انعطاف پذیری بهداشت از راه دور برای بخش عمده ای از سال 2022 تضمین شده است

چه خبر: بیماران و پزشکانی که برای دیدن ارزش بالینی بی‌نظیر سلامت از راه دور در سراسر همه‌گیری کووید-19 آمده‌اند، می‌توانند نفس راحتی بکشند که دسترسی به این شیوه حیاتی مراقبت حداقل تا پنج ماه دیگر پس از دولت بایدن ادامه خواهد داشت. پایان وضعیت اضطراری بهداشت عمومی کشور (PHE) را اعلام می کند.

این ماده یکی از موارد مربوط به مراقبت های بهداشتی است که در لایحه هزینه های عظیم 1.5 تریلیون دلاری گنجانده شده است . به نام قانون تخصیص ادغام شده، 2022  که هفته گذشته تصویب شد و سرفصل هایی را برای گنجاندن 13.6 میلیارد دلار کمک اضطراری برای اوکراین ،از تهاجم وحشیانه ولادیمیر پوتین به روسیه به همراه داشت.

کنگره گامی مهم در راه اندازی انقلابی در دسترسی به بیماران برداشته است. رئیس AMA، جرالد ای. هارمون، MD، گفت که AMA قصد دارد به شریک بودن در پیشبرد آن ادامه دهد. افزایش چشمگیر پذیرش بهداشت از راه دور که در سال 2020 رخ داد، به مراقبت های پزشکی که خدمات حضوری و مجازی را با هم ترکیب می کند، اجازه داده است تا به استاندارد جدید مراقبت تبدیل شود. این قانون جدید تضمین می کند که بیماران مبتلا به Medicare همچنان از این نوآوری مهم در ارائه مراقبت های بهداشتی بهره مند خواهند شد.

چرا مهم است: بسیاری از انعطاف‌پذیری‌های بهداشت از راه دور که به بهبود چشمگیر دسترسی بیماران به مراقبت کمک کرده‌اند، موقتی و محدود به مدت PHE COVID-19 هستند و هم بر برنامه‌های بهداشت عمومی و هم بر پوشش سلامت خصوصی تأثیر می‌گذارند. PHE باید هر 90 روز تمدید شود و قرار است در 16 آوریل منقضی شود.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

این امر پزشکان و سازمان‌های مراقبت‌های بهداشتی را در موقعیتی قرار می‌دهد که باید هزینه‌های سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های فناوری و بالینی مورد نیاز برای حفظ برنامه‌های بهداشت از راه دور را در مقابل این احتمال که کنگره در نهایت ممکن است در مقابل حمایت از گسترش دائمی پوشش بهداشت از راه دور که به شدت مورد نیاز است، تصمیم بگیرد، بسنجید.

AMA و مجموعه گسترده ای از بیش از 300 سازمان مراقبت های بهداشتی دیگر از رهبران کنگره خواستند تا این گام را به عنوان راهی برای تسهیل مسیری برای اصلاحات سلامت از راه دور دائمی که اطمینان را برای ذینفعان و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی کشور ما فراهم می کند و در عین حال زمان کافی را فراهم می کند، بردارند. کنگره و دولت تأثیر مراقبت از راه دور و مراقبت از بیمار را تجزیه و تحلیل کنند.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

قبل از همه‌گیری، ذینفعان مدیکر برای دسترسی به خدمات بهداشتی از راه دور نیاز داشتند که به صورت فیزیکی در یک منطقه روستایی مستقر شوند، بنابراین بیماران شهری و حومه شهر را از دریافت مزایای مشابه مراقبت مجازی منع می‌کردند. بعلاوه، ذینفعان روستایی همچنان نیاز داشتند که برای دسترسی به خدمات بهداشتی از راه دور به یک محل اصلی ، که اساساً یک مرکز مراقبت بهداشتی دیگر ، در خارج از خانه سفر کنند.

