دامن زدن به آتش: آیا سرمایه گذاری در سلامت دیجیتال در سال 2022 ادامه خواهد داشت؟

رهبران و مدیران سلامت دیجیتال بحث می کنند که آیا بودجه سال آینده با همان سرعت سریع ادامه خواهد یافت یا خیر. در سال 2021، صنعت سلامت دیجیتال شاهد هجوم بودجه بود که پس از سه ماهه دوم از کل سال 2020 پیشی گرفت.

پس ما برای سال آینده در چه وضعیتی هستیم؟ آیا تأمین مالی سلامت دیجیتال با همان سرعت در سال 2022 ادامه خواهد داشت؟ MobiHealthNews از رهبران و مدیران سلامت دیجیتال پیش‌بینی‌هایشان را درباره بودجه سال آینده پرسید. حتماً نظرات آنها را در مورد گسترش مراقبت مجازی، تأمین مالی در سال 2021 و آنچه در آینده برای این فضا در سال 2022 در پیش است بررسی کنید.

وارشا رائو، مدیر عامل Nurx:من انتظار دارم که چنین شود، زیرا سال 2021 نشان داده است که استفاده از فناوری برای ارائه و بهبود مراقبت یک روند موقتی نیست و تنها زمانی رشد خواهد کرد که بیماران و ذینفعان مزایا را مشاهده کنند. فرصت‌های بزرگی برای کارآمدتر کردن سیستم و بهبود تجربه و نتایج بیمار هنوز وجود دارد و سرمایه‌گذاران آن را تشخیص می‌دهند.

 

آمیهای نیدرمن، مدیر عامل و بنیانگذار Nym Health:همه نگاه ها به IPO ها و SPAC های اخیر خواهد بود تا ببینند چگونه در بازارهای عمومی عمل می کنند. اگر قیمت سهام همچنان در حال افزایش باشد و چند برابر شدن آن موجه باشد، احتمالاً در همه مراحل خروج و سرمایه بیشتری را تامین خواهد کرد.

 

ایلیام چان، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران نرم افزار ید:بدون شک بودجه در سال 2022 با همان سرعت ادامه خواهد داشت، اما سوال بهتر این است که کجاست. من انتظار دارم که شاهد ادغام در بازار باشیم، زیرا سازمان های ارائه دهنده به ارائه دهندگان سلامت دیجیتال نگاه می کنند که می توانند فناوری های اصلی خود را در موارد استفاده بیشتر به کار ببرند.

این بدان معناست که سرمایه‌گذاران شروع به جریان دادن سرمایه بیشتر به رهبران سلامت دیجیتال می‌کنند تا منابعی برای به دست آوردن سایرین که مکمل پلت‌فرم‌هایشان هستند، داشته باشند و راه‌حل‌های کامل‌تری بسازند.

 

میشل دیوی، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Wheel:من تعجب نمی کنم. ما هنوز در حال رسیدن به سرمایه گذاری هستیم که سلامت دیجیتال برای تعمیر سیستم مراقبت های بهداشتی خراب ما نیاز دارد. اما صنعت طی دو سال گذشته به بلوغ رسیده است - ما شروع به دیدن معاملات بزرگتر و در مراحل آخر کرده ایم.

به همین دلیل است که من به ادغام و ساخت مدل‌های منسجم‌تر «یک مرحله‌ای» توسط شرکت‌ها توجه می‌کنم.

 

کارولین ویته، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران تیا:سرمایه‌گذاری احتمالاً در سراسر سال 2022 با همان سرعت ادامه خواهد یافت، اما بیشتر برای کسانی که مشکلات بسیار بزرگ را حل می‌کنند. یکی از زمینه‌هایی که من انتظار دارم سرمایه‌گذاری زیادی در آن جریان داشته باشد، شرکت‌های سلامت دیجیتال است که به طور هوشمندانه به عدالت سلامت می‌پردازند و مراقبت‌های بهتری را برای جمعیت‌های آسیب‌پذیر ارائه می‌کنند.

 

Cassie Choi، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران تیم Pair:

COVID-19 بر اهمیت دسترسی به مراقبت‌های با کیفیت بالا تمرکز کرد و نسل جدیدی از فن‌آوران و پزشکان را الهام بخش کرد تا کارآفرین شوند. این یک حلقه بازخورد مثبت قوی بین سازندگان و منابع مالی آغاز کرد و در سال 2022 شتاب خواهد گرفت...

 

کایل آرمبرستر، مدیر عامل Signify Health:با نگاهی به تاریخچه تأمین مالی سلامت دیجیتال، تشخیص هر گونه کاهش مهم دشوار است. کووید-19 مطمئناً مقداری سوخت برای آتش سلامت دیجیتال فراهم کرد، و من باور ندارم که شعله خاموش شود. 65 میلیارد دلار برای گسترش پهنای باند در لایحه زیرساخت فدرال که اخیراً تصویب شده است، باید دسترسی از راه دور/دیجیتال بیشتری را به جمعیت های محروم تسهیل کند و فرصت های بیشتری را برای گسترش مراقبت در داخل و اطراف خانه ایجاد کند.

شرکت‌های سلامت دیجیتال که نتایج ارزشمندی را ارائه می‌دهند و تجربه بیمار را در ذهن نگه می‌دارند، نقش مهمی در تقویت زیرساخت‌های مراقبت‌های بهداشتی ما برای همه خواهند داشت.

 

منبع: mobihealthnews

 

همچنین بخوانید:

پیشنهاد CMS برای گسترش انعطاف‌پذیری سلامت از راه دور تا سال 2023

دندانپزشکی از راه دور

پیشرفت در پزشکی از راه دور در سال 2022 در راه است

بالا