پولمونولوژی از راه دور

بیماری تنفسی که عموماً در ارتباط با بیماری ریوی است شامل گروهی از بیماری‌ها هستند که از طریق درگیر کردن بخش یا قسمت‌هایی از دستگاه تنفس باعث اختلال در عملکرد ریه‌ها می‌گردند. پزشکی ریه یا پولمونولوژی،  یک تخصص پزشکی است که با بیماری‌های درگیرکننده مجاری تنفسی سروکار دارد. اختلالات ریوی ، شامل بیماری انسدادی مزمن ریوی (COPD) ، آسم و ذات الریه است اما به اینها محدود نمی شود ، به طور سنتی برای مراقبت و پیگیری نیاز به ویزیت های متعدد است. برای بیماران ریوی که مشکلات تنفسی دارند ، اکنون می توانند از طریق خدمات Telepulmonology  به یک متخصص ریوی دسترسی پیدا کنند بدون اینکه مجبور شوند مسافت های طولانی را طی کنند و یا هزینه های گزافی برای رفت و امد بپردازند.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

telepulmonology عملاً متخصصان ریه را با بیماران از راه دور به یکدیگرمرتبط می کند.

 

پولمونولوژی از راه دور جزو خدمات مراقبت سلامت از راه دور است که به متخصصان ریه امکان می دهد تا ویزیت پزشک-بیمار را با بیمارانی که دسترسی به متخصص ریه ندارند (فاصله مکانی و...) تجربه کنند. درعوض ، بیمار هم توسط فناوری مراقبت سلامت از راه دور صوتی و تصویری با کیفیت بالا ، در زمان واقعی ، به صورت دو طرفه یک ویزیت باکیفیت آنلاین از راه دور را تجربه میکند.

در جوامع روستایی بیشتر مردم به متخصص احتیاج دارند و تخصص ریه یکی از این تخصص های موردنیاز است و بیمارانی که نیاز به مراقبت های ریوی غیر اورژانسی دارند اغلب باید وقت و هزینه زیادی را صرف رفت و برگشت مسافت های طولانی برای هر بار ویزیتشان از دست بدهند با Telepulmonology ، بیماران می توانند بدون سفر ، به یک متخصص ریوی به صورت محلی دسترسی پیدا کنند.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

telepulmonology چگونه کار می کند؟

توسط برنامه پزشکی از راه دور مانند TeleVisit24 بیماران میتوانند به یک متخصص ریه برای ارزیابی وضعیت سلامت خود(جواب آزمایش، بررسی دارو و...) تا درمان (دریافت دارو جدید، مشاوره پزشکی، تجویز آزمایشات جدید) را از راه دور میتوانند تجربه کنند.

 

 منبع: TeleVisit24

 

همچنین بخوانید:

مروری بر Tele Pain

توانبخشی از راه دور _ telerehabilitation

مزایای هوش مصنوعی در پزشکی از راه دور

بالا