مروری بر مزایای تله مدیسین

اگر دوست دارید با ارائه دهنده خدمات درمانی خود را از طریق یک تماس ویدیویی در لپ تاپ یا تلفن هوشمند خود در ارتباط باشید ، تنها نیستید. طبق تحقیقات انجام شده توسط نرم افزار مشاوره ، 75٪ از پاسخ دهندگان نظرسنجی علاقه مند به درمان از راه دور هستند. Telemedicine برای چند دهه به صورت محدود مورد استفاده قرار گرفته است ، اما اکنون به جریان اصلی تبدیل شده است. این امر به این دلیل است که افراد زیادی به اتصالات اینترنت پر سرعت و دستگاههای لازم برای انجام یک ویزیت ویدیویی دسترسی دارند. این روش به دلیل مزایای زیادی که دارد در بین بیماران محبوب است.در  اینجا به چندمورد اشاره میکنیم:

 

راحتی – ویزیت ها را می توان به راحتی در منزل خود انجام داد.

 

دسترسی - Telemedicine امکان دسترسی بیشتری را برای بیمارانی فراهم می کند که در صورت غیرحضوری نبودن ویزیت،نمیتوانند به پزشک مراجعه کنند

 

کیفیت- دسترسی بیشتر به ارائه دهنده ، به معنای زمان بیشتر برای مراقبت شما است.

 

چه موقع میتوان ویزیت های ویدیویی را جایگزین ویزیت های مطب کرد؟

 

مدیریت تغذیه پزشکی

بسیاری از خدمات ارائه شده توسط یک متخصص تغذیه ثبت شده را می توان در ویزیت پزشکی انجام داد. پیگیری: ارائه دهندگان اغلب پس از شروع دوره درمانی ، ویزیت پیگیری را توصیه می کنند. این بازدیدها برای حل نهایی یا مدیریت مشکل مهم است. انجام آنها از راه دور باعث می شود پیروی از توصیه های ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی برای شما آسانتر شود.

 

مدیریت دارو

بیمارانی که طولانی مدت دارویی را مصرف میکنند ، می توانند از خدمات ویزیت تصویری برای مدیریت دارو لذت ببرند.

 

بررسی نتایج آزمایش

ویزیت ویدئویی راهی عالی برای ارائه دهنده است که می تواند در مورد نتایج آزمایشگاه یا رادیولوژی بحث و گفتگو کند بدون اینکه بیمار بخواهد به مطب مراجعه کند.

 

مربیگری سبک زندگی

افرادی که برای کاهش وزن یا ترک سیگار تلاش می کنند ، می توانند از مربیگری منظم و مدیریت برنامه درمانی استفاده کنند.

 

با این حال ، برخی از انواع ویزیت ها وجود دارد که نیاز به قرار ملاقات حضوری دارند. این موارد عبارتند از:

ویزیت های فوری

ویزیت هایی که نیاز به معاینه فیزیکی دارند

ازمایشات سالانه جسمی / سلامتی

 

پزشک شما در تعیین اینکه کدام نوع ویزیت برای شما مناسب است کمک خواهد کرد.

 

حریم خصوصی و امنیت

شما حق دارید در مورد حریم خصوصی و امنیت اطلاعات پزشکی محرمانه خود نگران باشید. در حالی که دنیای دیجیتال امروز راحتی زیادی را ارائه می دهد ، خطرات زیادی وجود دارد. بستر پزشکی از راه دور بطور خاص برای محافظت از اطلاعات بیمار شما و رعایت استانداردهای سختگیرانه قانون قابلیت انتقال و پاسخگویی بیمه سلامت ، به اختصار معروف به HIPAA طراحی شده است.

 

منبع: pcrm

 

بالا