تله ویزیت توسط پزشک

این نوع ویزیت جایگاه ویزیت کلاسیک اولیه پزشکی را نگرفته و صرفا میتواند بعنوان ابزاری کمکی جهت مشاوراتی که نیاز به معاینه ندارد همانند مواردی چون نشان دادن ازمایشات ،تصاویر رادیولوژیک ، سوالات مشاوره ای و…

در شرایط فعلی ، ایده بهداشت و درمان دیجیتالی جذاب تر از همیشه به نظر می رسد. ویزیت آنلاین می تواند کمک بزرگی برای کارمندان مراقبت های بهداشتی باشد.صنعت پزشکی در بیشتر موارد بر تعامل بدنی تأثیر می گذارد ، با این که پزشک نبض را چک می کند ، از یک استتوسکوپ استفاده می کند و... با وجود ویروس کرونا این روش ها تا حد زیادی به حالت تعلیق در آمده اند.

با حضور Covid-19 به صورت غیرقابل پیش بینی تر از همیشه ، سیستم های مراقبت های بهداشتی در سراسر جهان ، از جمله سیستم هند ، بی نظم و مسدود می شوند. مطابق با داده های National Health ، در کل 7،13،986 تختخواب بیمارستان های دولتی وجود دارد که 0.55 تخت در هر 1000 نفر را تشکیل می دهد. علاوه بر این ، تعدادی از بیمارستان ها به دلیل جواب آزمایش مثبت کارکنان پلمپ شده اند. به عنوان مثال ، در 6 آوریل ، بیمارستان Wockhardt بمبئی پلمپ شد زیرا اکثر کارکنان به کرونا مبتلا شده بودند.

در میان این سناریو ، پزشکی از راه دور به عنوان گزینه ای امکان پذیر است. آنیل وینایاک ، GCOO از خدمات بهداشتی درمانی Fortis ، به theindianexpress.com گفت: "استفاده از فناوری پزشکی از راه دور باعث می شود مراقبت های بهداشتی برای بیمار در دسترس تر ، کارآمدتر و مناسب تر شود."

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

مفهوم مراقبت های بهداشتی مجازی پیش از این که جهان توسط این بیماری همه گیر شود ، وجود داشته است. با این حال ، در شرایط فعلی ، ایده مراقبت خدمات بهداشتی دیجیتال جذاب تر از همیشه به نظر می رسد. مشاوره آنلاین می تواند کمک بزرگی برای کارمندان مراقبت های بهداشتی باشد. نتایج به دست آمده در سطح جهان نیز همین نتیجه را خاطر نشان می شود.

 

دامنه خدمات درمانی مجازی گسترده است اما احتیاط بسیار مهم است

"حتی اگر دامنه خدمات درمانی مجازی گسترده باشد ، انتخاب آن باید با عاقلانه انجام شود."

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

مراقبت های بهداشتی دیجیتال - آگاهی ، دسترسی

Telemedicine قدرت پر کردن شکافهایی را دارد که به دلیل شرایط فعلی در معرض دید شما قرار گرفته است. درست مانند راه حل کنفرانس های ویدئویی که به معنای این نبود که مردم از رفت و امد و سفر به کار خود متوقف شوند ، بلکه در صورت لزوم گزینه ای دقیق تر را ایجاد می کند. مراقبت های بهداشتی مجازی می تواند به راحتی در ارائه مراقبت های اولیه مانند پیگیری ، گرفتن دیدگاه دوم و از همه مهمتر غربالگری بیماران کمک کند تا ببیند آیا به یک مشاوره حضوری نیاز دارند یا خیر. تله مدیسین کارآیی عملیاتی را برای پزشکان افزایش می دهد ، بار بیمارستان ها و مراکز درمانی را کاهش می دهد ، ضمن اینکه اطمینان بیشتری را برای بیماران با پشتیبانی و بازخورد بهتر فراهم می کند.

 

همچنین بخوانید:

اهمیت وضرورت ایجاد پرونده الکترونیک سلامت

كاربردهای تله‌مدیسین و امكانات ارتباطی در پزشكی حوادث غیر مترقبه

آینده اینترنت اشیا در حوزه سلامت و درمان

بالا