ملزومات بهداشت از راه دور که هر پزشک خصوصی باید بداند

همراه با بسیاری از انواع دیگر سازمان‌های مراقبت‌های بهداشتی، پزشکان خصوصی در سراسر کشور به سرعت با نیازهای همه‌گیر کووید-19 سازگار شدند و از راه دور به بیماران خود دسترسی پیدا کردند.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که بیماران و پزشکان اضافه کردن سلامت از راه دور را به عنوان روش دیگری برای ارائه مراقبت ارزشمند می‌دانند. اقدامات پزشکان اکنون بر این تمرکز دارند که آیا پرداخت‌کنندگان و تنظیم‌کننده‌ها استفاده از ویزیت‌های پزشکی از راه دور را پس از بیماری همه‌گیر ممکن می‌سازند یا از آن جلوگیری می‌کنند، تحت چه شرایط و ضوابطی و چگونه چنین ویزیت هایی ارزیابی و پرداخت می‌شوند .برای کسب اطلاعات بیشتر از AMA در مورد هفت کلیدی که پزشکان باید برای کمک به تبدیل سلامت از راه دور به بخشی ماندگار از اقدامات خصوصی موفق و با کیفیت بالا در ذهن داشته باشند، بخوانید.

 

 اگر کنگره اقدامی نکند، پیشرفت‌های بهداشت از راه دور در دوران همه‌گیری از بین خواهد رفت

همه‌گیری ثابت کرده است که سلامت از راه دور بخش مهمی از مراقبت‌های بهداشتی مؤثر، کارآمد و عادلانه است و AMA کنگره را تشویق می‌کند تا هم‌اکنون اقدام کند بیماران گزینه ارتباط با پزشکان خود را از طریق این روش مراقبت راحت و در دسترس از دست ندهند.

 

 تأثیر واقعی سلامت از راه دور را در عملکرد پزشک خود ارزیابی کنید

ویزیت‌های آنلاین باید در اینجا باقی بماننداما چگونه پزشکی می‌تواند ارزش سلامت از راه دور را اندازه‌گیری کند تا اطمینان حاصل شود که پزشکان و متخصصین، بیماران، پرداخت‌کنندگان و جامعه بیشترین بهره ممکن را از این فناوری می‌برند؟ یا خیر!

 

بیاموزید که در سال 2022 به تمرین از راه دور در سطح بعدی دست یابید

با توجه به اینکه پزشکان سلامت از راه دور را سریع‌تر و کامل‌تر از آنچه که بدون بحران بهداشت جهانی اتخاذ می‌کردند، اتخاذ می‌کنند، به سازمان‌هایی مانند AMA این امکان را می‌دهد تا تجربیات بیماران و پزشکان را تحقیق کنند و فرصت‌هایی را برای کمک به انتقال شیوه‌ها به دوره جدیدی از مراقبت‌های دیجیتالی فعال شناسایی کنند که پایدار باشد و برای همه در آینده ارزش می افزاید.

 

 اجازه ندهید تغییر به پزشکی از راه دور باعث کاهش مراقبت مبتنی بر تیم شود

در میان کشمکش سلامت از راه دور از شیوه‌هایی که رویکرد تیمی مراقبت برای سال‌ها استفاده می‌کردند، ناگهان متوجه شدند که سیستمی را که در آن پزشک همه کارها را انجام می‌داد، پیش‌فرض می‌شود و لازم نیست پزشک تمام کارهارا انجام دهد .

 

 چرا ارائه مراقبت های بهداشتی رفتاری یکپارچه از طریق مراقبت از سلامت از راه دور یک برد-برد است؟

ادغام مراقبت های بهداشتی رفتاری در محیط مراقبت های اولیه راهی عالی برای غلبه بر موانع مراقبت های بهداشتی رفتاری است. همه‌گیری COVID-19 تمرکز بر دسترسی محدود روانپزشکان، روانشناسان، مددکاران اجتماعی و سایر متخصصان با این تخصص را برای پاسخگویی به تقاضای بالا برای حمایت، بیشتر کرده است و زمانی که می‌توانید خدمات بهداشتی از راه دور را بخشی از مدل مراقبت سلامت رفتاری یکپارچه خود قرار دهید، تنها خدمات قابل ارائه را افزایش می‌دهد و دسترسی پزشکان را به بیمارانی که در غیر این صورت نمی‌توانند به راحتی به خدمات سلامت روان و رفتار دسترسی داشته باشند، افزایش می‌دهد.

 

 چگونه به ویزیت های مراقبت مجازی خود گرما بیاوریم؟

همانطور که سیستم مراقبت های بهداشتی ایالات متحده خود را به سیستمی تبدیل می کند که شامل ویزیت های مجازی بیشتر می شود، چگونه پزشکان می توانند همدلی و "معاینه انسانی" را که برای یک رابطه قوی بیمار و پزشک بسیار مهم است حفظ کنند؟

در مورد روش هایی که می توانید آن عناصر ضروری را حتی زمانی که بیمار از نظر فیزیکی با شما در یک اتاق نیست حفظ کنید و اینکه چگونه ویزیت های مجازی می تواند تجربیات را بهبود بخشد و نتایج را برای بیماران بهبود بخشد، بیاموزید.

 چگونه می توان سلامت از راه دور را در عمل خود با در نظر گرفتن عدالت اجرا کرد؟موانع مالی، دسترسی به فناوری و سطوح مهارت فنی باید از قبل مورد توجه قرار گیرد تا از ارائه عادلانه خدمات بهداشت از راه دور اطمینان حاصل شود. درباره این کلیدها برای اجرای راه حل های نوآورانه با لنز سهام بیشتر بیاموزید.

یک راه عالی برای بهبود تلاش‌های مطب خصوصی شما در این زمینه، برنامه غوطه‌وری AMA Telehealth است که برای کمک به پزشکان، مطب‌ها و سیستم‌های بهداشتی در پیاده‌سازی، بهینه‌سازی، حفظ و افزایش تلاش‌های بهداشتی از راه دور طراحی شده است

مزایای پزشکی از راه دور ، واضح است. بیاموزید که چگونه به پزشکانی بپیوندید که از گسترش دائمی پوشش مراقبت مجازی حمایت می کنند.

 

منبع: ama-assn

 

همچنین بخوانید:

پزشکی از راه دور اینجاست که بماند نه تنها برای پزشکان بلکه برای تمام افراد روی کره زمین

بیمارستان های هوشمند

متاورس می تواند یک تجربه مراقبت بهداشتی بی حد و حصر ایجاد کند

بالا