مزایای ویزیت از راه دور

ویزیت از راه دور فرایندی است که بین یک متخصص و بیمار انجام می شود که متخصص از استراتژی های مختلف برای کمک به فرد برای رسیدن به اهدافش استفاده می کند. با این حال٬ از زمان ظهور تکنولوژی٬ می توان مشاوره از راه دور انجام داد و زمینه را برای تسهیل دسترسی به این سرویس مهم فراهم میکند. مشاوره از راه دور (tele-counseling) که به عنوان e-therapy یا e-counseling هم شناخته می شود. فرایند ارائه خدمات مشاوره به صورت آنلاین از طریق اینترنت است. خدمات از طریق یک پلت فرم سازگار با HIPAA ارائه می شود که به ما امکان می دهد با یک سرور اینترنتی امن و خصوصی کار کنیم. به این شکل نیازی نیست که بیماران زمان زیادی را جهت آمدن به دفتر متخصص از دست دهند

 

۱- موثر بودن

همانطور که در بالا ذکر شد، روش های درمان از طریق مشاوره از راه دور جدید نیست و در واقع خدمات مشاوره آنلاین به اندازه خود اینترنت قدیمی است و دیگر روش های ویزیت از راه دور نیز قدیمی هستند به عنوان مثال مشاوره از طریق تلفن از زمانی که Samaritans یک خط تلفن را ایجاد کرد یعنی از اوایل دهه ۱۹۵۰ وجود دارد. تحقیقات زیادی در طی چند دهه صورت گرفته که مشخص می کند که خدمات مشاوره از راه دور از طریق تلفن و یا به صورت آنلاین به نفع بیمار است و اغلب بیماران آن را به روش های سنتی ترجیح میدهند.

 

۲- مناسب بودن

صرف نظر از آنکه کجا زندگی میکنید به جای آنکه بیشتر زمان خود را صرف رسیدن به قرار ملاقات کنید، با استفاده از مشاوره از راه دور شما در زمان خود صرفه جویی می کنید و از رفت و آمد هفتگی خودداری می کنید. همچنین از هزینه های مسیر هم صرف نظر می شود.

 

۳- راحتتر بودن

می توانید به راحتی با یک متخصص در هر جایی که قرار دارید که فضای آرام و اتصال اینترنت خوبی دارد ارتباط برقرار کنید.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

۴- مقرون به صرفه بودن

تعداد زیادی از موسسات بیمه در حال حاض، خدمات ویزیت آنلاین را پوشش می دهند. اما اگر بیمه شما، مشاوره آنلاین را تحت پوشش ندارد نگران نباشید هزینه بسیار مقرون به صرفه ای برای خدمات مشاوره از راه دور در نظر گرفته شده است.

 

۵- راحتتر میتوان با متخصص ارتباط گرفت

ویزیت از راه دور می تواند ترس بیماران برای صحبت کردن را از بین ببرد و یا کاهش دهد همچنین ما به بیماران اطمینان می دهیم تا بتوانند در مورد موضوعاتی که می خواهند با اطمینان خاطر صحبت کنند.

 

۶- سریع بودن

نیازی به منتظر ماندن برای هفته ها تا رسیدن به قرار ملاقات نیست و همچنین نیازی به انتظار برای یک تماس تلفنی نیست شما به سرعت می توانید تله ویزیت را با متخصص خود داشته باشید.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

۷- قابل اطمینان بودن

تمام متخصصین به طور منفرد مورد تحقیق قرار گرفته اند و همگی تایید شده اند تا بیماران بتوانند اعتماد کنند که تمام متخصصین واجد شرایط هستند و آماده کمک به بیماران خود هستند. همچنین این سامانه، یک راه ارتباطی ساده و با هزینه کم با متخصص است به نوعی که بالاترین استاندارد های حفظ حریم خصوصی را در مشاوره از راه دور رعایت می کند. متخصصان باید طبق قوانین و دستورالعمل ها پیش بروند و فقط در حوزه ای که آموزش دیده اند باید تله ویزیت دهند.

 

۸- آسان بودن در استفاده

این سامانه مجازی بسیار ساده است و این امکان را دارید تا با هر دستگاهی بتوانید به آن متصل شوید. تمام تجهیزاتی که برای مشاوره از راه دور نیاز دارید، یک webcam، میکروفن و هدفون ساده است.


همچنین بخوانید:

نتایج حاصل از اجرای دیجیتال سازی مدارک پزشکی

ویزیت بیماران از راه دور با کمک تله مدیسین

سلامت الکترونیک (E-HEALTH) چیست؟

بالا