10 برنامه برتر خدمات پزشکی از راه دور سال 2019

در این مقاله در مورد 10 شرکت برتر پزشکی از راه دور سال 2019 صحبت خواهیم کرد.

متأسفانه ، در طول زندگی ما ، مسائل پزشکی زیادی بوجود می آید. برخی از مشکلات سلامتی مضمن تر از سایرین هستند ، اما صرف نظر از اینها موانع بسیاری وجود دارد که افراد را از مراجعه به پزشک باز می دارد ، مانند: عدم زمان مناسب برای پزشک و بیمار ، عدم بیمه یا مسافت طولانی. در این شرایط ، گاهی اوقات برای وقت ملاقات سخت است.

با افزایش برنامه های پزشکی از راه دور ، اکنون نسبت به گذشته گزینه های بیشتری برای این چالش ها داریم. در حقیقت ، بسیاری از این خدمات مفید، جهان را تحت الشعاع قرار داده اما شما می خواهید مطمئن شوید که خدمتی را که برای شما مناسب است انتخاب کرده اید. به همین دلیل لیستی از ده شرکت برتر و خدمات پزشکی از راه دور سال 2019 ایجاد کرده ایم.

 

1. iCliniq

با iCliniq ، شما با یک پزشک آنلاین، خدمات سریع و بدون استرس دریافت می کنید. آیا به نظر دوم ، مشاوره در مورد موضوعات خاص یا مشاوره پزشکی عمومی نیاز دارید ؟ در این برنامه همه برای شما فراهم است. شما می توانید از بین 80 تخصص ،گزینه موردنظر خود را انتخاب کنید. در این تخصص ها ، یکی از 3500 پزشک متخصص به شما کمک خواهند کرد.اگر به دنبال نوع خاصی از پزشک هستید ، این خدمات برای شما بسیار عالی خواهد بود. لازم نیست نگران باشید که اطلاعات پزشکی خصوصی شما در معرض اشتراک قرار نگیرد زیرا داده های به اشتراک گذاشته شده بین شما و پزشک امن و محافظت شده است.

 

2. Teladoc

Teladoc نه تنها بهترین پزشكان را برای حل مشكلات پزشکی و تخصصی دارد ، بلكه این خدمات را حضوری نیز در صورت موارد اورژانسی و ضروری ارائه میکند. این بدان معنی است که به محض اینکه متوجه شدید مشکلی دارید ، آنها فوراً در محل برای شما قرار می گیرند. Teladoc با توجه به این واقعیت که پس از اولین مراجعه بیمار ، 92٪ از مشکلات فرد برطرف می شود ،به خود می بالد.این شرکت سی و سه میلیون جلسه در 130 کشور جهان انجام داده است. همچنین می توانید از حدود سی زبان مختلف استفاده کنید. این منبع برای افرادی که انگلیسی به عنوان اولین زبان خود صحبت نمی کنند بسیار عالی است.

 

3. Amwell

اگر به مشاوره پزشکی خاصی احتیاج دارید ، در مورد وضعیت خود یا حتی شناختن گزینه های درمانی مناسب ، Amwell به شما کمک می کند. بیشتر ویزیتها فقط 10 دقیقه طول می کشد ، بنابراین این برای افرادی که به یک سرویس سریع و کارآمد نیاز دارند مناسب است. اگر به کمک بیشتری نیاز دارید ، اضافه کردن وقت برای قرار ویزیت خود تنها با یک گزینه ممکن است.حتی اگر بیمه ندارید ، خدمات برنامه در دسترس هستند. در این برنامه هرگز نگران انتشار اطلاعات خود نباشید زیرا Amwell به صراحت طراحی شده است تا به شما امکان دهد به صورت ایمن و خصوصی راهنمایی دریافت کنید. پزشکان همچنین در صورت نیاز می توانند نسخه را به صورت الکترونیکی ارسال کنند.

 

4. Carefree MD

دقت می تواند با حدود 70٪ از موارد حاد و مزمن در پزشکی مقابله کند  ومتخصصین این برنامه توصیه های پزشکی سریع را ارائه می دهند. این سرویس به شما امکان می دهد تا در به اندازه نیاز خود با یک متخصص در ارتباط باشید. با این منبع ، شما نیازهای خود را بدون توجه به مکانی که هستید ، برآورده خواهید کرد.حتی اگر به منظور تعطیلات یا مسافرت به خارج از کشور و شهر رفته اید ، MD کنار شما ست. اگر قصد دارید به تعطیلات بروید ، این منبع توصیه می شود که بتوانید در طول سفر خود به پزشک دسترسی داشته باشید.

