مروری بر مدیکر

مدیکر یک برنامه ملی بیمه اجتماعی است که توسط دولت فدرال ایالات متحده آمریکا از ۱۹۶۵ مدیریت می‌شود و دسترسی بیمه درمانی را برای آمریکاییان بالای ۶۵ سال و افراد جوان‌تر دارای ناتوانی و نیز افراد دارای مشکل دیالیز تضمین می‌کند. مدیکر به عنوان یک برنامه بیمه اجتماعی ریسک مالی مرتبط با بیماری را در جامعه پخش می‌کند تا از همه حفاظت کند .

برای 49 ملیون آمریکایی که در مدیکر ثبت نام کرده اند، مهم است که بدانند چگونه این برنامه هزینه های پزشکی تله مدیسین را تعیین میکند. به طور کلی ، برای بازپرداخت هزینه خدمات 4 حوزه کلیدی باید مد نظر گرفته شود که عبارتند از:

  • تنظیم قرارداد
  • بیمار برای پرداخت حق بیمه نوع فناوری
  • پرداخت هزینه
  • نوع ارائه دهنده (پزشک، پرستار،روانشناس...)

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

 بازپرداخت برای سلامت پزشکی Medicare

بیمار از یک "سایت تولید کننده" دیده شده است که توسط CMS تعریف شده است. یک سایت تولید کننده محل مکلف یکی از مزایای Medicare واجد شرایط در زمان ارائه خدمات از طریق یک سیستم ارتباطات راه دور است. سایت های مجاز توسط قانون مجاز می باشند:

الف) دفاتر پزشکان یا ارائه دهندگان خدمات بهداشتی

ب)بیمارستان ها

پ) بیمارستانهای دسترسی بحرانی (CAHs)

ت) کلینیک های بهداشت روستایی (RHC)

ج) مراکز بهداشتی فدرال (FQHC)

چ) مراکز دیالیزی کلیوی مبتنی بر بیمارستان یا CAH) )از جمله ماهواره ها

ح) امکانات پرستاری ماهر (SNFs) 

خ) مراکز بهداشت روان (CMHCs)

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

Medicare دارای سه نوع خدمات اساسی از راه دور: خدمات ویزیت پزشکی مدیکر ، بازرسی مجازی و ویزیت الکترونیکی است.

 

جالب است بدانید CMS، ویزیت های مربوط به مراقبتهای پزشکی Medicare را مانند ویزیت های حضوری می داند ، و آنها نیاز به برقراری ارتباط بصورت واقعی بین ارائه دهندگان و بیماران با استفاده از صدا و تصویر دارند.

بررسی های مجازی ارتباطات مختصری بین پزشکان و بیماران مانند پیام رسانی است. ارائه دهندگان می توانند با استفاده از طیف وسیعی از ارتباطات ، پاسخ بیماران را بدهند ، زیرا به توانایی صدا و فیلم نیاز ندارند. CMS پیش بینی می کند که بیماران ، بیشتر میتوانند موارد بازرسی مجازی را از طریق ایمیل به پزشک مراقبت های اولیه خود شروع کنند.

ویزیت های الکترونیکی شامل مراقبت هایی است که از طریق درگاه بیمار انجام می شود ، و این امر به ارائه دهندگان نیاز دارد تا رابطه ای پیشین با یک ذینفع مدیکر داشته باشند. از جمله خانه سالمندان ، بخش های سرپایی بیمارستان و ...

 

همچنین بخوانید:

جراحی از راه دور چگونه است؟

چرا از تله ویزیت ( ویزیت آنلاین) استفاده کنیم؟

راهکارهایی برای اعتماد سازی در پزشکی از راه دور

بالا