس از آن ثابت می کند که کارکنان پزشکی باید به طور کامل الزامات HIPAA را برآورده کنند و راه حل های جدید را به دلیل همه گیری COVID-19 پیاده سازی کنند. افزایش تقاضا برای خدمات خود را نشان داد. ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی باید به آخرین نوآوری های فناوری پایبند باشند و از برنامه های کاربردی مختلف استفاده کنند.

ابزارهای بیشتری در زمینه هایی مانند آموزش مراقبت های بهداشتی، کنترل از راه دور، توسعه دارو، روش های تشخیص با استفاده از هوش مصنوعی به صورت روزانه ظاهر می شوند. توسعه نرم افزار تنها زمینه ای نیست که باید روی آن تمرکز کرد. قوانین و مقررات جدید نیز باید در نظر گرفته شود. اداره کردن همه فرآیندها بدون کمک اضافی چندان آسان نیست. بنابراین، پیدا کردن یک آژانس توسعه نرم افزار پزشکی از راه دور ایده خوبی است.

شما به یک شریک فناوری قابل اعتماد مانند OpenGeeksLab برای پیاده سازی راه حل های مراقبت های بهداشتی موثر نیاز دارید. با ارائه راه حل های موثر مراقبت های بهداشتی از سال 2015، ما همیشه آماده هستیم تا به شما کمک کنیم. فقط یک نگاه به Doctro.app بیندازید. این برنامه توسط متخصصان ما طراحی شده است تا به پزشکان و بیماران کمک کند در عصر شیوع COVID-19 در ارتباط باشند.

اگر تصمیم به ارائه نرم افزار مراقبت مجازی دارید، شرکت ما کارشناسان ماهر در بالاترین سطح را در اختیار شما قرار می دهد. فقط با ما تماس بگیرید و از اجرای راه حل های برتر بهداشت از راه دور امروز بهره مند شوید!

 

منبع:opengeekslab

 

همچنین بخوانید:

پزشکی از راه دور برای بسیاری از شرایط سلامتی به خوبی ویزیت حضوری کارایی دارد

آینده پزشکی از راه دور در سال 2022 چه می تواند باشد؟

آینده سلامت از راه دور در سال 2022 و پس از آن چیست؟

بالا