دستگاه ها و برنامه های تلفن همراه برای بهداشت و درمان

ما به عصر اطلاعات می رویم، جایی که دانش و داده ها کلیدی هستند. ما همچنین وارد سن مشتری می شویم که در آن بیش از هر زمان مشتری تصمیم می گیرد آنچه را که می خواهید تعیین کند. myTomorrows یک نمونه از تغییر شکل مدل های کسب و کار است، در این مورد، به طور مستقیم اتصال مشتریان و داروها .

در این عصر جدید، دستگاه ها و برنامه ها برای ایجاد یک “سلامت سلامت” مورد استفاده قرار می گیرند. مثلا:

Myo، در اصل یک کنترل حرکت برای بازی ها، در حال حاضر در ارتوپدی برای بیمارانی که نیاز به ورزش پس از شکست دارند استفاده می شود. با کمک Myo بیماران می توانند پیشرفت خود را کنترل کنند و پزشکان می توانند زاویه حرکت را اندازه گیری کنند.

Zio Patch میزان ضربان قلب و الکتروکاردیوگرام (ECG) را اندازه گیری می کند و اداره مواد غذایی و دارویی ایالات متحده را تأیید می کند.

در کل این آشفتگی کجا است؟ جالب توجه است، نشانه هایی وجود دارد که فارما از رویکرد طب سنتی متمرکز شده است.

گلاکسو اخیرا اعلام کرد که سرمایه گذاری در داروهای الکتروکواژه ای، داروهای بیوالکتریک است که توسط میکروی تحریک اعصاب کار می کنند.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

جی جی با همکاری گوگل برای توسعه جراحی روبوتیک همکاری داشته است. علاوه بر این، آنها با فیلیپس در دستگاه های پوشیدنی مثل نظارت بر فشار خون همکاری می کنند.

Novartis در حال کار با گوگل (دوباره) در فن آوری های حسگر مانند لنز هوشمند و دستگاه پوشیدنی برای اندازه گیری سطح قند خون است.

سنسورها می توانند اطلاعات زیادی را برای پشتیبانی از پیشرفت دارو فراهم کنند، اما برای بیماران مناسب برای کارآزمایی های بالینی مناسب، مهم است. سنسورهای بدن، هنگامی که ابزارهایی که عمدتا توسط ورزشکاران و دونده ها مورد استفاده قرار می گیرند، در حال حاضر به سرعت وارد بازار عمومی می شوند و مصرف کنندگان و داروخانه ها به زودی اطلاعات زیادی از جمله پالس، فشار خون، ECG و میزان تنفس دسترسی خواهند داشت. داده های پیشرفته مانند التهاب، الگوهای خواب، و غیره نیز شامل میشوند

تعدادی از برنامه های تلفن همراه که از مدیریت دستگاه پشتیبانی می کنند، از جمله MyDario و SleepBot در میان دیگران ظاهر شده اند. موسسه پزشکی هکینگ به تازگی RANKED HEALTH را برنامه ای برای ارزیابی و ارزیابی برنامه های کاربردی متمرکز بر سلامت و دستگاه های متصل شده را به طور مرتب اعلام کرد.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

نسل جدیدی از “مربیان بهداشت”، مشاوران مراقبت از سلامت دیجیتال و یا مشاوران بهداشت دیجیتال می توانند برای ارائه توصیه های مفید برای این توصیه ها مفید باشند .آنها نیاز به آسان سازی برای استفاده، افراد مبتنی بر مصرف دارند که می توانند به ذخیره اطلاعات جمع آوری شده و موتورهای تحلیلی AI متصل شوند. همچنین می توانند مصرف کنندگان / بیماران را افزایش دهند و بار تقاضای پزشکان را کاهش دهند. اما آیا پزشکان جایگزین خواهند شد؟ البته که نه

بنابراین چه چیزی در راه مشاوران بهداشت دیجیتال است؟ سیاست (چگونه ما برای مراقبت های بهداشتی پرداخت می کنیم) نیاز به تشویق مراقبت از خود و تسهیل رفتارهای سالم است، نه تشویق بازدیدکنندگان پزشکی غیررسمی. و به طور همزمان، داده های بهداشتی باید به منظور توانمند سازی AI و ایجاد ظهور برنامه های جدید و فن آوری های مرتبط، مجددا سازماندهی شوند. در حالی که قبل از رسیدن به آنجا، می توانیم مسیری را به نسل جدیدی از تکنولوژی مراقبت های بهداشتی برسیم.

MIoT خدمات مجدد خدمات بهداشتی را تعدیل می کند، زیرا مردم از IoT برای مدیریت نیازهای بهداشتی خود استفاده می کنند. به عنوان مثال، مردم می توانند دستگاه های IoT را برای یادآوری آنها در مورد قرار ملاقات، تغییر فشار خون، سوختن کالری و خیلی بیشتر استفاده کنند. یکی از بهترین بخش های IoTs در صنعت مراقبت های بهداشتی سیستم مراقبت از راه دور است، که در آن بیماران می توانند از هر نقطه نظارت و بررسی شوند. خدمات مکان یابی در زمان واقعی یکی دیگر از پیشنهادات IoT است. با استفاده از این سرویس، پزشکان می توانند مکان های دستگاه را به راحتی پیگیری کنند، که به طور مستقیم زمان اضافی صرف شده را کاهش می دهد. استفاده از گوشی های هوشمند به سرعت در حال افزایش است و مردم از برنامه های تلفن همراه برای تقریبا همه چیز استفاده کرده اند. هنگامی که به صنعت مراقبت های بهداشتی می آید، برنامه های تلفن همراه می توانند ارتباطات بین بیماران و پزشکان را برای یک اتصال امن بهبود بخشند.

وظیفه اصلی مشاوران بهداشت دیجیتال و پزشکان در صورت تغییر سازمان به زیرساخت های IoT فعال خواهد بود. آموزش مناسب و بازخورد لازم برای استقرار بهتر است. روش سنتی ضبط جزئیات بیمار، یعنی یک پد کاغذی که روی بستر بیمار قرار دارد، دیگر کار نخواهد کرد، زیرا این پرونده ها فقط برای تعداد محدودی قابل دسترسی هستند و می توانند از دست رفته یا تقلید شوند. این یک برنامه کاربردی است که در آن تکنولوژی تلفن همراه / تبلت در محل کار ممکن است کار کند، زیرا آنها مدیریت رکورد بدون رعب و وحشت در برنامه های موجود در دستگاه را ارائه می دهند. هنگامی که اطلاعات الکترونیکی ثبت می شود، هنگامی که اطلاعات مربوط به امنیت و حفظ حریم خصوصی برآورده می شود، داده های اطلاعات سلامتی تنها در یک لحظه در دسترس خواهد بود.

 

همچنین بخوانید:

چرا پزشکی هوشمند؟

اهداف تله مدیسین و سلامت الکترونیک

مدارک پزشکی از راه دور

بالا