چرا ایجاد یک سیستم سلامت الکترونیک اهمیت دارد؟

در دنیای مدرن، سیستم‌های الکترونیک سلامت پروژه‌های بیمارستان هوشمند تبدیل به یک مسئله کاملاً ضروری شده است. این مفهوم به مردم اجازه می‌دهد در وقت خود صرفه جویی و شیوه‌های مراقبت از خود را بهتر کنند. علاوه بر این، الکترونیک سلامت کمک خواهد کرد که پزشکان برنامه‌های خود را به طور مؤثرتر سازماندهی کنند و از ایجاد صف‌های طولانی در بیمارستان‌ها جلوگیری شود.در آخر یکی دیگر از مزایای مهم بیمارستان‌های هوشمند این است که سیستم الکترونیک سلامت به بیماران و پزشکان اجازه می‌دهد همه اطلاعات لازم درباره وضعیت سلامت فرد را هر زمان که نیاز دارند در اختیار داشته باشند.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

مزایای نرم‌افزار بیمارستان هوشمند
از مزایای نرم افزار بیمارستان هوشمند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
شرکت بیمار در روند مراقبت
استفاده از ویژگی‌های اتاق بیمارستانی هوشمند (به عنوان مثال از طریق مانیتور یا تبلت‌ها بیماران و خانواده‌های آن‌ها می‌توانند تجربه و رابطه بیمار و پزشک را بهبود بخشند.)
بیماران می‌توانند از روند مراقبت مطلع شوند و در آن شرکت کنند و از پیشرفت درمان و وضعیت سلامتی‌شان بیشتر بدانند. بیماران ضمن بستری در اتاق بیمارستان، می‌توانند سوابق درمانی خود و نتایج آزمایش را مشاهده کنند، با برنامه درمانی روزانه آشنا شوند

 

ارتباط مستقیم
در بیمارستان‌های معمولی بیماران اغلب از ارتباط پزشک و بیمار ناراضی هستند؛ زیرا در بعضی موارد پزشکان بیشتر از ارتباط برقرار کردن با خود بیمار بر روی صفحه‌های مانیتور متمرکز می‌شوند که غالباً اطلاعات بیشتری در مورد وضعیت بیمار می‌دهند.رضایت بیمار شاخص مهمی در ارزیابی کیفیت بیمارستان در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی است. استفاده از فن‌آوری‌های موبایل و اینترنت اشیا امکان ارتباط موثر و به موقع بیماران با ارائه‌دهندگان مراقبت را فراهم می‌کند و در نتیجه رضایتمندی آن‌ها را افزایش می‌دهد.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

بهینه سازی گردش کار
اینترنت اشیا و فناوری تلفن همراه همچنین می‌توانند ابزار‌های موثری را برای بهبود عملکرد در هنگام ردیابی و شناسایی مشکلات و کاهش سرعت خدمات به سازمان بهداشت و درمان ارائه دهند.

 

اطلاع رسانی به بیمار
ویژگی اطلاع رسانی به بیمار نرم افزار بیمارستان هوشمند می‌تواند نرخ بیمارستان‌ها را نمایش دهد، بیماران می‌توانند درباره زمان قرار ملاقات مطلع شوند. چنین سیستم‌های هوشمندی می‌توانند هرگونه تغییر در وقت ملاقات بیمار و حضور نداشتن پزشک مربوطه در آن روز را به بیمار اطلاع دهند.

 

همچنین بخوانید:

راهنمایی سازمان جهانی بهداشت به کشورها

کاربردهای اصلی پزشکی از راه دور

پزشکی از راه دور ویزیت چهره به چهره را حمایت می کند

 

 

 

بالا