DeHealth اولین پلت فرم مراقبت های بهداشتی متاورس

Metaverse پتانسیل زیادی دارد زیرا DeHealth به زودی آن را با مراقبت های بهداشتی ترکیب خواهد کرد. کاغذ سفید آن را به عنوان معماری پروتکل وب 3.0 جدید برای استانداردهای آینده اکوسیستم های بزرگ مبتنی بر داده های پزشکی توصیف می کند. به عبارت دیگر، DeHealth از فناوری برای ارائه دسترسی آسان به خدمات مراقبت های بهداشتی برای میلیاردها نفر در سراسر جهان استفاده خواهد کرد.

امروزه می توانید مقالات زیادی را بخوانید که در مورد چگونگی تغییر متاورس و ارزهای دیجیتال در جهان صحبت می کنند. خواهید دید که اینها بر جنبه های مختلف زندگی روزمره تأثیر می گذارند، بنابراین به احتمال زیاد آینده را شکل خواهند داد. در پاسخ، شما باید هر آنچه که می توانید در مورد آنها بیاموزید. خوشبختانه، اکنون می توانید با خواندن اطلاعات بیشتر در مورد پلت فرم DeHealth در زیر شروع کنید!

من (نویسنده) توضیح خواهم داد که چگونه شبکه DeHealth HLT از بلاک چین برای بهبود خدمات مراقبت های بهداشتی استفاده می کند. سپس، من در مورد آخرین برنامه DeHealth برای راه اندازی یک پلت فرم Metaverse صحبت خواهم کرد. من مزایا و خطرات بالقوه استفاده از این پلت فرم مراقبت های بهداشتی را نشان خواهم داد. من همچنین راه های دیگری را که Metaverse در زمینه های دیگر کمک می کند، بررسی خواهم کرد.

 

DeHealth چگونه مراقبت های بهداشتی و بلاک چین را ادغام می کند؟

بنیانگذاران آن مشکلات مختلفی را در مورد نحوه مدیریت این سیستم در حال حاضر با داده های مراقبت های بهداشتی دیدند. این مسائل به این دلیل به وجود می آیند که متخصصان با دست آنها را مدیریت می کنند.آنها داده ها را در سیستم های ذخیره سازی قدیمی ذخیره می کنند و برخی از آنها ممکن است روی کاغذ باشند. با گذشت زمان، آنها اطلاعات زیادی جمع آوری می کنند که ردیابی منابع آنها دشوار است.

این داده ها برای شرکت های مراقبت های بهداشتی ارزشمند است زیرا می توانند از آن برای تحقیق استفاده کنند. به نوبه خود، آنها می توانند سلامت شخصی را بهبود بخشند و درمان ها را موثرتر از قبل کنند.متأسفانه، ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا این شرکت ها داده های خود را به اشتراک بگذارند. آنها باید بررسی کنند که آیا خطایی وجود دارد یا خیر، اما سیستم ممکن است برای انجام این کار مجبور باشد همان مراحل را مکررا انجام دهد.

در نتیجه، انجام تحقیقات زمان زیادی می برد. شبکه DeHealth HLT قصد دارد همه اینها را با شبکه ارزهای دیجیتال خود تغییر دهد. این یک رمز ارز است که بر روی زنجیره هوشمند Binance ساخته شده است.

بدانید که با خرید دلار HTL )توکن‌های سلامت)، به آرزوهای میلیاردها نفری که می‌خواهند سالم بمانند و طولانی‌تر زندگی کنند، کمک می‌کنید 

برخلاف دیگر رمزارزها، از مدل اثبات اعتبار (PoA) استفاده خواهد کرد. بیت کوین و بقیه از اثبات سهام و اثبات کار استفاده می کنند، بنابراین هر کسی می تواند برای اجرای شبکه ها وارد عمل شود.

DeHealth شرکت ها و افرادی را انتخاب می کند که اقدامات را در شبکه خود تأیید می کنند. پس از آن، از مدل های مختلف یادگیری ماشین و API ها برای واکشی داده های سلامت استفاده می کند.

به این ترتیب، بیماران، بیمارستان ها و حتی دستگاه های هوشمند مراقبت های بهداشتی می توانند به سرعت به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. آنها باید توکن های HLT را نگه دارند که دو هدف را دنبال می کند:

- پرداخت هزینه تراکنش در شبکه عمومی DeHealth.

