FAQ : Frequently Asked Question
سوال همكاران پزشك:
1_ من به مریض هام بگم چجوری میتونن ویزیت بشن برن توسایت تله ویزیت ؟ ومن چجوری خبردار میشم مریض دارم؟
جواب پشتیبان سامانه تله ویزیت:
براى دكتر اس ام اس میره و دكتر متوجه میشن كه مریض دارن و حداكثر تا٢٤ ساعت وقت دارن كه جواب مریض رو بدن وبیماریش رو تشخیص بدن و نسخه یا در خواست آزمایش یا تصویربردارى بدهند و اتمام ویزیت بزنند.
دكتر هم به منشى شون بگن براى تمام مریضاشون آدرس سایت تله ویزیت رو بفرستن.
www.TeleVisit24.com
2_سلام. من خیلی درگیر هستم.فقط یکشنبه ها و سه شنبه ها میتونم پاسخگو باشم ، آیا مى توانم در سامانه تله ویزیت ، بیمارانم را تله ویزیت كنم؟
جواب پشتیبان سامانه تله ویزیت:
پزشك عزیز اصلا لازم نیست دائم آنلاین باشین ، مریض غیر اورژانس مشكلش رو به صورت تكست مینویسه و عكس جواب آزمایش و سونوگرافى رو براى شما از طریق سامانه تله ویزیت میفرسته و پزشك ٢٤ ساعت فرصت داره ببینه و جواب بده یا اگر سوال بیشترى خواست از بیمار به صورت تكست میپرسه .
پرونده بیمار تا ٢٤ ساعت باز هست و در این ٢٤ ساعت پزشك وبیمار مى توانند اطلاعات مربوط به بیمارى را با هم مبادله كنند و پزشك در پایان عكس نسخه را از طریق سامانه تله ویزیت براى بیمار میفرستد.
3_سوال : چطور براى بیمارم نسخه بنویسم یا در خواست آزمایش یا تصویر بردارى بدهم؟
جواب پشتیبان سامانه تله ویزیت:
نسخه بیمار را روى سرنسخه خود به نام بیمار و تاریخ همان روز مى نویسید و عكس آنرا در سامانه TeleVisit براى بیمار مى فرستید،و نیاز است پزشک مهر خود را روی نسخه بزند در مورد درخواست آزمایش یا تصویر بردارى هم به همین صورت روى سرنسخه خود درخواست آزمایش یا تصویر بردارى مى نویسید و عكس آنرا براى بیمار در سامانه تله ویزیت مى فرستید.
4_سوال: تا چه زمان پزشکان مهلت دارند به پیام های بیماران پاسخ دهند؟
جواب پشتیبان سامانه تله ویزیت:
پرونده بیمار ٢٤ ساعت باز هست و شما و بیمار میتونین با ارسال عكس و نسخه و عكس جواب آزمایش و رادیولوژى با هم در تعامل باشین.بعد از ٢٤ ساعت پرونده بیمار بسته و یك تله ویزیت به اتمام میرسد.
5_سوال : آیا من مى توانم تمامى پرونده هاى بیماران مطبم را به همان صورت كه در مطب نوشته ام در گوشى خودم داشته باشم ؟
جواب پشتیبان تله ویزیت :
بله . مهمترین نقطه قوت سامانه تله ویزیت همین است كه شما مى توانید عكس تمامى پرونده هاى بیماران خود را در گوشى خود داشته باشید.
6_سوال: تا چه مدت بعد از انجام تله ویزیت ، مبلغ به كارت من واریز مى شود؟
جواب پشتیبان تله ویزیت: حداكثر تا ٢٤ ساعت بعد از اتمام یك تله ویزیت . اگر تا ٢٤ ساعت بعد واریز نشد حتما به پشتیبان خود تا ٢٤ ساعت بعد اطلاع دهید كه مبلغ تله ویزیت شما سوخت نشود.
7_سوال:چه موقع مبلغ تله ویزیت به حساب پزشك واریز مى شود؟
جواب پشتیبان تله ویزیت: به محض انتخاب گزینه " اتمام تله ویزیت"
8_سوال:من پزشك طرحى هستم آیا مى توانم در سامانه تله ویزیت بیمارانم را تله ویزیت كنم؟
جواب پشتببان تله ویزیت : بله پزشكان طرحى هم مى توانند در سامانه تله ویزیت بیماران خود را تله ویزیت كنند و براى این كار لازم است است كه نامه معرفى طرح خود را در سامانه آپلود نمایند.
9_پزشکان و بیماران چگونه می توانند در سامانه تله ویزیت ثبت نام کنند؟
جواب پشتیبان تله ویزیت:پزشکان و بیماران می توانند از طریق لینک زیر ثبت نام کنند👇
لینک ثبت نام بیماران:
https://www.televisit24.com/frmRegUser.aspx
لینک ثبت نام پزشکان:
https://www.televisit24.com/RegDoctor.aspx
10_سوال :آیا مى توانم پرونده بیماران مطبم را هم روى گوشى موبایلم داشته باشم تا بتوانم دائم به پرونده بیمارانم دسترسى داشته باشم ؟
جواب : بله ، سامانه تله ویزیت ، سامانه اى است كه همكاران پزشك مى توانند پرونده بیماران خود را دقیقا به همان صورت كه در مطب با دست نوشته اند، همیشه در گوشى خود داشته باشند.
همچنین بخوانید:
رایانش ابری و سلامت الکترونیک
شناسایی و رتبه بندی عوامل کلیدی موثر بر به کارگیری رایانش ابری در سلامت الکترونیک
معرفی سامانه پزشکی از راه دور و کاربردهای آن