Medicalchain یک اکوسیستم پزشکی هوشمند

هدف ما این است که بیمار را تحت کنترل داده های پزشکی خود قرار دهیم و به آنها این قدرت را بدهیم که تنها و جامع ترین نسخه پرونده خود را با هر سازمانی در شبکه پزشکی خود به اشتراک بگذارند.سوابق تکه تکه شده بیماران ناکارآمدی و نادرستی در وسعت سیستم مراقبت های بهداشتی ایجاد می کند.

Medicalchain از فناوری بلاک چین برای مدیریت ایمن سوابق سلامت برای یک رویکرد مشترک و هوشمندانه در مراقبت های بهداشتی استفاده می کند.ماهیت همکاری ما در Medicalchain باعث کارایی در هر جنبه از مراقبت های بهداشتی می شود

شرکت های دارویی و تحقیقاتی

دیگر نیازی نیست برای کسب اطلاعات به بیمارستان ها یا کلینیک ها مراجعه کنید. از طریق Medicalchain می‌توانید به پایگاه داده‌ای از بیمارانی که علاقه‌مند به تماس با محققان هستند، دسترسی داشته باشید. اطلاعاتی که دریافت می‌کنید به‌روز، دقیق و ساده برای درخواست‌های خاص شما هستند. پیگیری بیماران با یک پرونده سلامت پویا که با بیمار باقی می ماند ساده می شود.

بیماران در مرکز

بیماران این امکان را دارند که به سایر کاربران دسترسی به پرونده الکترونیک سلامت (EHR) خود را بدهند و با راه‌اندازی یک دروازه محدود به زمان، دسترسی را لغو کنند، در نتیجه تجربه خود را بهبود بخشند و امنیت داده‌ها را تضمین کنند.

بیمه درمانی

واسطه را قطع کنید و اطلاعات بهداشتی فوری و معتبر را مستقیماً از بیماران دریافت کنید که به شما این امکان را می دهد تا با هزینه و زمان مقرون به صرفه تری به سوابق دقیق و به روز آنها دسترسی داشته باشید.

توسعه دهندگان و کسب درآمد از سوابق سلامت

ما در لبه فناوری سلامت هستیم و از همکاری با دیگر پیشگامان و پذیرندگان اولیه که به ما در شکل دادن به آینده مراقبت های بهداشتی دیجیتال کمک خواهند کرد، هیجان زده هستیم.

 

منبع: medicalchain و televisit24

 

همچنین بخوانید:

چگونه می توانید از حریم خصوصی در پزشکی از راه دور اطمینان حاصل کنید؟

چگونه می توانید چرخه درآمد را در یک محیط پزشکی از راه دور مدیریت کنید؟

چگونه می توانید برای نیاز روزافزون به خدمات پزشکی از راه دور آماده شوید؟

بالا