پزشکی از راه دور ویزیت چهره به چهره را حمایت می کند

در تله مدیسین نشان داده شده است که بر موانع خدمات درمانی ناشی از فاصله بین بیمار و ارائه دهنده ، دسترسی به جابه جایی مطمئن بیمار ، فواصل زمانی بین مراقبت ها به دلیل شکاف در زمان بین قرار ملاقات ها  و عدم دسترسی به متخصصین در زمان های ضروری ، غلبه کرده است.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

فاصله و زمان رفت و آمد بین بیماران و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و متخصصین می تواند دسترسی به مراقبت را محدود کند. خوشبختانه ، پزشکی از راه دور می تواند بر موانع جغرافیایی در مراقبت های بهداشتی ، به ویژه برای ارائه خدمات و درمان از طرف متخصصین به بیماران غلبه کند. پزشکی از راه دور می تواند به ویژه برای بیماران در جوامع و مناطق جغرافیایی  که دچار کمبود پزشک و درمان هستند ، مفید باشد

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

یک رابطه قوی پزشک و بیمار پایه و اساس مراقبت از بیماران با کیفیت بالا و کاهش هزینه های مراقبت های بهداشتی است. پزشکی از راه دور باید از مراقبت های سنتی پشتیبانی کند و جایگزین آن نشود. با ارائه خدمات مراقبت از راه دور می توانید مراقبت از بیماران را به صورت حضوری (تماس ویدیویی) انجام دهید ، در حالی که هنوز هم انعطاف پذیری و راحتی مراجعه بیماران ، از راه دور برای مراجعه به مراکز درمانی ، معاینات و آموزش در صورت لزوم یا ضرورت فراهم می شود.

 

همچنین بخوانید:

ترمز هزینه های درمانی کشیده می شود

موبایل سلامت

مزایای RPM از راه دور

بالا