جراحی زیبایی از راه دور , Tele Cosmetic Surgery

جراحی زیبایی یک رشته منحصر به فرد از پزشکی است که بر بهبود ظاهر از طریق تکنیک های جراحی و پزشکی تمرکز دارد. جراحی زیبایی را می توان در تمام نواحی سر ، گردن و بدن انجام داد .

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

پیشرفت های فناوری و شبکه های اجتماعی این فرصت را برای تمام متخصصین در ارائه انواع خدمات پزشکی  به افراد، در تمامی نقاط ایران و جهان را فراهم آورده است. با استفاده از این روش ها متخصصین می توانند بدون محدودیت های شرایط جغرافیایی به ارائه خدمات بپردازند. از جمله مزایای این روش عبارت است از :

1_ برقراری ارتباط با پزشک علیرغم وجود فاصله مکانی

2_ مقرون به صرفه بودن نسبت به مراجعه حضوری

3_ به دلیل استفاده از پروتکل های درمانی مشخص، عملکرد متخصص مشابه همان چیزی است که در مطب اتفاق می افتد

4_ به دلیل عدم حضور فرد در مطب، امکان برقراری ارتباط با تنوع زمانی بیشتری امکان پذیر خواهد بود.

5_ ویزیت ها طبق زمان از پیش تعیین شده و در وقت مقرر انجام خواهد گرفت

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

در این دوره از زمان به دلیل کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان پزشک و بیمار اکثر افراد ترجیح میدهند تا ویزیت و مشاوره های قبل از جراحی خود با پزشک متخصص ، پرستار و متخصص بیهوشی و... از راه دور تجربه کنند و تمامی نتایج پزشکی خود را به صورت مکتوب و دیجیتالی در گوشی همراه خود نیز به عنوان پرونده الکترونیک خود به همراه داشته باشند.

آزمایش و ویزیت قبل از جراحی زیبایی

جراح شما می خواهد مطمئن شود که شما برای جراحی آماده هستید یا خیر. برای انجام این کار ، قبل از جراحی چند معاینه و آزمایش خواهید داشت.بسیاری از افراد مختلف در تیم جراحی شما ممکن است سوالات مشابهی را قبل از جراحی از شما بپرسند. این به این دلیل است که تیم شما باید هرچه بیشتر اطلاعات جمع آوری کند تا بهترین نتیجه جراحی را به شما بدهد. اگر بیش از یک بار از شما سوالات یکسان پرسیده شد ، صبور باشید.

Pre-op زمان قبل از جراحی است. این به معنای "قبل از عمل" است. در این مدت با یکی از پزشکان خود به صورت حضوری یا آنلاین ملاقات خواهید کرد. این ممکن است جراح یا پزشک مراقبت های اولیه شما باشد:

این معاینه معمولاً باید ظرف یک ماه قبل از جراحی انجام شود. این به پزشکان شما فرصت می دهد تا هرگونه مشکل پزشکی را که ممکن است قبل از عمل جراحی داشته باشید ، درمان کنند. در طول این ویزیت ، در طول سالها در مورد سلامتی شما، از شما سال می شود. که "گرفتن سابقه پزشکی" نامیده می شود. پزشک شما همچنین معاینه جسمی را انجام می دهد.

 اگر برای معاینه قبل از عمل به پزشک عمومی مراجعه می کنید ، مطمئن شوید که گزارشات این ویزیت از بیمارستان یا پزشک شما گرفته شده و به تیم جراح شما فرستاده شده است .در این صورت میتوانید ویزیت قبل از عمل با پزشک را به صورت ویزیت آنلاین انجام دهید.بعضی از بیمارستان ها همچنین از شما می خواهند قبل از جراحی با شما یک مکالمه و ویزیت از راه دور داشته باشند یا با یک پرستار قبل از عمل بیهوشی ملاقات کنید تا درباره سلامتی خود صحبت کنید.

 

آزمایشات قبل از جراحی

ممکن است جراح به شما بگوید که قبل از جراحی به برخی آزمایشات نیاز دارید. برخی از آزمایشات برای همه بیماران جراحی است. سایر موارد فقط در صورت ابتلا به برخی از شرایط سلامتی انجام می شود.آزمایشاتی که ممکن است جراح از شما بخواهد انجام دهید ، اگر اخیراً آن را انجام نداده اید:

آزمایش خون CBC و قند خون

آزمایش کلیه ، کبد

اسکن ریه ها

 ECG (الکتروکاردیوگرام) برای بررسی قلب

انجام EKGR

 

اطمینان حاصل کنید که پزشکانی که آزمایشات پیش از عمل شما را انجام می دهند ، نتایج را برای جراح شما ارسال می کنند. این کمک می کند تا جراحی شما به تأخیر نیفتد و پزشک متخصص شما در طول ویزیت قبل از عمل شما به صورت آنلاین نتایج شما را بررسی کرده و مشاوره های لازم را به شما بفرستد و یا تحت یک ویزیت ویدیویی شما را آگاه کند.با نزدیک شدن به روز هیجان انگیز جراحی زیبایی ، لیستی از مواردی وجود دارد که باید در این مدت انجام شود. و این به طور کلی با یک قرار ملاقات قبل از عمل قبل از جراحی شروع می شود که می تواند از یک هفته تا چند هفته متفاوت باشد.

در این صورت بیمار میتواند از بخشی از بدن خود که خواهان عمل جراحی برای آن منطقه هست عکس هایی واضح طبق راهنمایی تیم جراحی زیبایی برای متخصص بفرستد تا در این باره نیز در ویزیت قبل از عمل با پزشک صحبت کرده و مشاوره انجام دهد.همین طور مرور دستورالعمل های قبل از عمل  ، مرور نسخه ها برای تسکین درد و آنتی بیوتیک ها، مرور دستورالعمل های بعد از عمل یک به یک به صورت آنلاین بررسی شود.

ملاقات با پزشک زیبایی(آنلاین ،حضوری بسته به انتخاب بیمار و پزشک) بسیار مهم است زیرا این فرصت را به فرد می دهد تا درباره مواردی که پرستار قبلاً به آنها اشاره کرده و جزئیات مختلف روش را بررسی کند.یک سوال که پزشک ممکن است یک بار دیگر بپرسد این است که چرا یک بیمار واقعاً می خواهد یک عمل مشخص انجام شود. این به فرد زمانی می دهد که نیاز دارد تا خواسته های واقعی خود را به طور کامل به پزشک خود ابراز کند و استدلال اهداف زیبایی خود را تثبیت می کند.

در قرار ملاقات قبل از عمل ، بیمار دستورالعمل های مختلفی دریافت می کند که به آنها کمک می کند نه تنها قبل از عمل جراحی ، بلکه اقداماتی را که باید انجام دهند ، انجام دهند. به عنوان مثال ، برای کسانی که سیگار می کشند یادآوری می شود که برای مدتی سیگار را ترک کنند. و این شامل بعد از جراحی نیز می باشد. سیگار کشیدن می تواند مانع بهبودی شود بنابراین رعایت آن ضروری است.

در حالی که نسخه هایی به شما داده می شود و یا بیمار به داروخانه احضار می شود ، برخی از پزشکان نیز داروهای جامع را به بیمار خود می دهند.

 

منبع:TeleVisit

 

همچنین بخوانید:

عصب شناسی از راه دور

پولمونولوژی از راه دور

مروری بر Tele Pain

بالا