متاورس، پذیرش بهتر رمزنگاری، و عصر طلایی برای پزشکی از راه دور: سه ویژگی تخصصی و پیش بینی برای سال 2022

سال 2021 بسیاری از ما را مجبور کرد تا در مورد امید به زندگی خود تجدید نظر کنیم زیرا به دنبال آینده ای بهتر و پایدارتر هستیم. اکنون که همه‌گیری ادامه دارد، سال 2022 نوید یک سال دگرگونی دیگر را می‌دهد.

من (نویسنده مقاله)یک بنیانگذار استارت آپ هستم که علاقه مند به کاوش و تجسم اینکه چگونه فناوری جهان ما را تغییر خواهد داد، هستم و سال گذشته در مورد روندهای برتر نوشتم که فکر می کنم سال 2021 را شکل خواهد داد: کار از راه دور، تجارت الکترونیک، 5G و بلاک چین. پیش بینی ها به حقیقت پیوست. کار از راه دور و ترکیبی رونق گرفت، شرکت‌های تجارت الکترونیک به رشد خود ادامه دادند، در حالی که هم 5G و هم بلاک چین مورد پذیرش فزاینده‌ای قرار گرفتند.فناوری چگونه زندگی کاری و شخصی شما را در سال آینده تغییر خواهد داد؟ در اینجا سه ​​گرایش و پیش‌بینی فناوری برتر وجود دارد که باید مراقب آنها باشید.

 

متاورس: به عصر جدید سلام کنید

کلمه Metaverse را بگویید و مردم ممکن است به یک هدست فکر کنند - مثلاً Oculust که ما را به دنیای پیکسلی می برد که در آن با آواتارهای دیجیتال تعامل داریم. اما متاورس بسیار فراتر از یک هدست است. آیا بازی AR Pokémon Go را به خاطر دارید؟ استودیوی Niantic که آن را توسعه داده است، اکنون آماده ایجاد یک متاورس است که کاربران می توانند از آن برای کسب بیت کوین استفاده کنند.

متاورس یک قلمرو دیجیتالی است که فناوری هایی مانند واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و ویدئو را ترکیب می کند که در آن کاربران در یک جهان مجازی حضور دارند. چه در VR، AR، یا فقط روی یک صفحه، وعده متاورس این است که تلاقی بیشتری از زندگی دیجیتالی و فیزیکی ما از نظر ثروت، اجتماعی شدن، بهره‌وری، خرید و سرگرمی ایجاد کند. هدف این فناوری بهینه سازی اتصال و واقعی تر کردن تعامل روزمره است.

پیش‌بینی بیل گیتس که در ماه دسامبر در وب‌سایت او منتشر شد، خلاصه‌ای از آینده را نشان می‌دهد: پیش‌بینی می‌کنم که بیشتر جلسات مجازی از شبکه‌های تصویر دوربین دوبعدی به Metaverse، یک فضای سه‌بعدی با آواتارهای دیجیتال، منتقل می‌شوند.

 

پذیرش بیشتر کریپتو و بلاک چین

بله، ارزهای دیجیتال و بلاک چین اینجا هستند. سال گذشته در آن زمان، ارزش بازار ارزهای دیجیتال 500 میلیارد دلار بود و امروز به 2.4 تریلیون دلار رسیده است. با این حال، سواری تقریباً 5 برابر آسان و روان نبود. ارزش توکن ها در طول سال به شدت در نوسان بود، زیرا میلیونرهای بی شماری ساخته شدند (بسیاری از آنها نگه داشتند و نمی فروختند). با هجوم سرمایه گذاران نهادی، خصوصی و عادی، بازار احتمالاً به سمت روزهای بهتری پیش می رود.

توکن‌های غیرقابل تعویض NFT))، امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز (DAO) همگی باقی خواهند ماند، در حالی که فناوری بلاک‌چین زیربنایی، خواه تدارکات، پرداخت‌های فرامرزی، مدیریت هویت، فرودگاه‌ها، یک نیروی مخرب خواهد بود. امنیت، هوش مصنوعی، داده های بزرگ یا ابر.

شهرها و دولت های ایالات متحده استفاده از این فناوری را برای تأمین مالی خدمات اجتماعی، تأمین مالی برنامه های جدید و پرداخت حقوق کارکنان دولت آغاز کرده اند. Miami's Miami Coin تا به امروز بیش از 7 میلیون دلار برای این شهر درآمد داشته است، یک تغییر بالقوه بازی برای جمع آوری درآمد. و شهردار هیلاری شیو رنو، نوادا، طرحی را پیشنهاد کرده است که شامل فروش NFT برای حمایت از هنر عمومی و استفاده از DAO برای فروش سهام مبتنی بر رمزنگاری در املاک و مستغلات شهری به سرمایه‌گذاران است.

