برای بیمارستان های کوچک تله مدیسین میتواند یک یاری دهنده باشد

تجزیه و تحلیل دانشگاه آیووا از شبکه پزشکی از راه دور پ Avera Health نشان می دهد که یک بستر مراقبت متصل به بیمارستان های کوچکتر کمک می کند تا مراقبت های ED را هماهنگ کنند ، که نه تنها هزینه ها را کاهش می دهد ، بلکه کیفیت زندگی کارمندان را نیز بهبود می بخشد.

بیمارستانهای روستایی که از طریق پزشکی از راه دور برای بهبود مدیریت مراقبت در بخش های اورژانس خود استفاده می کنند ، نه تنها موجب صرفه جویی در هزینه ها و حفظ منابع محدود می شوند  بلکه روحیه کارکنان را نیز تقویت کرده و استخدام استعدادهای جدید را آسان تر می کند.

این مهم ترین نتیجه تحقیقاتی است که توسط Marcia Ward ، استاد مدیریت و سیاست های بهداشتی در کالج بهداشت عمومی دانشگاه آیووا انجام شده است و در ماه دسامبر همه مسائل مربوط به امور بهداشتی را شامل می شود.

وی تحقیقات خود را در مورد 19 بیمارستان در سیستم بهداشت Avera مستقر در داکوتای جنوبی متمرکز کرد. بیمارستانهای کوچکتر که در آیووا ، مینه سوتا ، داکوتای شمالی ، داکوتای جنوبی و نبراسکا پراکنده اند ، بخشی از شبکه پزشکی تلفنی و گفتگو هستند که برای ارائه خدمات پشتیبانی مجازی و پوشش برای کارکنان محل ، سیستم های بهداشتی بزرگتری را ترسیم می کنند.

 

حفاری عمیق تر

بیمارستان های کوچک برای خدمات ER به پزشکی از راه دور مراجعه می کنند

بیمارستانها از طریق Telemedicine به Tackle ER Triage ، تبدیل می شوند

بیمارستانهای تولدو برای مشاوره روانپزشکی ED از Telemedicine استفاده می کنند

تخمین زده می شود 1400 بیمارستان روستایی آنکشور به دنبال ماندن در یک محیط اقتصادی چالش برانگیز ، شبکه های مراقبت متصل مانند Avera بخشی از روند رو به رشد هستند. بیمارستان های دسترسی بحرانی روستایی - سخنگویانبستر مراقبت مجازی را به عنوان وسیله ای برای افزایش منابع محدود ، نگه داشتن بیماران خود در جامعه و کاهش نقل و انتقالات می دانند. سیستم های بهداشتی بزرگتر ، که به عنوان قطب اصلی فعالیت می کنند ، از این شبکه برای گسترش وسعت خود استفاده می کنند ، خطوط جدید تجاری ایجاد می کنند و باعث کاهش انتقال و ترافیک ED می شوند که ممکن است منابع خودشان را تحت فشار قرار دهد.

یک بستر پزشکی از راه دور به ویژه در ED ، که در آن نیاز به پزشکی از راه دور می تواند ناگهانی باشد و در هر زمان اتفاق بیفتد ، بسیار مفید است همین طوردر جایی است که بیمارستان های کوچک دارای کارمندان کمتری هستند و برای پر کردن شکاف ها به پزشکان مراقبت های اولیه محلی متکی هستند و برای دستیابی به اهداف تلاش می کنند.

تا سال 2013 ، بیمارستانها موظف بودند که پزشکان را 24 ساعت شبانه روز به صورت پزشک فعال، در سایت نمایان کنند. در سال 2013 ، مراکز خدمات Medicare & Medicaid این شرط را تنظیم کرد تا به بیمارستانهای روستایی اجازه استفاده از ارائه دهندگانی مانند دستیاران پزشک و پزشکان پرستار را بدهد ، تا زمانی که پزشکان بتوانند از طریق پزشکی از طریق فوریتهای پزشکی احضار شوند.

تحقیقات Ward روشن کرد که چقدر این شبکه به بیمارستانهای کوچکتر کمک می کند.

گذشته از مزایای مالی ، بستر پزشکی از راه دور نیز به بیمارستانهای روستایی برای بهبود رضایت کارکنان کمک کرده است.

به گفته Ward ، بیمارستانهایی که از پزشکی از راه دور استفاده می کنند می توانند با انجام وظایف کمتر به ED ، استرس را بر پزشکان کاهش دهند. این به نوبه خود ، ایجاد تعادل کار و زندگی بهتر ، کاهش فرسودگی شغلی و ترک کارکنان و به عنوان انگیزه ای برای استخدام کارمندان جدید است.

 

منبع: mhealthintelligence

 

همچنین بخوانید:

یک رویکرد جامع برای محافظت از داده های بهداشتی

تکنولوژی پزشکی چیست؟

دندانپزشکی از راه دور چیست و چگونه در تله مدیسین قرار گرفته است؟

بالا