از تله مدیسین برای کمک و مراقبت از حیوانات بیمار استفاده کنید

این روزها مراقبت از حیوان خانگی خود را می توانید به کمک اپ های ویزیت پزشکی حیوانات از راه دور بدون ترک خانه انجام دهید.مهم نیست که چه نوع حیوان خانگی دارید دامپزشکی از راه دور به طور بالقوه تشخیص و مقابله با مشکلات حیوانات و درمان آنان را آغاز کرده است .

انجمن پزشکی دامپزشکی آمریکا (AVMA) می گوید ، با تأیید همه گیری در 50 ایالت و واشنگتن ، D.C ، استفاده از تله مدیسین به روشی مناسب برای رفع نگرانی های مشتریان و نظارت بر سلامت بیماران دامپزشکی تبدیل شده است. برخی موارد مورد نیاز برای استفاده از درمان پزشکی مانند ارتباط دامپزشک با سرپرست (VCPR) و ارائه درمان مناسب به بیمار (حیوان) است. AVMA منابعی برای پشتیبانی از استفاده از پزشکی از راه دور شما دارد.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

همه گیری یک زمان فوق العاده چالش برانگیز برای همه است. AVMA شب و روز برای دفاع از شما تلاش می کند. راهنمایی های مفیدی برای کمک به شما ، مشتریان و عملکرد خود در طی این بحران ؛ و انتشار اطلاعات معتبر برای همه افراد ذیربط از وظایف انجمن پزشکی-دامپزشکی است. یکی از وظایف اصلی تله مدیسین کمک کردن به تمام بیماران است حتی اگر این بیمار شامل حیوانات شود.تمام دامپزشکان در سرتاسر جهان بایستی به تله مدیسین بپیوندند و به سلامت حیوانات کمک کنند.

پزشکی از راه دور را می توان ابزار مهمی برای محافظت و نظارت از بیماران و در عین حال جلوگیری از شیوع همه گیری دانست. از طریق ارتباط دامپزشکی با سرپرست و بیمار ، ارتباط از راه دور به ما این امکان را می دهد تا از بیماران تریاژ مناسب استفاده کنیم تا اطمینان حاصل شود که فقط حیواناتی که واقعاً نیاز به ویزیت دارند ، با صاحبان خود به درمانگاه سفر کنند. AVMA منابعی برای پشتیبانی از استفاده از پزشکی از راه دور دارد

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد همه این موضوعات در صفحه همه گیری موجود است ، که شامل سؤالات متداول برای پشتیبانی ، اعضای تیم و مشتریانتان است. همه ما با هم در این هستیم و به تعهد شگفت انگیز حرفه ای و سرشار از تلاش در این زمان بسیار دشوار سلام می کنیم.

پزشکی از راه دور "برخوردهای الکترونیکی در زمان واقعی بین دامپزشکان ، صاحبان حیوانات اهلی و حیوانات خانگی است که در طی آن طرفین یکدیگر را می بینند و صحبت می کنند .از ابزارهای ارتباطی مانند ایمیل ، گفت و گوی متنی و موارد مشابه آن را اضافه کنید ، مراقبت از حیواناتتان را به صورت مجازی آغاز کنید و ناگهان مراقبت های بهداشتی از راه دور حیوانات اهلی در قرن بیست و یکم را آغاز می کنید.

 

منبع:odaysveterinarypractice

 

همچنین بخوانید:

تله ویزیت یعنی مراقبت ایمن و مؤثر از بیماران

پزشکی از راه دور باعث ایجاد تحولی در چشم پزشکی می شود

تله مدیسین و ویزیت آنلاین

بالا