تله ویزیت یعنی مراقبت ایمن و مؤثر از بیماران

این روزها اکثر ارائه دهندگان خدمات كامل در مورد مراقبت های فوری ، مراقبت های اولیه ، فیزیوتراپی و ... خدمات از راه دور را به بیماران جدید و موجود ارائه می دهد. خدمات جدید ارائه دهنده به بیماران ویزیت آنلاین آنان است که  برای مراقبت ایمن و مؤثر از بیماران و جامعه خود در طول بیماری است.

برای کاهش بیشتر شیوع ویروس و اطمینان از عدم تأخیر در مراقبت روزمره بیماران یا نگرانی های مربوط به بیماری های جزئی یا صدمات ناشی از نگرانی در مورد قرار گرفتن در معرض بیماری ، خدمات از راه دور از طریق مرکز پزشکی به بیماران امکان می دهد تا از آسایش و امنیت خانه خود با ارائه دهنده صحبت کنند.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

 Telemedicine امکان ارائه خدمات درمانی و اطلاعات بالینی را به بیمارانی که از فناوری کنفرانس صوتی و تصویری استفاده می کنند ، ارائه می دهد که در آن بیماران و ارائه دهندگان می توانند از طریق برنامه موبایل یا کامپیوتر با یکدیگر صحبت و گفتگو کنند و ویزیت آنلاین را تجربه کنند.

صحبت با ارائه دهنده عادی شما یک امر ضروری نیست ، بنابراین بیماران می توانند قرار ویزیت از راه دور را با هر پزشک متخصص برنامه ریزی کنند. ارائه دهندگان Telemedicine ممکن است بسیاری از داروهای رایج را تجویز و پر کنند و بسیاری از بیماریهای رایج مانند آلرژی ، عفونت مثانه یا مجاری ادراری ، برونشیت ، سرفه و سرماخوردگی ، اسهال ، تب ، میگرن / سردرد ، چشم صورتی ، راش ، آنفولانزای فصلی ، مشکلات سینوس ، گلودرد و درد معده را از راه دور درمان و برای آن دارو تجویز کنند.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

اکنون اعضای جامعه ما در خانه ایمن تر هستند.خدمات جدید پزشکی از راه دور به ما امکان می دهد تا وظیفه خود را برای ایمن و سالم نگه داشتن بیماران در خانه انجام دهیم.

 

آیا بیمه برای ویزیت پذیرفته می شود؟اگر بیمه ندارم چه می شود؟

ما می دانیم که هزینه های مراقبت های بهداشتی می تواند بسیار اساسی ، غیر منتظره و اغلب پیچیده باشد. اصول برنامه های تله مدیسین و سیستم های ویزیت از راه دور باید اکثر برنامه های بیمه درمانی را بپذیرد  و می تواند مستقیماً از شرکتهای بیمه استفاده کند. برخی از برنامه های بیمه ممکن است خدمات از راه دور را تحت پوشش قرار ندهد ، با این حال ، پوشش بیمه  به سرعت در حال تحول است.

منبع: novahealth

 

همچنین بخوانید:

پزشکی از راه دور باعث ایجاد تحولی در چشم پزشکی می شود

تله مدیسین و ویزیت آنلاین

كاربرد تله مدیسین و ارتباطات از راه دور در پزشكی حوادث غیر مترقبه

بالا