درب جلو دیجیتال را باز کنید

واقعیت این است که صنعت مراقبت های بهداشتی با پذیرش تحول دیجیتال ، کند عمل کرده است ، با وجود این که اکثر اعضای این صنعت اذعان دارند که درگیری دیجیتال چیزی است که آنها در نهایت مجبور به اتخاذ آن هستند. اکنون زمان پذیرش نوآوری دیجیتالی پیش روی ماست ، تعامل دیجیتال را از یک "خوب برای داشتن" به یک نیاز فوری فشار می آورد.

از این پس ، بیماران انتظار دارند که تعامل دیجیتالی یا آنلاین با پزشک خود حتی پس از گذر از بحران به حالت عادی جدید داشته باشند. دلایل این امر،دو مورد است: مصرف کنندگان مراقبت های بهداشتی مانند آنچه در صنایع دیگر دریافت می کنند ، از خدمات پزشکی خود سرویس آنلاین انتظار دارند و اکنون نمی توانند به صورت حضوری به ارائه دهندگان دسترسی پیدا کنند یا تمایلی به مراجعه به مطب پزشکان یا مراکز درمانی ندارند.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

پس از برقراری فناوری ارتباطات از راه دور و استراتژی تحویل ، بزرگترین موانع استفاده ، عدم آگاهی از وجود سرویس و عدم درک یا ناراحتی در مورد نحوه عملکرد آن خواهد بود. به سادگی "زندگی کردن" کافی نیست باید معنا را توضیح دهید.

خبر خوب این است که مصرف کنندگان مراقبت های بهداشتی ارتباطات مستقیمی و شخصی تری را با ارائه دهندگان و سایر اعضای اکوسیستم مراقبت خود می خواهند و انتظار دارند.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

موانع را کاهش دهید. برای آشنایی بیماران با استفاده از خدمات ارتباط از راه دور ، ارائه دهندگان خدمات بهداشتی ویزیت رایگان را در مورد تراریاژ ارائه می دهند و در مورد موارد بیماری های مختلف تله ویزیت می دهند تا در تشخیص اینکه کدام بیماران جدید و موجود باید در خانه بمانند یا برای مراجعه حضوری به بیمارستان مراجعه کنند ، تله ویزیت می دهند. خدمات از راه دور باید در یک گردش کار بالینی  ، مانند آنچه برخی از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در حال حاضر از ویزیت درمانی در مورد بیماران فعلی مصرف می کنند ، استفاده کنند و تله ویزیت بگیرند. علاوه بر این ، با وجود دستورات پناهندگی در محل ، نیاز به خدمات بهداشتی رفتاری از طریق راه دور هرگز بیشتر نشده است.

مطلب پیشنهادی جهت مطالعه: هزینه های بهداشتی در سلامت دیجیتال

استفاده از آن را آسان کنید. بازآفرینی وب سایت ها یک تجربه عالی است. سیستم بهداشت و درمان مناسب ارتقاء صفحه اصلی خدمات بهداشتی خواهد بود و با توجه به انتظارات مشتری ، ممکن است برای دستیابی به بیمار جدید حیاتی باشد. بیماران به دنبال گزینه های مراقبت های بهداشتی قابل فهم ، به موقع و مناسب هستند و وب سایت مناسب و تجربه برنامه تلفن همراه باعث تقویت یک برند مراقبت بهداشتی می شود. داروخانه های خرده فروشی خیلی خوب می دانند که چگونه اصطکاک دیجیتال تبدیل ها را کاهش دهد. هدف این است که بیماران به راحتی و به آسانی مجدداً دریافت نسخه ای را داشته باشند .

 

منبع heblog

 

همچنین بخوانید:

تله کاردیولوژی چیست؟

چه افرادی می‌توانند از تله‌مدیسین بهره ببرند؟

خدمات تشخیص و درمان از راه دور

بالا