مراقبت های از راه دور برای کمک به سلامت افراد توسط IoT

برای کمک به پایش سلامت از راه دور باید از پلت فرم های کامل استفاده کرد.یک پلتفرم  کامل ،برای نظارت کامل بر تمام بدن انسان، با استفاده از داده ها برای ارائه مراقبت های بهداشتی، پیشگیری و قبل از اینکه شما بیمار شوید، به شما هشدار میدهد که قطعا در این پلت فرم از LOT  استفاده شده است.

وهمیشه درباره چگونگی مراقبت های پزشکی در خانه، از مراقبت های پس از عمل تا حفظ داروها با شما صحبت خواهد کرد. علاوه بر این، در سراسر جهان، بسیاری از افراد نیاز به مراقبت می توانند دسترسی فیزیکی به خدمات پزشکی را دریافت نکنند. راه حل های این مشکلات ممکن است با IoT در قالب مراقبت از بیمار از راه دور و ارتباطات ساده باشد. چالش های یک پلت فرم کامل اغلب با بررسی موارد زیر تکمیل میشود:

  1. چگونه نظارت بر بیمار از راه دور و سلامت از راه دور می تواند مدل های مراقبت های بهداشتی جدید  را فعال کند ؟
  2. چالش های عملیاتی نظارت از راه دور بیمار / سلامت از راه دور و مدل های بهداشتی جدید که آنها را فعال می کند.
  3. استفاده از یادگیری ماشین برای ارائه بینش عملی از بیماران در خانه
  4. اهمیت تجربه بیمار
  5. تاثیر بالینی / اقتصادی RPM و سلامت از راه دور
در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

انتظارات استفاده کنندگان را شاید به توان درقااب سوالات زیر گنجاند:

  1. چگونه عملیات نظارت از راه دور بیمار را در سیستم بهداشتی خود انجام دهید؟
  2. آینده ML و کاربرد آن برای پیشگیری، پیش بینی مراقبت های بهداشتی چیست؟
  3. چگونه توانمند سازی بیماران برای مدیریت سلامت خود از طریق نظارت از راه دور بیمار و سلامت از راه دور انجام میشود؟
  4. تاثیر بالقوه / اقتصادی آن
در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

آیا شما می توانید چند روند مهم را که بر بخش شما از IoT تاثیر گذارند شناسایی کنید که مسیر صنعت را شکل می دهد؟ 
هر ارائه دهنده خدمات بهداشتی با چالش های اقتصادی مشابه مواجه است: جمعیت مسن تر و بیمار، بازپرداخت کمتر، افزایش نرخ خود پرداخت و نرخ های پایین جمع آوری و معرفی پرداخت بر اساس ارزش و نه حجم.

ارائه دهندگان به دنبال چگونگی تحویل سلامت و مراقبت از راه جدید می باشند. بیمارستان به تسهیلات چهارگانه تبدیل می شود، جایی که بیماران به مدت زمان کمی قبل از بازگشت به خانه باقی می مانند. بیشترین سلامت و مراقبت در یک بستری سرپایی و در نقطه ای دورتر تحویل داده می شود. مداخله به طور فعال انجام می شود، در کمترین هزینه و کمترین زمان حاد.

با این حال، یک چالش کلیدی این است که هنگامی که بیماران بیمارستان را ترک کنند، نظارت بر سلامت آنها بسیار سخت است. بیماران نمی توانند و نمی توانند بدانند زمانی که نیاز به تماس با دکتر خود دارند.

دستگاه های IoT متصل به یک پلت فرم کامل توانایی به طور مداوم، بی قاعده و منفعلانه نظارت بر سلامت انسان را به عهده دارند. اتصال به این نقطه رسیده است که میتواند در همه جا مستقر و گسترده گردد . قدرت محاسباتی و ذخیره سازی در ابر ارزان شده است، به این معنا که یادگیری ماشین را می توان به جریان داده های داده های سلامت در زمان واقعی تولید کرد.

پزشکان مجموعه داده های عظیم را بررسی نخواهند کرد، اما بینش های عملی را که منجر به مداخلات پیشین، زندگی و نجات جان و بهبود مراقبت های بهداشتی می شود، مورد هدف قرار می دهد.

بزرگترین چالش های پیش روی IoT چیست؟ برخی از ابزارهای مهم برای غلبه بر آنها چیست؟
اول، جمعیت در مراقبت های بهداشتی که می توانند از IoT و تکنولوژی بیشتر بهره مند شوند، برای مثال کسانی هستند که سخت ترین دسترسی را دارند (Medicare ). شیوع اینترنت و فایل خانگی در این جمعیت کم است. این موضوع چالش های مهمی در IoT دارد. با این حال، با شیوع ۴و در حال حاضر ۵ورودی، ما می توانیم برخی از این مشکلات را حل کنیم و به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به این جمعیت ها کمک کنیم.

دوم، مراقبت های بهداشتی بسیار پیچیده است. شما می توانید بخش بزرگی از فناوری را بسازید، اما چالش سخت تر آن است که تجربه بیمار را شگفت انگیز کنید و مطمئن شوید که از نظر عملی کار می کند. احتیاج به گردش کار باید از همان ابتدا درنظر گرفته شود. نزدیک شدن به کاربران هدف، تعبیر کردن خود به عمل مراقبت های بهداشتی، راهی عالی برای کار کردن در این زمینه است.

 

منبع: mmaviot

 

همچنین بخوانید:

چگونه دسترسی به مراقبت از راه دور می تواند به شما کمک کند؟

ایجاد یک بستر پزشکی از راه دور

پزشکی از راه دور می تواند بیماران مسن را از بیمارستان دور نگهدارد. پس چرا هنوز عملی نشده است؟

بالا