- استفاده از API ها برای دسترسی به داده های پزشکی.

 

DeHealth چگونه از Metaverse برای بهبود مراقبت های بهداشتی استفاده می کند؟

DeHealth، سیستمی برای راه‌حل‌های مراقبت‌های بهداشتی مبتنی بر وب 3.0، در حال وارد شدن به یک مشارکت استراتژیک با InnMind، یک اکوسیستم پیشرو جامعه‌محور اروپایی است تا همه اینها را ممکن کند.اکوسیستم استاندارد آینده مبتنی بر داده های پزشکی با MyVoice همکاری کرد تا اطمینان حاصل کند که افراد بر داده های پزشکی خود کنترل دارند. با این حال، طرح اخیر DeHealth بزرگترین است.

در 23 دسامبر 2021، اعلام کرد که یک متاورس برای مراقبت های بهداشتی ایجاد خواهد کرد. هدف DeHealth ایجاد ارتباط بین پزشکان و بیماران با استفاده از این فضای مجازی است.

DeHealth متوجه شد که Telehealth در طول همه گیری COVID-19 چقدر مفید است. به مردم این امکان را می داد که علیرغم بیرون نرفتن به دلیل محدودیت ها با پزشک مشورت کنند.به زودی، این شرکت ممکن است خدمات را به سطح بعدی برساند. به جای ملاقات رو در رو با یک پزشک، می تواند به افراد کمک کند با چندین پزشک مشورت کنند، مانند یک بیمارستان.شبکه DeHealth HLT تا سه ماهه سوم 2022 عمومی خواهد شد. در همین حال، نسخه اولیه Metaverse خود را اواخر امسال منتشر خواهد کرد.

 

مزایای بالقوه چیست؟

اگر به درستی انجام شود، DeHealth می تواند ویژگی های جدیدی را به مراقبت های بهداشتی ارائه دهد. این می تواند زمینه را به گونه ای بهبود بخشد که Metaverse به کارگران راه دور اجازه می دهد کارهای بیشتری انجام دهند.

به عنوان مثال، ممکن است نقش هایی را باز کند که فقط در دنیای واقعی قابل انجام بودند. اگر بتوانید همکاران خود را در دنیای مجازی ملاقات کنید، ممکن است بتوانید آنها را طوری مدیریت کنید که انگار با آنها رو در رو ملاقات می کنید.

به طور مشابه، یک پزشک می‌تواند با یک بیمار ملاقات کند و شاید به روش‌هایی که در زندگی واقعی امکان‌پذیر بود، او را معاینه کند. این دنیای فناوری جدید ممکن است آنها را قادر به عبور از مرزها کند.بیایید بگوییم که در آن سوی دنیا به یک پزشک نیاز دارید. اگر نمی توانید برای ملاقات رو در رو به آنجا بروید، فقط می توانید این کار را در این دنیای فناوری جدید انجام دهید.

علاوه بر این، امروزه دسترسی آسان به سوابق سلامت مهم است. به همین دلیل است که این تنها شرکت مستقر در بریتانیا DeHealth نیست که چنین خدماتی را ارائه می دهد.برای مثال، بیمارستان‌های سیلوام در اندونزی دسترسی افراد محلی را به اطلاعات سلامتی خود آسان‌تر می‌کنند. البته، دنیای فناوری DeHealth بسیار بزرگتر از خدمات تلفن همراه خواهد بود.

علاوه بر این، ما همچنین می‌توانیم به استفاده از شبکه PoA به عنوان یک ایده خوب نگاه کنیم. ممکن است برای افراد غریبه کمک به اجرای شبکه های بیت کوین جالب باشد، اما یک سیستم مراقبت های بهداشتی به کیفیت بسیار بیشتری نیاز دارد.به همین دلیل است که DeHealth افرادی را انتخاب می کند که به اجرای شبکه خود کمک کنند. به این ترتیب، می تواند اطمینان حاصل کند که کل کار به درستی کار می کند.

 

خطرات احتمالی چیست؟

تکنیک های BigData مانند MachineLearning و DeepLearning از هزاران تا میلیون ها نقطه داده استفاده می کنند.از دست دادن چنین گداده های ارزشمندی در پایان پروژه هدر خواهد بود. بنابراین توصیه می شود برای ذخیره و استفاده از داده های خود از بیمار رضایت بخواهید

با این حال، برنامه های DeHealth ممکن است مشکلاتی داشته باشد. جنبه بدی هم دارد چون کنترل را به دست چند نفر می سپارد. می‌توانیم با نگاهی به شبکه PoA آن شروع کنیم.شما باید مطمئن باشید که این افراد همیشه به نفع بیماران عمل خواهند کرد. همچنین، اجازه دادن به مردم برای فروش داده های سلامتی خود در یک اقتصاد دیجیتال ممکن است مشکلاتی نیز ایجاد کند.

