انعطاف‌پذیری‌های مراقبت از سلامت از راه دور گسترش می یابد

قانون تخصیص تلفیقی، 2022 (قانون)، در 9 و 10 مارس 2022 توسط مجلس و سنای ایالات متحده تصویب شد و در 15 مارس 2022 توسط رئیس جمهور امضا شد. این قانون برخی از انعطاف‌پذیری‌های بهداشت از راه دور را برای بیماران مدیکر گسترش می‌دهد. 151 روز پس از پایان رسمی اورژانس بهداشت عمومی فدرال (PHE) در حال حاضر، PHE در اواسط آوریل به پایان می رسد مگر اینکه بیشتر تمدید شود.

چه PHE در آوریل به پایان برسد و چه در تاریخ دیگری، ذینفعان سلامت از راه دور یک مسیر کوتاه 5 ماهه برای برخی از انعطاف‌پذیری‌های بهداشت از راه دور که در طول PHE ایجاد شده است، خواهند داشت. قانونگذاری ضروری است زیرا بدون اقدام کنگره، CMS این اختیار را ندارد که اجازه دهد بیشتر انعطاف‌پذیری‌ها پس از پایان PHE ادامه یابد. بنابراین، قانون جدید به تصویب رسیده از صخره سلامت از راه دور در Medicare با انقضای PHE جلوگیری می کند، در حالی که کنگره را قادر می سازد تا داده های بیشتر از CMS و سایر منابع را در مورد استفاده از سلامت از راه دور برای اعمال تغییرات دائمی در سیاست بررسی کند.در اینجا نکات کلیدی در مورد چگونگی تأثیر قانون جدید بر صنعت بهداشت از راه دور آورده شده است:

1. مدیکر هزینه خدمات بهداشتی از راه دور ارائه شده در خانه را پرداخت خواهد کرد

شاید بزرگترین تغییر ارائه شده توسط این قانون، تعریف جدید "سایت مبدا" به معنای "هر سایتی در ایالات متحده است که فرد واجد شرایط بهداشت از راه دور در زمان ارائه خدمات در آن قرار دارد ... از جمله خانه یک فرد. قبل از PHE، قانون پوشش مدیکر را به خدمات ارائه شده به بیماران مستقر در بیمارستان ها و سایر مراکز ارائه دهنده (یعنی نه در خانه بیمار) محدود می کرد. انعطاف‌پذیری‌های PHE از الزامات اصلی سایت برای خدمات بهداشتی از راه دور چشم پوشی کرد، و به ارائه‌دهندگان این امکان را داد که برای ارائه خدمات بهداشتی از راه دور به بیماران در خانه، پرداخت Medicare را دریافت کنند. قانون جدید این انعطاف پذیری را برای 151 روز پس از پایان PHE ادامه می دهد.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

2. فهرست پزشکان بهداشت از راه دور را گسترش می دهد

قبل از COVID-19، فقط پزشکان، پرستاران، دستیاران پزشک و سایر ارائه دهندگان مشخص شده می توانستند خدمات بهداشتی از راه دور تحت پوشش Medicare را ارائه دهند. بر اساس قانون جدید، فهرست پزشکان از راه دور به مدت 151 روز پس از پایان دوره PHE به کاردرمانگران واجد شرایط، فیزیوتراپیست ها، آسیب شناسان زبان گفتار و شنوایی شناسان ادامه خواهد یافت.

 

3. پرداخت برای Telehealth فقط صوتی ادامه دارد

در حال حاضر، Medicare سلامت از راه دور فقط صوتی را تحت معافیت‌های موقتی پوشش می‌دهد که با پایان PHE منقضی می‌شوند. در قانون جدید، پوشش Medicare خدمات بهداشتی از راه دور فقط صوتی به مدت 151 روز پس از پایان PHE باقی می ماند. بدون این تمدید، پس از پایان PHE، اختیار معافیت اضطراری به پایان می رسد، و به همین ترتیب سلامت از راه دور فقط صوتی خواهد بود.

