چگونه شرکت های ارائه دهنده پرونده الکترونیک سلامت به مقابله با کرونا میپردازند؟

اخبار IT بهداشت و درمان ، نگاهی بر قابلیت های جدیدی که EHR در حال افزودن همراه با پیوندهای مفید برای اطلاعات تکمیلی فناوری و منابع کرونا ویروس است، دارد .

از آنجا که سازمان های بهداشت و درمان تلاش های خود را برای درمان بیماران COVID-19 افزایش می دهند ، ارائه دهندگان پرونده الکترونیک سلامت در تلاشند تا ابزارهایی را برای مدیریت پرونده ها ، تجزیه و تحلیل داده ها و ارزیابی بیماران از راه دور  را ارائه دهند.در این میان فروشندگان HIT علاوه بر تجهیز مشتری ، با اجرای سیاست های کار در خانه و صدور دستورالعمل هایی برای کارمندان بیمار ، خواه از داشتن COVID-19 یا بیماری دیگری ، اقداماتی در جهت محافظت از محل کار خود در برابر عفونت انجام میدهند.

آنچه در ادامه میخوانید، برخی از ابزارها و قابلیت هایی است که ارائه دهندگان EHR در مقابله با این بیماری به قابلیت های خود اضافه کرده اند:

 

همه اسکریپت ها

Allscriptts در حال ارائه راه حل های بهداشتی مجازی خود است تا ارائه دهندگان را قادر به شناسایی و درمان بیماران بدون نیاز به مراجعه به یک به طور حضوری، کند.

مجریان گفتند که Allscriptts Virtual Triage می تواند به عنوان "درب جلوی دیجیتالی" باشد که به سازمانهای بهداشت و درمان امکان می دهد بیماران پرخطر را بطور واقعی شناسایی و مدیریت کنند و آنها ادعا می کنند این امر در مدت زمان کوتاهی قابل اجرا است. در پرداختن به برخورد COVID-19 ، این توانایی می تواند به غربالگری تعداد زیادی از بیماران کمک کند ، آنها را بر اساس پاسخ به پرسشنامه ها انتخاب میکنند و از بیمارانی که می توانند علائم خود را در خانه مدیریت کنند ، پشتیبانی می کنند.

علاوه بر این ، Allscriptts FollowMyHealth را ارائه می دهند ، که ارائه دهندگان را قادر می سازد خدمات مستقراتی از راه دور به بیمار را ارائه دهند. نسخه های برنامه شامل گزینه غیرفعال بازدید از ایمیل تا قابلیت کنفرانس ویدیویی کامل است.

 

آتنا سلامتی

این شرکت خاطرنشان كرد كه "به طور مداوم نرم افزارهای خود را به روز می كند تا ساختارهای موجود محصولات (مجموعه سفارشات ، سوالات تاریخ اجتماعی و موارد دیگر) را با بهترین توصیه های CDC تراز كند."محصولات آن با استفاده از پزشكان قادر به ارسال پیام از راه دور به بیماران یا ارائه دهندگان برای بررسی و پاسخگویی به موارد بیمار است که از طریق برنامه می توانند مراقبت مجازی را ارتقا بخشند ، و در تلاش است تا برنامه ریزی آنلاین پیشرفته را به کلیه شیوه های استفاده از محصولات خود بكار گیرد.

 

برای پیام رسانی در مقیاس گسترده تر ، مشتریان می توانند از GroupCall برای راه اندازی یک کمپین برای بیماران آسیب دیده استفاده کنند

 

eClinicalWorks

این شرکت تلاش های خود را برای ادغام مراقبت های مجازی در اقدامات عملی برای معالجه بیماران پررنگ می کند.این برنامه به ارائه دهندگان امکان برقراری ارتباط از راه دور با بیماران خود را می دهد و کیفیت ویزیت غیرحضوری  را همچون ویزیت حضوری و مراجعه به مطب ارایه می دهند. این برنامه تله ویزیتی ایمن و کاملاً در EHR یکپارچه شده است. همین طور این امکان را فراهم می کند از تجهیزات و وب کم های موجود توسط ارائه دهندگان و بیماران استفاده کنید.

 

Epic

با داشتن سیستم های ثبت بالینی خود که توسط تعدادی از بزرگترین سیستم های بهداشتی آمریکا مورد استفاده قرار می گیرد ، در داشتن سازمانهای ارائه دهنده از قابلیت های به اشتراک گذاری اطلاعات خود ، بسیار ارزشمند فعالیت میکند.این شرکت سازمانها را تشویق می کند تا اطلاعات COVID-19 را از طریق شبکه قابلیت همکاری Epic به اشتراک بگذارند ، و گفتند ارائه دهندگان می توانند مستندات غربالگری سفر و اطلاعات مربوط به وضعیت عفونت را با سازمانهای حماسی و غیر حماسی از طریق Care Everywhere ، شبکه قابلیت همکاری Epic به اشتراک بگذارند.به همین ترتیب ، Epic به مشتریان ارائه دهنده توصیه کرده است که از پورتال MyChart استفاده کند تا بتواند سؤالها را پاسخ دهد همین طور غربالگری کامل برای COVID-19 یا برقراری ارتباط از طریق بازدیدهای الکترونیکی ، ویزیت های ویدئویی یا پیام های ایمن برای جلوگیری از مراجعه غیرضروری و "محافظت از بیماران و درمانگاه یا کارکنان بیمارستان ازابتلا به عفونت نیز باید از طریق پورتال انجام شود.

چند هفته پیش ، اپیک برای شناسایی بیمارانی که به مناطق آسیب دیده سفر کرده بودند ، اطلاعیه ای را برای معیارهای صفحه سفر خود منتشر کرد. در حالی که محدودیت های مسافرتی این نگرانی ها را کاهش می دهد ، اپیک می گوید "به طور خودکار این معیارها را به روز کنید زیرا مرکز کنترل بیماریها دستورالعمل های جدیدی را منتشر می کند."

پزشکان می توانند با استفاده از تجزیه و تحلیل محصولات موجود در Epic ، گزارشهایی را ایجاد کنند و ببینند که چگونه بیماران در یک جامعه تحت تأثیر قرار می گیرند - برای مثال ، جستجو ممکن است یک پزشک را قادر سازد تا بیماران COVID-19 مثبت را توسط کد پستی نقشه برداری کند تا نقاط داغ احتمالی را کشف کند.

 

Meditech

این شرکت می گوید که دستورالعمل های تنظیمات سیستم و راهنمایی ، به اسناد گردش کار در هفته های اخیر برای رسیدگی به بیماران تحت بررسی COVID-19 اضافه شده استکه  این ارائه دهندگان را قادر می سازد بدون در نظر گرفتن جزییاتی که برای اولین بار در بیمار مشاهده می شود ، علائم و سابقه بیمار را ضبط کنند.همین طور این توانایی کارکنان را قادر می سازد که به سرعت روند مصرف معمولی و تریاژ را تنظیم کنند تا رویکردی یکپارچه ایجاد کنند که با توصیه های CDC مطابقت داشته باشد.

 

منبع: healthcareitnews

 

همچنین بخوانید:

CMS خدمات مقدماتی مدیکر را برای مبارزه با کورنا گسترش می دهد

آیا امیدوارید با پزشکتان از طریق تله مدیسین ارتباط برقرار کنید؟ آخرین اطلاعیه را بخوانید

کارکرد هوش مصنوعی در مراقبت های بهداشتی دیجیتال و عمل های از راه دور

بالا