آرامش بیماران از طریق نظارت به هنگام با اینترنت اشیا

نظارت به هنگام، موضوع جدیدی نیست. در حال حاضر این روند کمک می‌کند تا پزشکان، امروزه تشخیصات خوبی داشته باشند. به‌عنوان‌مثال، یک پزشک ممکن است یک آریتمی قلبی را در اتاق معاینه تشخیص ندهد، اما ممکن است از بیمار بخواهد یک مانیتور Holter را برای یک دوره 24 ساعته یا طولانی‌تر برای تشخیص ناهنجاری هایی که در طول زمان رخ می‌دهد، بپوشد تا نوع دقیق بیماری مشخص گردد.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

وضعیت فوق ممکن است در عصر IoT وجود داشته باشد، اما فناوری آن را به گونه‌ای ساخته است که مردم می‌توانند کنترل بیشتری بر سلامتی خود بخصوص در زمان‌های بین دو ویزیت خود داشته باشند. این امر باعث می‌شود در مواقع اورژانسی بیمار خونسردی خود را حفظ کند چراکه می‌داند از طریق پزشک وضعیت وی تحت کنترل است.

CliniCare گوشی پزشکی و دماسنج را برای استفاده در خانه به فروش می‌رساند. به نظر می‌رسد این تکنولوژی مشابه ابزارهایی است که CyberMed استفاده می‌کند، اما تفاوت این است که به برنامه‌ای متصل می‌شوند که تغییرات ضربان قلب، الگوهای تنفس و دمای بدن را اندازه‌گیری می‌کند.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.
علاوه بر این، CliniCare با Doctor On Demand همکاری می‌کند، به این معنی که کاربران در هنگام استفاده از ابزارهای IoT قادر به دسترسی به مراقبت‌های پزشکی خواهند بود. برنامه CliniCare به راحتی داده‌های خود را به یک ارائه دهنده خدمات دوربینی یا یک پزشک دیگر در صورت لزوم انتقال می‌دهد.

Telemedicine به‌طور چشمگیری دسترسی به مراقبت‌های پزشکی را تغییر داده است. صنعت تله مدیسین به پزشکان امکان می‌دهد در گستره‌ی زمانی و مکانی وسیع‌تری امکان خدمات‌رسانی به بیماران را داشته باشند.

 

منبع: nobka

 

همچنین بخوانید:

مزایای هوش مصنوعی در پزشکی از راه دور

پولمونولوژی از راه دور

مروری بر Tele Pain

بالا