آیا از نشستن در اتاق انتظار پزشک بیزارید؟

حتما یادتان می آید کمی قبل تر وقتی که هنوز خبری از گوشی های هوشمند و حتی تلفن همراه نبود، زمانی که مریض می شدیم، انگار عذاب مراجعه به دکتر و در اتاق انتظار نشستن خود جزیی از مراحل درمان بیماری محسوب می شد. حتی اکنون نیز ملاقات با پزشک می‌تواند ساعت ها وقت گیر باشد. ابتدا باید نوبت رزرو کنید، به مطب یا کلینیک بروید، فرم اطلاعات فردی را پر کنید، در اتاق انتظار بنشینید، سپس در اتاق معاینه بنشینید.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

در صورتی که برخی از شرایط درمانی واقعا نیاز به تحمل چنین دردسرهای کلافه کننده ای ندارند، امروزه ظهور گوشی های هوشمند در مواردی که برای درمان نیازی به خارج شدن از منزل نیست، امکاناتی فراهم کرده است که دیگر نیازی به تحمل انتظار و دیگر دردسر های رزرو و معاینه نیست.گوشی های هوشمند از طریق سامانه تله ویزیت24 می‌توانند به بسیاری از سوالات شما پاسخ داده و توصیه‌های مورد نیازتان را ارائه دهند و حتی شما توسط پزشک مورد نظر خود ویزیت شوید.

آیا راهی هست که بتوان بدون مراجعه حضوری به متخصص، از مشاوره‌های او بهره‌مند شد؟

سامانه تله ویزیت24 به این سوال و نیاز کاربران برای مشاوره بدون مراجعه حضوری، جواب مثبت می دهند.تله ویزیت این امکان را به شما می دهد که بتوانید با مشاوران با تجربه صحبت کرده و مشورت بگیرید. در این صورت نه فقط در وقت، بلکه در هزینه‌هایتان هم صرفه‌جویی خواهید کرد.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

آیا سامانه تله ویزیت24 در همه شهر قابل دسترسی هست؟

خوشبختانه سامانه تله ویزیت با تلاش بی وقفه درصدد هست که بتوانند به همه ی هم وطنان عزیز در همه جای کشور ویزیت های تخصصی غیر حضوری ارائه دهد و پل ارتباطی مطمئنی بین بیماران و پزشکان متخصص فراهم کنند .

بالا