مراقبت سلامت از راه دور ارزش خود را ثابت می کند

روانشناسان مزایای سلامت از راه دور را می بینند و امیدوارند پرداخت کنندگان به حمایت از آن ادامه دهند

بر اساس نظرسنجی پزشکان در زمان همه گیری کووید19 APA در سال 2021 مراقبت سلامت از راه دور پابرجاتر شد وبه نظر میرسد حتی پس از پایان همه گیری، سلامت از راه دور باقی بماند.

96 درصد از روانشناسانی که پاسخ دادند گفتند که سلامت از راه دور از نظر درمانی مؤثر است و 97 درصد گفتند که باید پس از همه گیری باقی بماند. تعداد پزشکانی که از این طریق برخی از بیماران خود را درمان و ویزیت می کنند نیز همچنان در حال رشد است، از 33 درصد در سال 2020 به 50 درصد در سال 2021.

 

پزشکان بیشتری که مراقبت از راه دور را انجام می دهند، منجر به افزایش دسترسی به مراقبت های بسیار مورد نیاز می شود. بر اساس این نظرسنجی، تقاضا برای خدمات روانشناختی طی سال گذشته افزایش یافته است. چهل و سه درصد از روانشناسان مورد بررسی افزایش تعداد بیماران خود را گزارش کردند و 68 درصد گزارش دادند که لیست انتظار آنها از زمان شروع همه گیری افزایش یافته است.

 

یکی از عواملی که به از بین بردن موانع برای برآوردن این تقاضا کمک می کند، قرارداد بین حقوقی روانشناسی (PSYPACT) است. در میان آشفتگی همه‌گیری، برخی از دانشجویان به خانه بازگشتند و خانواده‌ها نقل مکان کردند یا به طور موقت به مناطق کمتر متراکم نقل مکان کردند. برخی از پزشکان دیگر قادر به ارائه خدمات نبودند زیرا بیماران آنها به خارج از کشور تحت مجوز خود نقل مکان کرده بودند. PSYPACT به روانشناسان در حوزه های قضایی شرکت کننده اجازه می دهد تا خدماتی را در سراسر خطوط دولتی ارائه دهند، چه از طریق روانشناسی از راه دور یا به طور موقت حضوری.

جانت ارویگ، مدیر اجرایی برنامه گفت PSYPACT یک سال رکوردشکنی داشت. بیست و دو ایالت قانون PSYPACT را معرفی کردند، 12 قانون تصویب کردند، و 2 ایالت دیگر لوایح در دست بررسی دارند. در مجموع، 27 حوزه قضایی قانون PSYPACT را تصویب کرده اند.

انجمن هیئت‌های روان‌شناسی ایالتی و استانی یک موسسه معتبر منطقه ای برای مشارکت(ASPPB) ، که برنامه E.Passport را اجرا می‌کند ، یکی از پیش‌نیازهای مجوز برای شرکت در PSYPACT  است همچنین واجد شرایط بودن را برای روان‌شناسانی که از سال 1985 بر اساس مدرک دکتری به طور مستقل تمرین کرده‌اند، گسترش داده است..

 

ویزیت از راه دور فراتر از همه گیری

در نظرسنجی پزشک، حدود نیمی از پاسخ دهندگان گفتند که APA باید به حمایت از سلامت از راه دور ادامه دهد. Connie Galietti، JD، مدیر امور حقوقی و حرفه ای در دفتر حقوقی و حمایت ایالتی APA، گفت: حمایت از هم اکنون در حال انجام است تا اطمینان حاصل شود که دستاوردهای بهداشت از راه دور بدست آمده در طول همه گیری از بین نمی روند.

آلن نیسمن، JD، مشاور ارشد ویژه امور حقوقی و نظارتی در APA، گفت: در آغاز همه‌گیری، پرداخت‌کنندگان درهای بهداشت از راه دور را کاملاً باز کردند. دو سال بعد، برخی از پرداخت‌کنندگان دیگر به ارائه‌دهندگان خارج از شبکه اجازه سلامت از راه دور را نمی‌دهند یا دیگر از پرداخت مشترک چشم‌پوشی نمی‌کنند. نسمان گفت: ما انتظار داریم که همه چیز به طور کامل باز نشود، بلکه در جایی در بین باشد.

استفان گیلاسپی، دکترا، مدیر تامین مالی مراقبت های بهداشتی در APA، گفت که حفظ برابری پرداخت یکی دیگر از اولویت ها است. او گفت: قبل از کووید، روانشناسان برای ارائه خدمات بهداشتی از راه دور دستمزد کمتری نسبت به ارائه خدمات به صورت حضوری دریافت می کردند. در طول کووید، پرداخت کنندگان گفتند، ما همان مبلغ را به شما می پردازیم تا مطمئن شویم همه خدمات دریافت می کنند.

Gillaspy گفت که APA همچنین پرداخت کنندگان را تحت فشار قرار می دهد تا تعداد گسترده خدمات واجد شرایط برای سلامت از راه دور را در خانه های بیماران حفظ کنند. سایر اهداف حمایتی شامل گسترش سلامت از راه دور فقط شنیداری فراتر از تشخیص سلامت روان است تا شامل کدهای CPT ارزیابی/مداخله رفتار سلامت و حذف الزامات مراکز خدمات مدیکر و مدیکید مبنی بر ملاقات حضوری بیماران با ارائه‌دهنده ظرف 6 ماه پس از شروع خدمات بهداشتی از راه دور. .

نسمان افزود: APA در حال تلاش برای حفظ بیشتر این دستاوردهای بهداشتی از راه دور در جبهه های مختلف است، اما حمایت مردمی واقعی توسط روانشناسان بسیار مهم است. وقتی از APA یا یک انجمن روان‌شناختی دولتی فراخوانی برای اقدام دریافت می‌کنید، لطفاً نظرات خود را برای حمایت از سلامت از راه دور ارسال کنید.

منبع: apa

 

همچنین بخوانید:

مراقبت سلامت از راه دور ارزش خود را ثابت می کند

بزرگترین پیش‌بینی‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی در سال 2022، از سوی مدیرانی که این فناوری را ارائه می‌کنند

وضعیت مراقبت های پزشکی آنلاین در سال 2022

بالا