مراقبت سلامت از راه دور برای بیماران و ارائه دهندگان چگونه است؟

Telehealth این توانایی را دارد که واقعاً بتواند مراقبت های بهداشتی را متوقف کند ، همانطور که ما می دانیم - و اثرات آن در برخی از زمینه های پزشکی ، مانند روانپزشکی در حال انجام است.همچنین می تواند برای بیماران دارای شرایطی مانند اختلالات اضطرابی فایده ای داشته باشد که می تواند سفر به مطب را دشوار کند. ویزیت های مجازی می توانند در این سناریوها خدمات بهتری به بیماران ارائه دهند.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

همچنین مراقبت سلامت از راه دور با دستیابی هر چه بیشتر این بیماران ، مراقبت های بهداشتی را تغییر می دهد. Telehealth موانعی را که ممکن است از کمک به بیماران جلوگیری کند ، برطرف می کند. این محدودیت های جغرافیایی ، زمان ، وسیله مالی یا صرف مراقبت از کودک ، محدودیت های زیادی وجود دارد که مردم را از معالجه دور می کند. Telehealth می تواند این امر را تغییر دهد و برای برخی از جمعیت می تواند به ویژه تأثیرگذار باشد.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

مراقبت سلامت از راه دور، دسترسی به مراقبت ها به ویژه برای جمعیت های فقیر و روستایی افزایش می یابد.از Telehealth نه تنها بیماران بلکه سازمان های بهداشتی و درمانی نیز سود می برد. به عنوان مثال ، Telehealth می تواند بهره وری ارائه دهندگان را افزایش دهد. زمان چرخه قرار ملاقات با تله مدیسین به مراتب سریعترمیشود، زیرا زمان گردش بین بیماران حداقل است.

علاوه بر این ، سلامت از راه دور می تواند باعث شود که متخصصان مراقبت های بهداشتی بهتر بتوانند در خارج از ساعات کاری معمولی به بیماران خدمت کنند. پزشکی از راه دور می تواند به پزشکان اجازه دهد تا قرار ملاقات ها را بدون پرستار و پرسنل بالینی انجام دهند ، که هم هزینه های سربار را کاهش می دهد و هم برای قرارهای بعد از ساعت امکان پذیر است.

 

همچنین بخوانید:

شاخه های تله مدیسین

دلیل پیدایش پرونده الکترونیک سلامت

ملاقات پزشک از راه دور با نیازهای بیماران از راه دور

بالا