برای چندین دهه، AMA توصیه کرده است که محدودیت‌های جغرافیایی و محل مبدأ را برای همیشه حذف کنید. به همین ترتیب، AMA برای حفظ انعطاف‌پذیری‌های بهداشت از راه دور از زمانی که همه‌گیری کووید کشور را فرا گرفت، تلاش کرد. دکتر هارمون گفت: دیدن موافقت کنگره باعث شادابی است. همانطور که بیماران از این تغییرات استفاده می کنند و دسترسی به سلامتی گسترده تر می شود، ما امیدواریم که کنگره حکمت دائمی کردن این تغییرات را ببیند.

قانون جدید علاوه بر حفظ انعطاف‌پذیری‌های بهداشت از راه دور به مدت 151 روز پس از پایان PHE، از کمیسیون مشاوره پرداخت مدیکر می‌خواهد تا تا 15 ژوئن 2023 گزارشی در مورد استفاده از سلامت از راه دور ارائه کند.

در نامه‌ای که AMA و سایر سازمان‌ها در اوایل سال جاری به کنگره ارسال کردند، آمده است: Telehealth پتانسیل زیادی برای گسترش دسترسی به مراقبت‌های مجازی با کیفیت بالا برای همه آمریکایی‌ها دارد. پس از دوره ارزیابی 2022-2023، همه کمیته‌های حوزه قضایی داده‌های لازم را برای پیگیری سیاست‌گذاری مبتنی بر شواهد و اصلاحات جامع و دائمی سلامت از راه دور به شیوه‌ای دو حزبی در اختیار خواهند داشت.

سایر مقررات قابل توجه مراقبت های بهداشتی در قانون اعتبارات تلفیقی، 2022، عبارتند از:

-به سازمان غذا و دارو در مورد محصولاتی مانند نیکوتین مصنوعی که حاوی نیکوتین هستند اما از تنباکو نمی آیند، اختیار بدهید.

-متخصصان بهداشت را برای بهبود مراقبت‌های دوران بارداری، مراقبت‌های زایمان، زایمان و مراقبت‌های پس از زایمان برای بیمارانی از گروه‌های نژادی و قومیتی که از لحاظ تاریخی به حاشیه رانده شده‌اند، آموزش دهید، از جمله با توجه به ادراکات و سوگیری‌هایی که ممکن است بر رویکرد و ارائه مراقبت تأثیر بگذارد.

-ایجاد یا ادامه برنامه‌های مبتنی بر شواهد برای ارائه خدمات مراقبت‌های بهداشتی یکپارچه به زنان باردار پس از زایمان برای کاهش پیامدهای نامطلوب سلامت مادر و مرگ‌های مرتبط با بارداری.

-بهبود داده های مراقبت از مادر و زایمان روستایی و ایجاد شبکه های بهبود و نوآوری مشارکتی روستایی برای بهبود نتایج سلامت مادر و نوزاد.

-برنامه 1 طبقه بندی مواد مرتبط با فنتانیل را تحت قانون مواد کنترل شده گسترش دهید.

-افزایش درصد کمک پزشکی فدرال (FMAP) برای پورتوریکو به 76 درصد برای 1 ژانویه تا دسامبر. 13، اضافه کردن 200 میلیون دلار به تخصیص Medicaid جزیره تا زمانی که اطمینان حاصل شود که پزشکان و سایر متخصصان بهداشت 70٪ از نرخ های Medicare Part B را دریافت می کنند.

FMAP 83%- را برای ساموآی آمریکایی، جزایر مشترک المنافع جزایر ماریانای شمالی، گوام و جزایر ویرجین ایالات متحده تا 13 دسامبر تمدید کنید.

در همین حال، راهنمای سریع سلامت از راه دور AMA اجرای عمل، خط مشی، کدگذاری و پرداخت و سایر منابع مفید برای پزشکان را پوشش می دهد.

 

منبع:ama-assn

 

همچنین بخوانید:

 

گرایش ها و بینش های پزشکی از راه دور 2022

هر آنچه که باید در مورد سامانه سلامت هوشمند بدانیم

هدف از پیدایش مراقبت سلامت از راه دور

 

بالا