تله ویزیت چیست؟

هر کجا که از IMS (Integrated Management System) سیستم مدیریت یكپارچه   استفاده می کنید ، بیماران را ارزیابی ، معاینه و درمان کنید.

مرحله طبیعی بعدی برای بهداشت و درمان مدرن

نسل جدید بیماران عادت دارند همه چیز را از طریق تلفن و رایانه خود انجام دهند - چرا پزشکان به سمت مدرن حرکت نکنند؟ با استفاده از تله ویزیت به راحتی بیماران را از راه دور معاینه و درمان کنید. که کاملاً با IMS یکپارچه است و به پزشکان کمک می کند تا بیشتر از گذشته به بیماران برسند. ارائه مراقبت های خود را گسترش داده و در یک محیط درمانی مبتنی بر ارزش پیشرفت کنند.

 

روش جدید ویزیت بیماران

با برخورداری IMS ، تلاش شما (پزشک) می تواند اهداف کاری خود را سریعتر به انجام برساند ، ناکارآمدی فرایند را کاهش داده و هزینه های اضافه را کاهش دهد

این مزایا را تجربه کنید:

- کارآیی مطب

- تعامل بهتر با بیمار

Televisit شما و بیماران شما را در یک کلینیک مجازی یکپارچه برای ویزیت و درمان قرار می دهد.

 

دسترسی بهبود یافته به پزشک ، مشارکت بیمار را بیشتر می کند

هنگامی که بیماران دسترسی آسان به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی خود را دارند ، می توانند درگیر مراقبت های بهداشتی شخصی خود باشند. عدم انتظار در صف بیماران به معنای دستیابی سریعتر به متخصصان مراقبت های بهداشتی است که به بیماران امکان می دهد نقش فعال تری در برنامه های درمانی خود داشته باشند.

با دستگاه های هوشمند (موبایل،تبلت و...) ، بیماران خود را ویزیت کنید. هرچه کیفیت و روند ویزیت از راه دور بیشتر باشد، سایر کارکنان مراقبت های بهداشتی نیز مشتاق به همکاری با این روند شده و باعث پیشرفت تله مدیسین و بهتر شدن فرآیند درمانی بیماران از راه دور میشود.

 

قدم بعدی را بردارید

تله مدیسین به مطب ها اجازه می دهد تا ویزیت های پیگیرانه آسان و کارآمدی برای بیماران ارائه شود. متخصصین می توانند تعداد بیشتری بیمار را ویزیت کنند که چهارچوب زمانی موجود آنها همیشه با زمان کلینیک پزشک مطابقت ندارد. ویزیت های پزشکی از راه دور ارائه دهنده دارای ROI بهتری است زیرا آنها به طور معمول به کارمندان اضافی برای فرآیند تریاژ یا ورود به سیستم نیاز ندارند. که این امر برای بیماران مزیت محسوب می شود ، زمان کم تری برای منتظر ماندن فرارسیدن وقت ویزیت تلف میشود و از هزینه های ایاب و ذهاب کاسته میشود همین طور پزشکان مجبور به اضافه کردن دستیاران حضوری در ساعات مختلف برای فعالیت در مطبشان نیستند.

 

منبع: meditab

 

همچنین بخوانید:

سه مورد از ارزشمندترین کاربردهای هوش مصنوعی در مراقبت‌های بهداشتی

مروری بر مزایای تله ویزیت

مروری بر رایانش ابری در حوزه پزشکی

بالا