آیا متخصصین قادر خواهند بود با این انتظارات افزایش یافته بیماران همگام باشند؟

Telehealth یک مسیر برای مراقبت های مجازی - مبتنی بر اطلاعات و بینش مدیران بیمارستان و سیستم های بهداشتی و سایر متخصصان مراقبت های بهداشتی و نظرسنجی از متخصصین و مقالات تحقیقی است. همچنین مراقبت سلامتی از راه دور ، گزارش انعطاف پذیری سیستم عامل های تحویل گیرنده و نحوه قرار گرفتن آنها در مراقبت یکپارچه را بررسی می کند. اینجا این سوال پیش می آید که چرا مراقبت سلامت از راه دور برای تحول مراقبت های بهداشتی بسیار مهم است؟ وضعیت سلامتی و فرصت های رشد در بیمارستان ها و از همه مهمتر ، چگونه متخصصینمی توانند ظرفیت لازم برای گسترش دسترسی ، بهبود نتایج و کاهش هزینه ها را ایجاد کنند، از جمله جواب های این سوال میباشد.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

یک مدل بلوغ Telehealth Hospital که توسط Manatt Health برای گزارش Insights Market AHA تهیه شده است ، چارچوبی با ارزش را ارائه می دهد که می تواند برای اندازه گیری و توسعه خدمات مشاوره اقتصادی موجود و آینده از طریق برنامه و بسترهای نرم افزاری با پارامترهای دقیق بهترین کاربرد تجویز را داشته باشد. این مدل ممکن است برای ارزیابی از خود و محک برای هدایت برنامه های سلامتی به سمت اتخاذ بهترین شیوه ها مفید باشد. این پرونده موارد استفاده پزشکی از راه دور را براساس نوع سازمان (بیمارستانهای جامعه ، سیستم های درمانی و مراکز درمانی دانشگاهی) و اجتماع (بیمارستان های دسترسی شهری ، روستایی و بحرانی) بررسی می کند و مطالعات مربوط به هر مورد را ارائه می دهد.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

3 راه برای مقیاس و بهینه سازی برنامه های Telehealth

صرف نظر از جایی که سازمان شما در طول طیف بلوغ  پزشکی از راه دورقرار دارد ، در اینجا سه ​​زمینه برای بهینه سازی ارزش برنامه شما وجود دارد:

-استفاده از نیازهای جامعه و بیماران به عنوان نقطه شروع برای در نظر گرفتن خدمات جدید از راه دور است. بسیاری از خدمات مشاوره از راه دور به دلیل اینکه توسط یک پزشک یا دفتر امور مالی شروع به کار می کنند ، به صورت ناگهانی مورد استفاده قرار می گیرند. ابتدا به بیماران خدمت کنید سپس پزشکان خود به شما میپیوندند و بازپرداخت های خود را نیز دریافت خواهند کرد.

-خدمات از راه دور را در مراقبت های مبتنی بر ارزش ها قرار دهید. خدمات Telehealth روشی مؤثر برای کاهش هزینه های ارائه خدمات درمانی است  و آنها را به ابزارهایی با ارزش برای استفاده در مدل های بازپرداخت مبتنی بر ارزش تبدیل می کند که متخصصین را برای تجویز روش های درمانی صحیخ با هزینه های تشویق کرده و به آنان پاداش میدهد.

-برای هماهنگی مراقبت در سراسر تنظیمات مراقبت سلامت از راه دور با ردیابی وضعیت سلامتی بیماران پس از ترخیص ، میزان استفاده از روش های درمان از راه دور را بهینه کنید. نظارت از راه دور بر سلامت آنها در خانه یا در موارد مراقبت های حاد می تواند منجر به نتایج بهتر و هزینه های پایین تر شود.

 

منبع: aha.org

 

همچنین بخوانید:

مروری بر اهمیت ویزیت از راه دور

ساخت دارو با هوش مصنوعی و مراحل آن

بهداشت و درمان و بلاک چین

بالا