دولت‌ها از مزایای یکپارچه‌سازی رمزارزها برخوردارند، زیرا تراکنش‌ها را در معرض دید عموم قرار می‌دهد، شفافیت را افزایش می‌دهد و با خودکار شدن فرآیند، گلوگاه‌ها را کاهش می‌دهد. همچنین به آنها برتری نسبت به شهرهای دیگر با شهرت سریع متفکر بودن می دهد.

پیش‌بینی: مانند رئیس‌جمهور السالوادور، Nayib B o'clock، انتظار می‌رود رهبران کشورهای کمی اعلام کنند که تصمیم گرفته‌اند بیت‌کوین را به عنوان ارز قانونی معرفی کنند. بسیاری از کشورها تا پایان سال 2022 از ارز دیجیتال بانک مرکزی استفاده خواهند کرد. با افزایش تورم، بیت کوین در آینده ای نه چندان دور جایگزین طلا به عنوان پوشش تورمی منتخب خواهد شد.

 

عصر طلایی برای واکسن و پزشکی از راه دور

واکسن‌های COVID-19 در زمان بی‌سابقه ساخته و تایید شدند. در مرحله بعد، با گسترش روزافزون بخش بیوتکنولوژی، امیدواریم که واکسن‌هایی برای سایر بیماری‌های حیاتی با سرعت بیشتری تایید و به کار گرفته شوند. نیکوکاران، دولت ها، محققان، دانشمندان و کارآفرینان دهه را به سمت شکوفایی پزشکی و واکسن هدایت خواهند کرد.

پذیرش و پذیرش پزشکی از راه دور توسط جامعه در سال های اخیر (ناشی از کووید) در حوزه پزشکی نیز محرک خواهد بود. این به ما کمک کرد تا در زمان رفت و آمد به محل کار صرفه جویی کنیم، زیرا اغلب 30 دقیقه در ماشین رانندگی می کردیم و سپس 30 دقیقه دیگر برای 10 دقیقه وقت دکتر منتظر می ماندیم. از آنجایی که می توانستیم در خانه بنشینیم و با تلفن های هوشمند خود با پزشکان خود صحبت کنیم، احساس راحتی بیشتری نسبت به یک کلینیک داشتیم. در خانه ماندن نیز خطر انتقال ویروس را کاهش می دهد.

 

پیش بینی: واکسن، این دهه شماست. بیایید دنیا را به مکانی شادتر و بهتر تبدیل کنیم.

و در حالی که بسیاری از مطب های پزشکی برای قرار ملاقات حضوری بازمی گردند، فناوری پشت پزشکی از راه دور باقی خواهد ماند و شکوفا خواهد شد. شرکت‌های پزشکی از راه دور برای ساده‌سازی و مقیاس‌بندی کار خواهند کرد تا نه تنها فردی که در یکی از شهرهای ایالات متحده یا سایر کشورهای توسعه‌یافته زندگی می‌کند، بلکه در روستایی در روستاهای آفریقا یا آسیا نیز از مزایای آن بهره‌مند شود. چنین بیماری دیگر مجبور نیست برای مراجعه به متخصص و توضیح مشکلات خود به خارج از کشور سفر کند. لپ تاپ را با اتصال به اینترنت باز کنید و کارتان تمام است. آیا این آینده نباید با برابری بیشتر و دسترسی به مراقبت های بهداشتی یا ثروت باشد؟ من (نویسنده مقاله)امیدوارم که از طریق پزشکی از راه دور، جهان بتواند بهترین منابع را برای ارائه راه‌حل‌های سریع‌تر، آسان‌تر و مقرون به صرفه‌تر برای مشکلات سلامتی تجربه کرده و به اشتراک بگذارد.

 

منبع: cryptoworldpress

 

 

همچنین بخوانید:

بهترین راه حل های مراقبت بهداشتی مبتنی بر اینترنت اشیا برای ارتقای سطح مراقبت از بیمار در سال 2022

دامن زدن به آتش: آیا سرمایه گذاری در سلامت دیجیتال در سال 2022 ادامه خواهد داشت؟

پیشنهاد CMS برای گسترش انعطاف‌پذیری سلامت از راه دور تا سال 2023

بالا