ملاقات پزشک از راه دور با نیازهای بیماران از راه دور

خدمات پزشکی از راه دور، ویزیت ویدیویی و درمان از راه دور شامل بیماران درد مزمن میشود..

درمان از راه دور سر و گردن ، دسترسی مراقبت‌های بهداشتی را به اطلاعات کلیدی مدیریت درد گسترش می‌دهد، مشاوره‌های تشخیصی و از راه دور بیمار را در آسایش قرار میدهد. عفونت کنونی همه‌گیر کووید-19 باعث ایجاد سطوح بالاتر استرس برای مردم در سراسر جهان می‌شود. استرس باعث افزایش شدت شرایط درد می شود. MHNPC همیشه از ارزش های اصلی ارائه دسترسی به مراقبت ایمن با کیفیت بالا برای بیماران خود پیروی کرده است.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

تله مدیسین چیست؟

پزشکی از راه دور به عمل پزشکی مراقبت از بیماران با استفاده از دسترسی از راه دور اشاره دارد. همچنین اغلب به عنوان TeleMed نامیده می شود. این بدان معنی است که ارائه دهنده و بیمار در فضای فیزیکی با یکدیگر نیستند. فناوری مدرن پزشکان را قادر می سازد تا با استفاده از ابزارهای ویدئو کنفرانس مطابق با HIPAA با بیماران صحبت کنند و ویزیت و درمان را انجام دهند.

ما می خواهیم این کار را برای همه بیمارانمان ادامه دهیم تا از مراجعه غیر ضروری به اورژانس یا سایر متخصصان بهداشتی برای مقابله با درد خود اجتناب کنند. بنابراین، برای اطمینان از دسترسی به مراقبت ایمن از سوی بیماران، ما ویزیت از راه دور را برای بیمارانی با شرایط درد مانند اختلالات TMJ، سردرد، گردن درد، درد دهان و صورت و موارد دیگر ارائه می دهیم.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

آیا فناوری های پزشکی از راه دور می توانند با HIPAA مطابقت داشته باشند؟

فن آوری های پزشکی از راه دور شامل استفاده از ارتباطات الکترونیکی و تبادل اطلاعات ایمن منطبق با HIPAA بین یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی در یک مکان و یک بیمار در مکان دیگر است. پزشکی از راه دور شامل ارتباطات فقط صوتی نیست، بلکه باید شامل استفاده از فناوری ویدئویی نیز باشد که به ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی اجازه می‌دهد تا با کیفیت برخوردهای حضوری، حرفه‌ای سلامت و بیمار مطابقت داشته باشد. روش‌های ارتباطی که توسط ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی برای تعامل با بیماران استفاده می‌شود، با مقررات HIPAA مطابقت دارد و امکان تأیید صحت افراد در حال انتقال و دریافت اطلاعات را فراهم می‌کند.

پزشکی از راه دور این پتانسیل را دارد که دسترسی به مراقبت‌های پزشکی را بهبود بخشد، به‌ویژه در شرایطی مانند همه‌گیری کووید-19. این امر ارتباط متخصص سلامت و بیمار، نظارت بر درمان بیماری های مزمن را تسهیل می کند و به اطمینان از ایمنی بیمار و حفظ حریم خصوصی اطلاعات بهداشتی کمک می کند.

 

منبع: mhnpc

 

همچنین بخوانید:

توانمندسازی جوامع مجازی با متخصصان پزشکی

آینده انسان های دیجیتال چیست؟

سلامت دیجیتال، راه نجات نظام سلامت

بالا