از آنجا که کرونا بیماران را جدا می کند ، مراقبت سلامتی از راه دور به خط زندگی مراقبت از سلامتی تبدیل میشود

از آنجا که از تمام بیماران و مردم  خواسته می شود برای  بحران COVID-19 در خانه بمانند ، این فقط سلامت جسمی نیست که به صورت دیجیتالی پیش می رود بله سلامت رفتاری نیز میباشد.دکتر شیلاق میرگین ، دکترا روانشناسی در دانشکده پزشکی و بهداشت عمومی دانشگاه ویسکانسین گفت: دوری از اجتماع می تواند برخلاف برخی از توصیه های کلیدی برای درمان اختلالات سلامت رفتاری در گذراندن وقت با عزیزان و بیرون رفتن باشد.

مراکز خدمات Medicare و Medicaid از پرداخت برخی موارد سهولت دسترسی به پزشک در Medicare جلوگیری کردنو بیمه شدگان اصلی کشور مجبور به بازدید مجدد از تعهدات و هزینه های مشترک برای ویزیت های از راه دور و درمان COVID-19 شدند. به همین ترتیب ، افرادی که به دنبال ویزیت از راه دور روانپزشکی هستند ، در تعداد زیادی از ویزیت های ویدیویی نیز حضور دارند.

آتنا از جمله برنامه هایی است که ویزیت های رفتاری را از طریق راه دور انجام می دهد. بیمه گذاران همچنین در برخی ایالت ها مشغول گسترش دسترسی به مراقبت های بهداشتی هستند.همین طورارائه دهندگان  از راه دور نیز خود را برای ساعات اضافی در ویزیت های ویدئویی آماده می کنند زیرا بیماران تصمیم می گیرند در خانه بمانند.

 

"این زمان بسیار بی سابقه ای برای پزشکی از راه درو و به ویژه برای مراقبت های بهداشتی رفتاری است."

 

تعداد زیادی از بیمارانی كه برای ویزیت های مجازی را ردیافت می كنند وجود دارد كه ممكن است به دنبال مراقبت طولانی مدت از نیازهای بهداشت رفتاری نباشند ، اما در عوض به دنبال این هستند كه در میان استرس بیماری همه گیر ، با شخصی صحبت كند.در حالی که فن آوری نقش مهمی در اطمینان از ادامه مراقبت های روتین بیماران ایجاد می کند ، می تواند در حفظ ارتباطات اجتماعی که برای آنها بسیار مهم است ، نقش اساسی داشته باشد.برای افراد و مراقبان بسیار مهم است که نیازهای عزیزان خود را که در حال حاضر شرایط سلامتی رفتاری دارند ، در نظر بگیرند و به آن  رسیدگی کنند.

 

"ارتباط بشر ، حتی از راه دور ، در این مدت ضروری است."

"مردم و مراقبان باید توجه بیشتری به کسانی کنند که ممکن است با شرایط روحی روبرو شوند و بتوانند از آنها حمایت کنند."

 

منبع: fiercehealthcare

 

همچنین بخوانید:

بهترین نرم افزارهای تله مدیسین سال 2020

استفاده از فناوری مراقبت سلامت از راه دور، برای هماهنگی مراقبت در هنگام فجایع

پزشکی از راه دور و مراقبت های مجازی: تعریف ها و تفاوت ها

بالا