وقت خود را با نشستن در اتاق اورژانس هدر ندهید!

همیشه یکی از مشکلاتی که بیماران و مراجعه کنندگان به بخش اورژانس داشتند این بود که باید زمان زیادی را در اتاق اورژانس هدر دهند! این موضوع نه تنها بیمار و مراجعه کننده را از لحاظ روحی خسته می‌کرد بلکه ممکن بود هزینه های درمانی را هم افزایش دهد. با استفاده از راهکارهای بی نظیری که اینترنت اشیا در این زمینه ارائه می‌دهد ما شاهد پیشرفت های تکنولوژی در این زمینه بوده ایم که چطور زمان انتظار در برخی از بیمارستان هایی که این تکنولوژی مورد آزمایش قرار گرفته بود تا حتی ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده بود!

با استفاده از اینترنت اشیا، وضعیت سلامتی و حال بیمار سریعا مورد بررسی قرار می‌گیرد و در هنگام ترخیص وضعیت بیمار دوباره بررسی می‌شود تا در صورت نبود مشکلی، بیمار سریعا مرخص شود!

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

نظارت از راه دور

سلامت هوشمند با اینترنت اشیا

محیط بیمارستان برای اکثر مریض هایی که باید تحت نظارت باشند، یک محیط منفی است که از آن نفرت دارند. راهکارهای اینترنت اشیا در این زمینه به کمک بیماران می‌آید و به آن‌ها کمک می‌کند که بسیار بهتر از گذشته مراقب سلامتی خود باشند. پزشکان با استفاده از ابزارهای پوشیدنی اینترنت اشیا مانند دستنبندها و ساعت های هوشمند بر بیماران خود نظارت می‌کنند و در صورت نیاز برای بیماران خود هشداری می‌فرستند.

این کار نه تنها هزینه های درمانی را کاهش می‌دهد بلکه کار بیمار و پزشکان را بسیار راحت تر از گذشته کرده است.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

تشخیص بیماری های مهم

برخی از بیماری ها اگر در یک زمان مشخص تشخیص داده شوند، قابل درمان هستند. اینترنت اشیا در این زمینه هم به کمک پزشکان آمده است و با توجه به علم پزشکی توانسته است به بیماران کمک کند که بیماری های مزمن خود را تشخیص دهند. این تشخیص بیماری ها برای درمان بسیار مهم است.

 

همچنین بخوانید:

پیاده‌سازی تحول دیجیتال در دنیای سلامت

اکنون زمان گسترش مراقبت های پزشکی آنلاین است

مروری بر دورا پزشکی

بالا