آنا بوندارنکو، یکی از بنیانگذاران Dehealth، گفت که HLT به مردم این امکان را می دهد که اطلاعات پزشکی غیرشخصی خود را خودشان بفروشند.افرادی که به شبکه می پیوندند باید بدانند که چگونه از اطلاعات آنها استفاده می کند. در غیر این صورت، آنها ممکن است مواردی را به اشتراک بگذارند که می تواند مشکلات بزرگتری ایجاد کند.

البته، ما فقط زمانی که DeHealth راه اندازی شد، خواهیم دید که چگونه این کار انجام خواهد شد. تا آن زمان، ما فقط باید منتظر بمانیم تا سایر روندهای متا در زمینه های دیگر اتفاق بیفتند.

 

متاورس در حال گسترش به همه چیز است

DeHealth از آغاز ایجاد متافورس غیرمتمرکز خبر داد.توکن HLT به وسیله اصلی تسویه در اکوسیستم تبدیل خواهد شد که آن را از داخل تامین می کند.

ما همه چیز را به اینترنت وصل کرده ایم. اکنون با تبدیل شدن به متاورس به سطح بعدی خود خواهد رسید. از آنجایی که جهان به صورت آنلاین متصل است، متا به زودی چیزهایی را در زندگی ما تغییر خواهد داد.من در مورد DeHealth و استفاده از متا برای تغییر مراقبت های بهداشتی صحبت کردم. همچنین، من به راه هایی اشاره کردم که دفاتر ما را تغییر می دهد. با این حال، ممکن است تأثیر آن را در موارد زیر مشاهده کنید:

یادگیری آنلاین - کودکان با کمک کلاس های آنلاین به مطالعه ادامه داده اند. این دنیای فناوری جدید می تواند به آنها اجازه دهد کارهای بیشتری با آن انجام دهند. برای مثال، دانش‌آموزان می‌توانند حتی در مکان‌های بسیار دور، مانند کشوری دیگر یا حتی فضای بیرونی، به یک سفر علمی بروند.

بازی های ویدیویی – امروزه افراد می توانند با بازی های NFT درآمد کسب کنند. این دنیای فناوری به آن‌ها اجازه می‌دهد طوری وارد این بازی‌ها شوند که گویی مکان‌های واقعی هستند.

سرمایه گذاری - باور کنید یا نه، مردم در حال خرید املاک و مستغلات متا هستند! آنها معتقدند که ارزش آن می تواند برای فروش در درازمدت افزایش یابد.

خرید - برندهای بیشتری میزبان فروشگاه‌ها در این دنیای فناوری جدید هستند. به عنوان مثال، نایک Nikeland را در بازی آنلاین محبوب Roblox افتتاح کرد.

 

افکار نهایی

این تمام چیزی است که در زمان نگارش درباره DeHealth وجود دارد. همانطور که گفتم، این تنها یک نمونه از چگونگی تغییر متاورس جهان در حال حاضر است.

بهترین کار این است که هر چه می توانید در مورد آن یاد بگیرید. به این ترتیب، می توانید راهی پیدا کنید که آن را به نفع خود انجام دهید. مهم نیست که چه اتفاقی بیفتد، بنابراین این به شما بستگی دارد که چگونه پاسخ دهید.می توانید با خواندن مقالات بیشتر Inquirer USA شروع کنید. آن‌ها جزئیات بیشتری در مورد Metaverse و به‌روزرسانی‌هایی در مورد هر اتفاق دیگری در جهان دارند!

 

منبع: usa.inquirer.net

 

همچنین بخوانید:

راهکارهای اینترنت اشیا و هوش مصنوعی در درمان روان‌درمانی از راه دور

اولین آزمایشات متاورس؟ به آنچه قبلاً در پزشکی اتفاق افتاده است، نگاه کنید

حباب مراقبت سلامت از راه دور ترکیده است. وقت آن است که بفهمیم حرکت بعدی چیست؟

 

بالا