بررسی گیر فیت ۲ ؛ مربی هوشمند سامسونگ همه‌جا بر روی مچ دست‌تان خواهد بود!


سامسونگ تقریبا تمام امکاناتی که یک ورزشکار برای دنبال کردن حرکات ورزشی و برنامه‌های تمرینی‌اش نیاز دارد را در این محصول فراهم کرده است. گیر فیت ۲ به سنسورهای اندازه‌گیری ضربان قلب، شتاب سنج، ژیروسکوپ، جی پی اس و ارتفاع سنج مجهز است و تقریبا بدون نیاز به تلفن همراه هم بسیاری از نیازهای شما را برطرف خواهد کرد.

بعد از روشن کردن و انجام تنظیمات اولیه، شما با یک رابط کاربری جمع و جور مواجه می‌شوید که از چند صفحه تشکیل شده است. هرکدام از این صفحات مربوط به یکی از قابلیت‌های گیر فیت ۲ است و به راحتی و با سوایپ کردن به سمت چپ و راست، می‌توانید در بین آنها جابجا شوید. اولین صفحه که همان واچ فیس این محصول است، یک نمای کلی از تعداد قدم‌های طی شده، تعداد طبقات بالا رفته و مقدار کالری مصرف شده در آن روز را به همراه ساعت دقیق آن لحظه نشان می‌دهد؛ این واچ فیس از قسمت تنظیمات قابل تغییر است و اگر واچ فیس‌های پیش فرض سامسونگ راضی‌تان نمیکند، می‌توانید با مراجعه به فروشگاه گیر فیت بر روی اپلیکیشن مخصوص آن در اسمارت فون اندرویدی‌تان، واچ فیس‌های جدیدی را دانلود کنید؛ تنوع واچ فیس‌ها در این فروشگاه بسیار بالاست و گزینه‌های شوندان و پولی زیادی در آن وجود دارد تا بتواند هر سلیقه‌ای را راضی کند.


بعد از نمایش اولین صفحه، به سمت راست سوایپ می‌کنید و با بخش نمایش کالری‌های مصرف شده مواجه می‌شوید. در این بخش علاوه بر نمایش میزان کالری‌های مصرف شده در آن روز، می‌توانید میزان کالری‌های مصرف شده در روزهای قبل و در ساعات مختلف روز را هم در نمودارهای جداگانه تماشا کنید. نکته‌ی جالب اینجاست که در نمودار روزانه به طور دقیق مشخص شده است که در چه ساعاتی گیر فیت ۲ بر روی دست‌تان بوده و در آن ساعات، میزان فعالیت و تحرک شما به چه میزانی بوده است: این میزان با عبارات سبک، متوسط و سنگین مشخص می‌شوند

بالا