 

4. نیاز به تأخیر حضوری برای خدمات بهداشت روانی از طریق Telehealth

در دسامبر 2020، کنگره شرایط جدیدی را بر پوشش سلامت از راه دور تحت Medicare تحمیل کرد، و یک الزام معاینه حضوری در کنار پوشش خدمات بهداشتی از راه دور در خانه بیمار ایجاد کرد که قرار بود با پایان PHE اعمال شود. این قانون الزامی برای ویزیت حضوری ظرف شش ماه پس از اولین خدمات بهداشتی از راه دور و ویزیت های حضوری بعدی هر 12 ماه پس از آن را شامل می شد. اکنون، این نیاز حضوری برای خدمات بهداشت روانی ارائه شده از طریق بهداشت از راه دور تا 152 روز پس از غروب خورشید به تعویق افتاده است.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

5. پسوند برای FQHC ها و RHC ها

قبل از همه‌گیری، مراکز بهداشتی واجد شرایط فدرال (FQHCs) و کلینیک‌های بهداشت روستایی (RHCs) محدود به خدمت به عنوان محل مبدا (محل بیمار) برای خدمات بهداشتی از راه دور بودند. قانون پیشنهادی انعطاف‌پذیری‌های اعمال شده توسط قانون CARES را گسترش می‌دهد و به FQHCها و RHCها اجازه می‌دهد تا 151 روز دیگر پس از انقضای PHE به عنوان مکان‌های دور (محل حضور پزشک) خدمت کنند.

 

6. گسترش پوشش دلار اول برای سلامت از راه دور تحت برنامه های HDHP/HSA

در طول PHE COVID-19، کنگره برای برنامه‌های سلامت از راه دور و با کسر بالا (HDHP) و حساب‌های پس‌انداز سلامت (HSA) تخفیف‌های موقت صادر کرد، که اجازه می‌دهد خدمات بهداشتی از راه دور بدون اینکه اعضای طرح متحمل هزینه‌ای شوند، حتی قبل از پرداخت فرانشیز اعضای طرح (یعنی، پوشش دلار اول). این تخفیف در ابتدا در 31 دسامبر 2021 منقضی شد. اکنون، طبق قانون جدید، این انعطاف‌پذیری برای دوره 31 مارس 2022 تا 31 دسامبر 2022 بازگردانده شده است.

 

 

7. مطالعه در مورد تغییرات بهداشت از راه دور مرتبط با COVID-19 تحت Medicare & Medicaid

قانون جدید به کمیسیون مشاوره پرداخت مدیکر (MedPAC) دستور می دهد تا مطالعه ای در مورد گسترش خدمات بهداشتی از راه دور انجام دهد و موارد زیر را تجزیه و تحلیل کند:

(1) استفاده از سلامت از راه دور.

(2)مخارج برنامه مدیکر برای خدمات بهداشتی از راه دور.

(3)سیاست‌های پرداخت مدیکر برای خدمات بهداشتی از راه دور و رویکردهای جایگزین برای این سیاست‌های پرداخت.

(4) پیامدهای پوشش گسترده مدیکر خدمات بهداشتی از راه دور بر دسترسی ذینفعان به مراقبت و کیفیت مراقبت.

(5)سایر مناطق تعیین شده توسط MedPAC.

علاوه بر این، از اول ژوئیه 2022، وزیر بهداشت و خدمات انسانی باید به صورت علنی داده ها را به صورت سه ماهه در رابطه با استفاده از پزشکی از راه دور ارسال کند و حداکثر تا 15 ژوئن 2023، دفتر بازرس کل باید گزارشی را به کنگره ارائه کند. خطرات یکپارچگی برنامه مرتبط با خدمات بهداشتی از راه دور Medicare با توصیه هایی برای جلوگیری از تقلب، اتلاف و سوء استفاده.

در حالی که انعطاف‌پذیری‌های موجود در قانون تخصیص تلفیقی 2022 باید به صنعت کمک کند تا از صخره سلامت از راه دور اجتناب کند، مانند سایر انعطاف‌پذیری‌ها، آنها موقتی هستند. بنابراین، ذینفعان بهداشت از راه دور باید منتظر تغییرات دائمی بیشتری برای دسترسی باز و بازپرداخت برای ارائه خدمات بهداشت از راه دور به ذینفعان مدیکر باشند.

 

منبع: foley

 

همچنین بخوانید:

مراقبت از سلامت از راه دور در سال 2022، CMS پوشش و دسترسی را گسترش می دهد

درس هایی که باید از نرمال جدید سلامت از راه دور بدانید

مزایای سوابق بهداشت الکترونیک

بالا