 

5. Timely MD

این برنامه ادعا می کند که اولویت شماره یک آنها مراقبت از کیفیت است. این خدمات نه تنها توجه شما را به خودمراقبتی جلب می کند ، بلکه به کاهش بستری در بیمارستان و مراجعه به پزشک به صورت غیر ضروری نیز کمک می کند. این سرویس برای دانشجویان دانشگاه ، افرادیکه در مناطق دور افتاده زندگی می کنند یا به وسیله های حمل و نقل دسترسی ندارند، بسیار مناسب است. MD به موقع وقت شما را ارزیابی می کند و خود را برای شما منحصر به فرد می کند. این برنامه با تیم پزشکان متخصص خود ، روزانه و بیست و چهار ساعت برای شما فعال است تا به شما در بهبود سریعتر و سالم تر شدن کمک کند.

 

6. MDLive

در MDLive ، هر یک از پزشکان خود دارای مجوز از هیئت مدیره هستند. به طور متوسط ، پزشکان این برنامه 15سال تجربه در زیر کمربند خود دارند حتی اگر پزشکان با تجربه طولانی مدت را ترجیح می دهید ، این سایت مناسب خواهد بود. در این بستر ، آنها به حل مشکلات غیر اضطراری پزشکی ، روانشناسی و پوستی کمک می کنند. آنها می توانند به درمان بیش از پنجاه شرط اساسی کمک کنند.چه سرماخوردگی ، آکنه یا حتی UTI داشته باشید ، پزشک متخصص در شرایط مختلف شما می تواند کمک کند. ایجاد حساب کاربری شما فقط پانزده دقیقه طول می کشد و رابط کاربری سریع و آسان به شما کمک می کند تا با این منبع ، آنچه را که لازم دارید دریافت کنید.

 

7. Doctor on Demand

مهم نیست که چه ساعتی از روز احساس بیماری می کنید ، همیشه یک پزشک برای کمک به تقاضا شما وجود دارد. چه بیمه ای داشته باشید یا نه ، ثبت نام کاملاً رایگان است. اگر با پزشک ویزیت ویدیویی داشته باشید، هزینه ویزیت مقرون به صرفه ترخواهد بود.اگر مشکل خاصی دارید و به فکر درمان هستید ، این برنامه به شما کمک می کند تا طرحی  درمانی را برای خود تدوین کنید تا بهتر بتوانید آنچه را که می خواهید مدیریت کنید.

 

8. Second Opinion

با نظر دوم پزشک دیگر ، می توانید ازهرگونه توصیه پزشکی که سوال دارید ، مطمئن شوید. این سرویس به افرادی که قبلاً به پزشک دیگری مراجعه کرده اند  اما برخی از توضیحات و یا نظر دوم را می خواهند ، کمک کند. زمانی  که از این سرویس استفاده می کنید ، اضطراب شما کاهش می یابد و به شما در جلوگیری از تشخیص اشتباه و خطاهای پزشکی کمک می کند.این سرویس می تواند با فراهم کردن کمی آرامش بیشتر در مورد سلامتی شما به شما کمک کند. Second Opinion نه تنها از سلامت شما محافظت می كند ، بلكه آنها اطلاعات پزشکی خصوصی شما را از طریق یك مدیر اطلاعات محرمانه حفظ می كنند.

 

9. MeMD

چه به دنبال درمان باشید یا مشاوره پزشکی ، MeMD برای کمک به شما در اینجا قرار دارد. با استفاده از این سرویس ، کودکان و بزرگسالان می توانند در هر زمان و به دلیل مشکلات پزشکی غیر اضطراری از این برنامه کمک بگیرند. وقتی نوبت درمان رسید ، می توانید طی 24 ساعت به یک درمانگر دارای مجوز وصل شوید. این گزینه برای افرادی که نیاز به کمک با شرایط خاص خود را دارند عالی است.

 

10. 2nd MD

شما می توانید در هر زمان که مناسب ترین زمان شماست ، قرار ویزیت انتخاب کنید. بزرگترین هدف این منابع آسانترشدن  زمان ویزیت های پزشکی برای بیمار است و پزشکان می خواهند با افرادی که درمان می کنند ارتباط اجتماعی برقرار کنند. پزشک قبل از جلسه سوابق پزشکی شما را دریافت می کند و آن را شخصی تر و هدفمند تر می کند.در پایان ویزیت از پزشک نسخه و یا یادداشتی درباره ویزیت خود دریافت میکنید و این بخش به پرونده پزشکی شما اضافه میشود .

 

منبع: bestchoicereviews

 

همچنین بخوانید:

Telehealth در حال بهبود مراقبت های بهداشتی در مناطق روستایی است

مراقبت سلامت از راه دور

سوابق سلامتی من(My Health Record) چیست؟

بالا