صرفه‌جویی در زمان و افزایش رضایت بیمار

خدمات از راه دور پزشکی با زمان انتظار کوتاه‌تر و دسترسی راحت‌تر، رضایت بیمار را بالاتر می‌برد. به عنوان مثال، یک مطالعه تحقیقاتی نشان داده که هر مراجعه به پزشک ۱۲۱ دقیقه از وقت بیمار را می‌گیرد و فقط ۲۰ دقیقه از آن زمان صرف ویزیت می‌شود. با ارائه  این خدمات، زمان انتظار کوتاه‌تر می‌شود. همچنین، علاوه بر افزایش رضایت بیمار، در زمانی که برای رفت و آمد و انتظار صرف می‌شد نیز صرفه‌جویی می‌شود.

با پزشکی از راه دور بستری کردن بی‌مورد و بعد شروع فرآیند تشخیص بیماری کمتر خواهد شد. در واقع ابتدا مرحله تشخیص اولویت می‌یابد. پذیرش کمتر در بیمارستان و آزاد شدن تخت‌ها به بیماران با مشکلات حاد مانند عفونت یا بیماری‌های مزمن کمک می‌کند تا سریع‌تر روند درمان خود را آغاز کنند. همچنین به پزشکان اجازه می‌دهد تا با بیماران بیشتری در تماس باشند و فرصت کافی برای ارزیابی علائم در حال ظهور و تشخیص مشکلات اولیه را قبل از نیاز به درمان جدی پزشکی فراهم می‌کند.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

 بیماران پول و وقت زیادی را صرف جستجوی خدمات درمانی می‌کنند؛ با ویزیت از راه دور، پزشک از طریق تلفن، لپ‌تاپ یا هر دستگاه دیجیتالی دیگر بیمار را ویزیت می‌کند. تصور کنید که با این کار هزینه‌های مسافرت برای درمان در شهری دیگر، پارکینگ و مرخصی گرفتن، بسیار کمتر می‌شود. علاوه بر هزینه نقدی، هزینه‌های روحی و روانی فرد نیز کم می‌شود.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

در بعضی از مناطق روستایی، بیماران برای رسیدن به اولین مرکز درمانی در یک شهر دیگر باید شبانه سفر کنند یا حتی فرد در شهرهای بزرگ درگیر ترافیک و مسائلی از این قبیل می‌شود که در کنار بحث صرف پول برای این کار می‌تواند استرس‌زا باشد. اینگونه خدمات این هزینه‌ها را هم به صورت چشمگیری کاهش خواهد داد.

 

همچنین بخوانید:

کمک به سالمندان در محل سکونت

دلایل اهمیت گسترش تله مدیسین

بیماران جوان‌تر خواستار گزینه‌های مراقبت قابل انعطاف‌ هستند

بالا