نحوه استفاده از تله مدیسین برای جبران خسارت کارگران

آیا شما در مورد اینکه سازمان شما چگونه می تواند پزشکی از راه دور را به عنوان بخشی از برنامه جبران خسارت کارگران شما پیاده سازی کند ، کنجکاو هستید؟ و میخواهید اطلاعات بیشتری راجب تله مدیسین بدانید و برای اجرای آن درسازمانتان همکاری کنید؟... در ادامه با ما همراه باشید

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

پزشکی از راه دور چیست؟

Telemedicine درمان و تشخیص بیماران با استفاده از فناوری ارتباطات از راه دور است. ویزیت ها معمولاً از طریق یک برنامه تلفن همراه انجام می شود که به بیماران امکان می دهد تا از طریق یک کنفرانس ویدئویی روی رایانه ، تبلت یا تلفن هوشمند ، با پزشک خود ارتباط برقرار کنند.این شکل از ارزیابی و درمان می تواند برای ویزیت های جزئی از دست رفته یا قرارهای پیگیری مورد استفاده قرار گیرد. بررسی جواب آزمایشات ، فیزیوتراپی ، داروها و مراجعه به متخصصان همه با پزشکی از راه دور امکان پذیر است.

اگرچه ممکن است قبلاً با پزشکی از راه دور آشنایی داشته باشید ، مفهوم استفاده از آن برای ادعاهای جبران خسارت کارگران کمی متفاوت است. قانون جبران خسارت کارگران به ارائه دهندگان پزشکی امکان داد تا کارمندان مصدوم را با استفاده از تله مدیسین معالجه کنند. سازمان ها اکنون می توانند از طریق پزشکی از راه دور مواظب سلامت کارگران و کارمندان باشند و یا به آنان از این راه خسارت بپردازند.

 

مزایای پزشکی از راه دور در این باب چیست؟

پزشکی از راه دور هم برای کارمند و هم برای کارفرما سود ایجاد می کند.

 

مزایا خدمات تله مدیسین برای کاگران و کارمندان شامل:

دسترسی سریعتر به مراقبت از فرد آسیب دیده

وقت کمتری از کار را از دست می دهید

کاهش زمان آموزشی از دست رفته

وابستگی به جانشینان برای پوشش در حالی که اعضا بیمار تحت ویزیت پزشکی هستند کاهش می یابد

وقت و هزینه کمتر برای رفت و امد

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

چگونه می توان استفاده پزشکی از راه دور را برای کارمندان خود آسان تر کرد؟

علاوه بر این که اطمینان حاصل شود کارمندان با مفهوم استفاده از روش پزشکی از راه دور اشنا هستند ، روش هایی وجود دارد که می توانید آن را برای آنها در دسترس تر قرار دهید که شامل تهیه یک فضای خصوصی یا حتی رایانه هایی است که می توانند برای ویزیت توسط پزشک از طریق سایت اقدام کنند. به عنوان مثال ، سان فیلیپه دل ریو کیوسک های پزشکی از طریق سایت را برای کارمندانی که دسترسی آسان به رایانه شخصی یا تلفن هوشمند نداشتند ، راه اندازی کرد.

 

چگونه شروع به استفاده از پزشکی از راه دور برای جبران خسارت کارگران کنیم؟

برای جزئیات بیشتر در مورد خدمات و نحوه ثبت نام با مرکز تله مدیسین تماس بگیرید. سؤال کنید تا مشخص کنید که ارائه دهنده مناسب برای سازمان شما کدام است. اطلاعات بیشتر در مورد مزایای استفاده از پزشکی از راه دور و نحوه تماس با ارائه دهندگان از راه دور را از این مرکز گرفته و مطالعه کنید.

 

منبع: tasbrmf

 

همچنین بخوانید:

بیمارستان سیار چیست؟

مروری بر تله رادیولوژی

تله کاردیولوژی چیست؟

بالا