برنامه شفا هند، در حال مطالعه و انجام ترسیم نیازهای مراقبت های بهداشتی جهانی است

Heal by India برنامه ای است که توسط وزارت بهداشت اتحادیه برای کمک به بخش بهداشت هند آغاز شده است.

مقامات هند به دنبال ترویج Heal by India برای تقویت موسسات آموزشی کشور در بخش بهداشت و بهبود آموزش برای تولید منابع انسانی با کیفیت در سلامت هستند، بنابراین از آنها برای واجد شرایط شدن برای کار در همه جای دنیا حمایت می کنند. منابع روز یکشنبه اعلام کردند، مطالعه نیاز همه دسته‌های متخصصان مراقبت‌های بهداشتی در سراسر جهان، بر اساس بار بیماری‌ها و کمبودها، توسط وزارت بهداشت اتحادیه به عنوان بخشی از ابتکار( شفا توسط هند) انجام می‌شود. این روزها وزارت بهداشت اتحادیه چینتان شیوع شفا توسط هند را برای دو روز ترتیب داد. یکی از مسئولان ارشد بهداشت و درمان که در این مراسم حضور داشت، اظهار داشت: 4 عامل مهم شامل آموزش و مهارت، آموزش درجه یک، فرصت های شغلی و تلاش برای ارائه خدمات مورد نیاز مانند نسل پیشرفته برای تبدیل شدن به بخش بهداشت و درمان هندوستان ذکر شده است. عرضه جهانی ChintanShivir دو روزه هند را به عنوان یک تأمین‌کننده جهانی برای مهارت‌های کیفی برای کارفرمایان جهانی، تسهیل درگاه‌هایی برای اشتغال همگانی برای منابع انسانی ساکنین برای سلامتی و جذب مهارت‌های جهانی برای به دست آوردن تحصیلات درجه یک از مؤسسات آموزشی ما در بخش بهداشت، فراهم کرد.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

برای دستیابی به اهداف تحت عنوان (شفا از طریق هند)، مؤسسه وزارتخانه اظهار داشت که دولت هند نیز بر روی دارایی هایی مانند اساتید مجرب، بدون مانع زبانی، در دسترس بودن فناوری برتر، سیاست های عالی مقامات و بسیاری موارد دیگر کار می کند. یک کارشناس ارشد که در ChintanShivir شرکت کرده بود، اظهار داشت که ابتکار عمل Heal by India قرار است فرصت های فرآیندی را در خارج از کشور برای متخصصان ماهر ما در بخش بهداشت ایجاد کند.

به خصوص برای کسانی که در هند بیش از حد تماس دارند. این شامل تقریبا 50-60 جریان مانند متخصصان تغذیه، پرستاران، تکنسین های آزمایشگاه،امدادگران، خدمه ، فیزیوتراپیست ها و ... میباشد.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

ما کمبود پزشک داریم. ما نمی‌توانیم آنها را تشویق کنیم که به خارج از کشور بروند، اما چند کرسی در کشورهای در حال رشد برای آنها فراهم می‌کنیم و ممکن است درها را برای دانش پژوهان از آن مکان‌های بین‌المللی باز کنیم تا در هند در کالج‌های علمی شخصی و دولتی برتر کشورهایی مانند بیست AIIMS و کشورهای مختلف آموزش علمی دریافت کنند.

برخی از شوراهای پرستاری قبلاً با مکان های بین المللی مانند ژاپن، نیجریه، اتیوپی و بسیاری دیگر تفاهم نامه امضا کرده اند. اگر می‌خواهیم نیروی کار پیراپزشکی خود را به اوکراین بفرستیم، تشخیص زبان و ابعاد فرهنگی آنها بسیار مهم است و چارچوبی برای ارائه چنین دوره هایی ایجاد شده است.

ممکن است وزارت بهداشت اتحادیه در حال سازماندهی ChintanShivirs بزرگتری باشد. Shivir بعدی ممکن است بر اساس Heal in India باشد که طی آن دولت به دنبال فروش گردشگری علمی است. تحت این کمپین، دولت ها در مورد تقویت زیرساخت های علمی، افزایش مراقبت های تناسب اندام شماره یک، مراقبت های بهداشتی عالی، بیمه پزشکی و بسیاری موارد دیگر که ممکن است مورد بحث قرار گیرد، به رسمیت شناخته خواهند شد.

هدایای کمیته در Shivir ممکن است توسط دکتر VK Paul با منشی (بهداشت)، منشی (آیوش)، نمایندگان NMC، PCR، INC، DCI Invest India، NSDC، MEA، FSSAI، کارشناسان حوزه شخصی به عنوان اعضا اداره شود . ممکن است 3-4 کمیته فرعی با شرایط مرجع خاص برای دستیابی به اهداف وجود داشته باشد. یک دوره عملیاتی پنج ساله را می توان در بازه زمانی چند ماهه تدوین کرد.

 

منبع: healthcareoutlook

 

همچنین بخوانید:

این مقاله 10 شرکت مبتنی بر تجزیه و تحلیل داده های بزرگ بهداشت و درمان در سراسر جهان را نشان می دهد

انعطاف پذیری بهداشت از راه دور برای بخش عمده ای از سال 2022 تضمین شده است

گرایش ها و بینش های پزشکی از راه دور 2022

بالا