معرفی برنامه iCare Oxygen Monitor

برنامه  iCare  یک برنامه پزشکی است که می تواند براحتی میزان اکسیژن خون ، ضربان قلب، بینایی، شنوایی، ظرفیت ریه، شاخص روانی، کور رنگی و دیگر داده های فیزیکی برای شما اندازه گیری کرده و اطلاعات دقیق برای شما فراهم کند.

این برنامه دارای زیرشاخه های درون برنامه ای است که امکان سنجش سلامت را در تمام زمینه ها برای کاربران فراهم میکند به عنوان مثال  این برنامه میتواند میزان اکسیژن خون شما را با میزان خطای به اضافه یا منهای 2 یا کمتر اندازه گیری کند، شناسایی و دقت کلسترول خون بالا بیش از 80 درصد را اطلاع دهد، خطای ضربان قلب منهای 3 و یا کمتررا گزارش کند، از طریق میکروفن ظرفیت شش هایتان را بسنجد،به طوری که به سمت صفحه فوت کنید تا فن بچرخد و وضعیت سلامت شما را گزارش دهد، وضعیت احساسی شما را تشخیص دهد و همین طور گام شمار خوبی باشد. از ویژگی های این برنامه میتوان به این نکته اشاره کرد که کاربران تنها به یک گوشی هوشمند نیاز دارند و سپس باید برنامه را روی گوشی خود نصب کرده باشند و سپس روند برنامه را طی کنند تا بتوانند سلامتی خود را تحت بررسی قرار دهند. اندازه گیری فشار خون، ضربان قلب، چربی خون، اکسیژن خون، کور رنگی، شنوایی، ظرفیت ریه، تعداد تنفس، شاخص روانی فقط با یک موبایل.

برای این کار به دستگاه جانبی دیگری نیاز ندارید، تنها با استفاده از یک فشار روی دوربین گوشی تمام روند سلامتی خود را بررسی کنید.این برنامه اولین اپ کاربردی سنجش فشار خون،چربی خون،ضربان قلب و... در جهان است که یک پک کامل را به صورت رایگان و یکجا برای کاربران فراهم کرده است.

 

مراحل استفاده از برنامه پس از باز کردن آن طبق مراحل زیر است:

1. انگشت خود را روی صفحه نمایش فشار دهید.

2. انگشت اشاره خود را در پشت گوشی و بر روی دوربین قرار داده و مطمئن شوید که آن بطور کامل پوشانده شده است.

3. این حالت را حفظ کنید تا تست کامل انجام پذیرد.

 

به صورت کلی از امکانات برنامه iCare Oxygen Monitor Pro

1. اندازه گیری فشار خون کاربر ، ضربان قلب، چربی خون، اکسیژن خون، گت کور رنگی اندروید، شنوایی، ظرفیت ریه، تعداد تنفس، شاخص روانی و دیگر داده های فیزیکی از طریق تلفن.

2. اندازه گیری داده های فیزیکی توسط بلوتوث دستگاه فشار خون، دست بند بلوتوث، مقیاس چربی بدن بلوتوث، دستگاه بلوتوث ECG.

3. آمار روزانه داده های سلامت و آمار و تجزیه و تحلیل روند.

4. بر اساس اطلاعات سلامت کاربر و گرایش ها به کاربر هشدار داده خواهد شد.

5. بدون دستگاه پوشیدنی، گام شمار فوق العاده راحت است.

6. بازی و برنامه های آموزشی تعاملی، آمار و مدیریت فعالیت های فیزیکی روزانه و نوع ورزش .

 

بالا