مطب و کلینیک هوشمند

مطب هوشمند یک برنامه کاربردی است که تعامل و رضایت  بیمار را افزایش می‌دهد، در حالی که روند کار اداری را ساده می کند.کلینیک هوشمند، یک پزشک طراحی شده ‌است و ویژگی‌هایی دارد که به بیماران و سازمان‌های بهداشت و درمان کمک می‌کند. مطب هوشمند یک شبکه رو به رشد از مراکز پزشکی خانواده امروزی است که بهترین خدمات درمانی را با تمرکز بر ارزیابی‌های جامع بهداشتی و نتایج درمان ارائه می‌دهد.

این یک مطب مجازی برای درمان بیماران است که نیازمند ورودی تخصصی برای مدیریت نشانه‌ها می‌باشند. هدف، تشویق زودهنگام، مراجعه به جامعه، مراقبت از جامعه و حذف موانع بسیاری است که ممکن است برای ارجاع به خدمات درمانی وجود داشته باشد.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

 با دانستن اینکه چه اتفاقی در حال رخ دادن است و با عصر اطلاعات، اطلاعات کامل هرگز در دسترس نبوده است. همانند سوابق بیماران، همه داده‌های کارمندان متمرکز و دیجیتالی می‌شوند. بنابراین یک نرم‌افزار مطب هوشمند می‌تواند تحلیل دقیق و بلادرنگ در مورد عملکرد مطب هوشمند تهیه کند.

  یک ماژول تجزیه و تحلیل می‌تواند گزارشاتی را ایجاد کند که در آن روال‌های کاری، بیش‌ترین کارایی را دارد. مانند:

 پی‌گیری عملکرد کارمندان، ایجاد انگیزه و اهداف افراد که برای آن‌ها آسان‌تر است. تحلیل داده‌ها شامل گزارش‌های مالی و حسابداری نیز می‌شود.  تحلیل داده‌ها همچنین هشدار می‌دهند که یک دیدگاه روشن از سلامت مالی این مطب هوشمند را به پرسنل مجاز، بدهد.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

با افزایش جمعیت، نیاز به پزشکان هم بیشتر به چشم می آید و نقش پررنگی را پزشکان جامعه ایفا خواهند کرد. به همین دلیل داشتن پرستیژ و نظم کاری در مطب ها و کلینیک ها بسیار حیاتی و قابل تامل خواهد بود.از آنجایی که بیشترین وقت پزشکان در مطب ها میگذرد پس راحتی و داشتن مکانی هوشمند الزامی است و کمکی شایان میکند به دکتران و قشر پزشک!

با در نظرگرفتن بهترین امکانات در این مطب هوشمند علاوه بر داشتن محیطی آرام، میتوان بیماران بیشتری را ویزیت کرد و باعث آرامش و نظم میان بیماران شود.

نرم افزار مطب و کلینیک هوشمند در سرتاسر دنیا

 برنامه‌های کاربردی تلفن همراه بسیاری وجود دارند که طی سال‌های اخیر وارد این صنعت شده‌اند و کلینیک هوشمند یکی از آن‌ها است.  با این حال، چه چیزی باعث بوجود آمدن کلینیک هوشمند میشود؟

مطب هوشمند، ارتباط زمان واقعی بین بیماران و کلینیک‌ها را ارائه می‌دهد و یک مفهوم از نوع خود است که تا به امروز توسط هیچ برنامه کاربردی دیگر بررسی نشده است.دوره پیش از دیجیتال، یک کار وقت گیر برای صنعت مراقبت‌های بهداشتی از نظر تعامل بیمار درمان بود. این امر در درجه اول بر روی فرد رخ می‌دهد که روش‌های بسیار موثری بودند. با این حال زمان زیادی در زندگی شلوغ هر بیمار و ارائه کنندگان گرفته می‌شود.

کلینیک هوشمند امکان ارتباط دوطرفه بین یک مطب هوشمند و بیماران را بوجود بیاورد که این می‌تواند توسط یک بیمار برای یک کلینیک یا برای چند پزشک دیگر که او مورد استفاده قرار میدهد بهینه باشد.  افزایش تعامل بیمار منجر به بهبود کلی تجربه مراقبت بهداشتی برای ارائه کنندگان و بیماران می‌شود. این مطب به بهترین شکل در صنعت مورد اعتماد است و به طور رسمی تایید شده ‌است.

 بسیاری از مراکز درمانی مطب هوشمند ساعت‌ها باز هستند تا بیماران بتوانند قبل یا بعد از کار، یا آخر هفته به دنبال درمان بگردند.

 

قرار ملاقات خود را به صورت آنلاین در راحتی خود رزرو کنند.

در صورت لزوم با بیماران ارتباط حضوری برقرار میشود.

قرار ملاقات را ارسال کرده و تایید بیمار را دریافت میشود.

نظرسنجی‌های سفارشی برای بیماران ایجاد شده است.

بیماران هرگز یک قرار ملاقات با reminders  را از دست نمی دهند

 

راه‌حل کلینیک هوشمند به طور کامل انعطاف‌پذیر و بسته به نرم‌افزار مدیریت کلینیک است که توسط همه افراد حرفه‌ای به چند درمانگاه و چند بیمارستان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هر متخصص  "دکتر"  در شرایط پزشکی به شدت باتجربه است و نسبت به همسالان خود در صنعت احترام می‌گذارد و توسعه حرفه‌ای مداوم را به منظور تضمین دانش و مهارت‌های آن‌ها به طور مداوم در حاشیه پیشرو پیشرفت‌های تکنولوژیکی و پزشکی در مراقبت‌های بهداشتی اولیه به عهده می‌گیرد.

در مطب هوشمند و کلینیک هوشمند امکانات و کاربردهای بسیار بالا و کاربردی را ارئه میدهند.اگر به چند مورد بخواهیم اشاره کنیم:

نسخه نویسی

نوبت دهی آنلاین

تحت وب بودن و ...

دلیل اصلی برای هوشمندسازی مطب و کلینیک این است که امروزه جهان به سمت تکنولوژی هوشمندسازی در حال حرکت است.در رابطه با مطب هوشمند میتوان گفت که نرخ رضایت بیمار بسیار افزایش می‌یابد و همچنی نرخ ویزیت پزشک هم افزایش می‌یابد.پزشک در راستای هوشمندسازی مطب و کلینیک خود آلودگی صوتی را از بین خواهد برد و همچنین در زمان و وقت خود صرفه جویی خواهد کرد.

 

منبع:imahoo

 

همچنین بخوانید:

خط قرمز درمان ایدز زیر نظر تله مدیسین در روزهای کرونایی

در پنل ارائه مقالات مدیریت درمان بیماری کووید 19 بر به کار گیری تله مدیسین و هوش مصنوعی و ظرفیت های آن در کنترل پاندمی ها تاکید شد

جزییات "تله مدیسین" در ۸ نقطه کشور

بالا