مطب هوشمند به چه معناست؟

مطب هوشمند یک برنامه کاربردی است که تعامل و رضایت  بیمار را افزایش می‌دهد، در حالی که روند کار اداری را ساده می کند.کلینیک هوشمند، یک پزشک طراحی شده ‌است و ویژگی‌هایی دارد که به بیماران و سازمان‌های بهداشت و درمان کمک می‌کند.

 مطب هوشمند یک شبکه رو به رشد از مراکز پزشکی خانواده امروزی است که بهترین خدمات درمانی را با تمرکز بر ارزیابی‌های جامع بهداشتی و نتایج درمان ارائه می‌دهد.مطب هوشمند، یک مطب مجازی برای درمان بیماران است که نیازمند ورودی تخصصی برای مدیریت نشانه‌ها می‌باشند. هدف، تشویق زودهنگام، مراجعه به جامعه، مراقبت از جامعه و حذف موانع بسیاری است که ممکن است برای ارجاع به خدمات درمانی وجود داشته باشد.

 با دانستن اینکه چه اتفاقی در حال رخ دادن است و با عصر اطلاعات، اطلاعات کامل هرگز در دسترس نبوده است. همانند سوابق بیماران، همه داده‌های کارمندان متمرکز و دیجیتالی می‌شوند. بنابراین یک نرم‌افزار مطب هوشمند می‌تواند تحلیل دقیق و بلادرنگ در مورد عملکرد مطب هوشمند تهیه کند.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

  یک ماژول تجزیه و تحلیل می‌تواند گزارشاتی را ایجاد کند که در آن روال‌های کاری، بیش‌ترین کارایی را دارد. مانند:

 -پیگیری عملکرد کارمندان، ایجاد انگیزه و اهداف افراد که برای آن‌ها آسان‌تر است. تحلیل داده‌ها شامل گزارش‌های مالی و حسابداری نیز می‌شود.  تحلیل داده‌ها همچنین هشدار می‌دهند که یک دیدگاه روشن از سلامت مالی این مطب هوشمند را به پرسنل مجاز، بدهد.

-با افزایش جمعیت، نیاز به پزشکان هم بیشتر به چشم می آید و نقش پررنگی را پزشکان جامعه ایفا خواهند کرد. به همین دلیل داشتن پرستیژ و نظم کاری در مطب ها و کلینیک ها بسیار حیاتی و قابل تامل خواهد بود.

-از آنجایی که بیشترین وقت پزشکان در مطب ها میگذرد پس راحتی و داشتن مکانی هوشمند الزامی است و کمکی شایان میکند به دکتران و قشر پزشک. با در نظرگرفتن بهترین امکانات در این مطب هوشمند علاوه بر داشتن محیطی آرام، میتوان بیماران بیشتری را ویزیت کرد و باعث آرامش و نظم میان بیماران شود.

 

نرم افزار مطب و کلینیک هوشمند در سرتاسر دنیا

 برنامه‌های کاربردی تلفن همراه بسیاری وجود دارند که طی سال‌های اخیر وارد این صنعت شده‌اند و کلینیک هوشمند یکی از آن‌ها است. با این حال، چه چیزی باعث بوجود آمدن کلینیک هوشمند میشود؟

 مطب هوشمند، ارتباط زمان واقعی بین بیماران و کلینیک‌ها را ارائه می‌دهد و یک مفهوم از نوع خود است که تا به امروز توسط هیچ برنامه کاربردی دیگر بررسی نشده است.دوره پیش از دیجیتال، یک کار وقت گیر برای صنعت مراقبت‌های بهداشتی از نظر تعامل بیمار درمان بود. این امر در درجه اول بر روی فرد رخ می‌دهد که روش‌های بسیار موثری بودند. با این حال زمان زیادی در زندگی شلوغ هر بیمار و ارائه کنندگان گرفته می‌شود.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

 اجازه دهید زمان را در موارد اضطراری فراموش نکنیم.

کلینیک هوشمند امکان ارتباط دوطرفه بین یک مطب هوشمند و بیماران را بوجود بیاورد که این می‌تواند توسط یک بیمار برای یک کلینیک یا برای چند پزشک دیگر که او مورد استفاده قرار میدهد بهینه باشد.  افزایش تعامل بیمار منجر به بهبود کلی تجربه مراقبت بهداشتی برای ارائه کنندگان و بیماران می‌شود. این مطب به بهترین شکل در صنعت مورد اعتماد است و به طور رسمی تایید شده ‌است.

 

بسیاری از مراکز درمانی مطب هوشمند ساعت‌ها باز هستند تا شما بتوانید قبل یا بعد از کار، یا آخر هفته به دنبال درمان بگردید.

• قرار ملاقات خود را به صورت آنلاین در راحتی خود رزرو کنید.

• در صورت لزوم با بیماران ارتباط حضوری برقرار میشود (تله مدیسین).

• قرار ملاقات را ارسال کرده و تایید بیمار را دریافت میشود.

• نظرسنجی‌های سفارشی برای بیماران ایجاد شده است.

• هرگز یک قرار ملاقات با reminders  را از دست نمی دهید. 

 

 منبع: imahoo

 

همچنین بخوانید:

پزشکی از راه دور، امکان دسترسی به خدمات بهداشت و درمان با قیمت مناسب

مرور نظامند کاربرد پزشکی از راه دور در تشخیص و مدیریت مراقبت بیماریهای قلبی کودکان

دلیل پیدایش پرونده الکترونیک سلامت

بالا