مزایای مشاوره آنلاین

مشاوره آنلاین اگر موثرتر از مشاوره حضوری نباشد، تاثیراتش در درمان مشکلات ازمشاوره حضوری کمتر نیست. مشاوره آنلاین مزایای زیادی دارد که تجربه جدیدی را در عصر مدرن به ارمغان می آورد. انتخاب بعضی ها، درمان سنتی است، زیرا هنوز احساس آزادی ای را که در درمان های آنلاین ارائه میشود را تجربه نکرده اند .
 

چرا مشاوره آنلاین یک راه حل مناسب است؟

مشاوره آنلاین به شما اجازه می دهد زمان، مکان و جهت اولیه موضوع مشاوره را تعیین کنید
همانطور که ذکر شد، تتظیم جلسه برای مشاوره می تواند سخت ترین کار باشد. مشاوره آنلاین باعث می شود گفتگو در طول هفته ادامه یابد. او با مشاوره سریع، سؤال های شما را پاسخ میدهد و به شما روش های تفکر و یا راه حل توصیه میکند.

هیچ “مکان حضوری” در مشاوره آنلاین وجود ندارد. جلسه شما هر جا که شما به اینترنت دسترسی داشته باشید میتواند برگزار شود. کاربران اپلیکیشن جلسات درمان خود را در تخت های دلپذیر خود، در یک پارک آفتابی یا هر جایی که احساس راحتی می کنند برای ارتباط با مشاور خود برگزار میکنند. حتی پس از آن، شما مجبور نیستید در کنار یک لپ تاپ بخوابید. هر کجا که تلفن هوشمند شما هست،  در واقع درمانگر تان آنجاست.

 

اگر شما هنوز مردد هستید که آیا مشاوره آنلاین برای شما مناسب است یا نه، مزایای مثبت زیر را در نظر بگیرید:

به راحتی ارتباط برقرار کنید

درمان سنتی، بعد از شروع روان درمانی در اواخر سده 1800، نسبتا تغییر نکرده است. شما در یک مکان قرار می گیرید، روی یک صندلی می نشینید و با مشاور خود در مورد چالش های خود صحبت می کنید. پس از آن، یک یا دو هفته بعد از آن می روید. همان زمان، همان جا. مشاوره آنلاین راه های جدیدی برای برقراری ارتباط را بروی شما باز می کند و نیازی نیست که خانه راحت یا دفتر خود را ترک کنید. اگر می خواهید جلسه ای را با درمانگر خود در لباس خواب خود داشته باشید در حالی که کار دلخواهتان را انجام میدهید انتخاب با شماست!

 

راه های مختلف برقراری ارتباط در مشاوره آنلاین

مشاوره متن محور به شما این آزادی را می دهد تا بحث درمانی خود را در هر ساعتی در طول روز یا هفته با مشاورتان داشته باشید. بدون محدودیت و انتظار چند هفته ای برای رسیدن به راه حل یک مسئله، همانطور که در هنگام جلسات سنتی اتفاق می افتد. مشاور شما همیشه سریع پاسخ می دهد و به شما اجازه می دهد به طور مستقیم به نقطه مطلوب برسید. برای اضطراب اجتماعی، می تواند یک مزیت باشد، زیرا شما با اضطراب مکالمه چهره به چهره  مواجه نمی شوید.اگر فرستادن فایل صوتی اولویت شما باشد، می توانید برای مشاور خود پیام های صوتی بفرستید. اگر شما در حال حاضر نیاز به تخلیه خودتان دارید این قابلیت عالی است. پیام صوتی راحتی شنیدن صدای مشاور را بدون برگزاری جلسه حضوری از پیش تعیین شده برایتان فراهم میکند .

 

درمانی مطابق میل و شرایط شما

در گذشته مردم مجبور بودند جلساتی برای ملاقات با مشاور در هفته داشته باشند. این شامل رفت و آمد به دفتر مشاور که بسته به محل سکونت شما می توانید بیشتر از یک ساعت در راه باشید. برای افرادی که نیاز به مشاوره دارند، برنامه ریزی یک جلسه درمان سنتی، مخصوصا برای کسانی که باید از کودک خود مراقبت کنند، هزینه های مالی و وقت را متحمل می شود.

 

مشاوره آنلاین متناسب با نیازهای شما

مطابقت با مشاور مناسب برای موفقیت درمان شما حیاتی است. چالش های شما فراتر از سلامت روانی شما و زندگی یا شغل شماست. مشاوران فعال در اپلیکیشن در ارائه راه حل در میان بسیاری از تشخیص های بهداشت روانی و سناریوهای زندگی تجربه کافی و لازم را دارند.

 

مشاوره آنلاین کاملا محرمانه است

از دیدگاه تکنولوژیکی، راه حل های مشاوره آنلاین، سطح بالایی از امنیت و محرمانه بودن را ارائه می دهند. ارتباط بین شما و مشاوران به طور کامل رمزگذاری شده است. تحت هیچ شرایطی محتوای جلسات شما با مشاورتان در اختیار اشخاص دیگر یا سازمانی قرار داده نمیشود .
تنها مشاورتان حرف  هایتان را میشنود .

 

چگونه مشاوره آنلاین شما را به درمانگر مناسبتان متصل می کند؟

برای اطمینان از هماهنگی با مشاور مناسب، ارائه دهندگان خدمات مشاوره آنلاین از کمک مشاوران متخصص در حوزه های گوناگون روانشناسی استفاده می کنند.
اگر بعد از شروع مشاوره آنلاین، شما از مشاور خود راضی نبودید، به راحتی می توانید به یک مشاور جدید متصل شوید. در اپلیکیشن تعویض مشاور با یک کلیک ساده قابل انجام است. درمانگر جدید شما اطلاعات قبلی شما را از آرشیو جلسات دراختیار دارد، بنابراین شما از نقطه صفر شروع نمی کنید.
 

مشاوره آنلاین بخشی از پزشکی از راه دور است که روند زندگی را بر افراد متفاوت از نظر کاهش هزینه های رفت و آمد و پزشکی آسان کرده و در زمان تمام افراد هم پزشک و هم بیمار صرفه جویی میکند.

 

منبع: mashverapp

 

همچنین بخوانید:

مزایای مشاوره آنلاین

مشاوره از راه دور

ویزیت و نوبت دهی مطب خود را ساده کنید

نقش اپلیکیشن های مشاوره آنلاین در زندگی امروز

بالا