خدمات تله ویزیت پزشکی مناسب استفاده چه کسانی است؟

روش تله ویزیت و پزشکی از راه دور بسیار مناسب افرادی است که در روستاها و مناطق دور افتاده زندگی می‌کنند و امکان استفاده از خدمات پزشکی و درمان توسط یک پزشک متخصص را ندارند. یکی دیگر از گروه‌هایی از افراد که می‌توانند از خدمات تله ویزیت استفاده کنند، افرادی هستند که دارای معلولیت و محدودیت‌های جسمی و حرکتی هستند. این افراد به ویژه اگر در روستاها و نقاط دور افتاده هستند میتوانند به صورت آنلاین از خدمات بهداشتی و درمانی مطلوب و با کیفیت استفاده کنند.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

استفاده از خدمات تله ویزیت چه مزایایی دارد؟

هرچند استفاده از این خدمات مناسب همه افراد است اما آن چیزی که در بالا گفته شد به این نکته اشاره داشت که این دو گروه از افراد جامعه احتیاج بیشتری به استفاده از این گونه خدمات پزشکی دارند.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت مناسب و مقرون به صرفه

خدمات تله ویزیت پزشکی نسبتا مقرون به صرفه و مناسب است. از آنجا که در منزل خود با آسودگی و راحتی به صورت آنلاین در جلسات درمانی شرکت خواهید کرد، اغلب می‌توانید حضور و شرکت در جلسات درمانی خود را برای مواقعی که مناسب ترین شما باشد، برنامه ریزی کنید. همچنین پزشکان متخصص برای راحتی و آسودگی بیشتر مراجعان، خدمات پزشکی آنلاین را 7 روز هفته و 24 ساعت ارائه می‌دهند و درب این مراکز درمانی همیشه به روی مراجعین باز است.

 

همچنین بخوانید:

بیماریهاى گوارشى وتله ویزیت

اهمیت تله ویزیت در زندگی امروزی

نقش ویزیت از راه دور در درمان بیماری های مزمن

بالا