9 سایت شبکه اجتماعی پزشکی که هر پزشکی باید راجب آن بداند

شما احتمالا در اغلب شبکه های بزرگ اجتماعی فعال هستید، اما اگر از سایت های شبکه های اجتماعی پزشکی استفاده نکنید، عملا باختید.

سایت های شبکه اجتماعی متمرکز به پزشکان ارتباط، جمع آوری منابع و فرصت های آموزشی را به کاربران ارائه می دهند.

ما 10 سایت را به ترتیب حروف الفبا جمع کرده ایم که می تواند علاوه بر افزایش فرصت های شبکه های اجتماعی شما به پیشرفت حرفه ای شما نیز کمک کند.

 

سایت های ارتباطی عمومی

این سایت ها باید واقعی باشند. این سایت ها دارای تعداد قابل توجهی از کاربران پزشکی هستند و پزشکان باید ابراز کافی برای توجیه ثبت نام و سپس ادامه مسیر پزشکی در سایت را داشته باشند و انگیزه خود را بروز و ارائه دهند.

 

1-Sermo

هدف جمعیتی:

پزشکان معتبر و تأیید شده در سراسر جهان از جمله پزشکان ایالات متحده، انگلستان، استرالیا، کانادا، ایرلند، مکزیک، آفریقای جنوبی، اسپانیا، ایتالیا، آرژانتین، هلند، دانمارک، سوئد، نروژ، نیوزیلند، فرانسه، فنلاند، کلمبیا ، ونزوئلا، شیلی، اکوادور، گواتمالا، پرو، و همه در این سایت دور یکدیگر جمع شده اند.

Sermo بزرگترین و وسیع ترین شبکه اجتماعی برای پزشکان است. این سایت متمرکز بر اتصال پزشکان به منظور تسهیل همکاری است و خود را بعنوان یک "سالن مجازی پزشکان" معرفی می کند.

هدف این سایت، جسارت پزشکی است، یک Quora برای پزشکان است. پزشکان می توانند به سوالات پزشکی واقعی از بین صدها نفر از همتازان خود پاسخ دهند. Sermo فقط پزشکی است و شما می توانید سؤالات ناشناس نیز بپرسید.

یکی دیگر از موارد شگفت انگیز در مورد Sermo این است که پزشکان عضو، هر ساله بیش از 16 میلیون دلار هزینه برای حق بیمه، پرداختن به داروها، تکنیک ها و وسایل پزشکی جدید برای شرکت های تحقیقاتی بازار و ... دریافت میکنند.

 

2-Doximity

هدف جمعیت شناختی: متخصصان بهداشت ایالات متحده آمریکا

Doximity یک بچه جدیدتر در بلوک است که با هدف اتصال شما به پزشکانی که قبلا می شناختید - همکاران، همکلاسی ها و همسایگان خود در یک پلت فرم امنتحت HIPAA به وجود آمده است.

این شرکت ادعا می کند که 70 درصد از پزشکان ایالات متحده در Doximity هستند و 90 درصد دانشجویان چهار ساله در حال حاضر عضو آن هستند.

شما می توانید CV خود را آپلود کنید و علائق بالینی، آموزش، گواهینامه های هیئت مدیره و نشریات خود را در نمایه خود فهرست کنید. Doximity همچنین اطلاعاتی را درباره روندهای جبران در تخصص و منطقه جغرافیایی، هیئت مدیره شغلی و ابزارهای کسب و پیگیری اعتبارات CME ارائه می دهد. همین طورشامل یک خبر پزشکی و خوراک پژوهشی شخصی است و همکاری آن با مرکز پزشکی دانشگاه پیتسبورگ اجازه می دهد تا پزشکان با کسب مجلات پزشکی مجوز کسب رتبه 1 را بدست آورند.

Doximity همچنین یک شماره گیر تلفنی و خدمات فکس دیجیتال و پیام رسانی ایمن HIPAA را ارائه می دهد، بنابراین پزشکان می توانند از تلفن های شخصی خود بیماران را از طریق تماس تلفنی یا فکس در حالی که بیمار شماره دفتر دکتر را بر روی شناسه تماس گیرنده خود می بیند، ویزیت کنند.

 

3-DailyRounds

هدف جمعیت: پزشکان بین المللی

TechCrunch DailyRounds "یک سرویس برای پزشکانی است که ترکیبی از عناصر یک شبکه اجتماعی و یک مجله پزشکی را میخواهند." در سپتامبر 2016 شرکت سرمایه گذاری Accel با کمک Beenos، Powerhouse Ventures و Aksua Holdings مبلغی نامعلومی را به سرویس داد.

دو سال پیش، دکتر Deepu Sebin از راه توسعه دهندگان استفاده از Overflow پشته ای برای آموزش همکاران خود در سازمان های مختلف با جزئیات نحوه انجام اهداف خود الهام گرفت. پزشکان می توانند از DailyRounds برای تبادل اطلاعات و دانش، آپلود و مشاهده پرونده های پزشکی و دسترسی به یک پایگاه داده دارویی استفاده کنند. شما همچنین می توانید در دسکتاپ و یا از طریق iOS و برنامه های آندروید چت کنید و شبکه ای منحصر به فرد داشته باشید.

 

4-QuantiaMD

هدف جمعیت: پزشکان ایالات متحده

Lessa یک شبکه اجتماعی و بیشتر یک پلت فرم یادگیری و همکاری است QuantiaMD ترکیبی از Quora و Lynda.com برای پزشکان است و کمک می کند تا پزشکان با تعامل و یادگیری از کارشناسان و همسالان خود پیش بروند.

 

5-Among Doctors

هدف جمعیت: ایالات متحده آمریکا و پزشکان بین المللی

مانند Doximity و Sermo، در میان پزشکان یک شبکه اجتماعی برای پزشکان است که پزشکان میتوانند با هیئت مدیره گفت و گو کرده واطلاعات خود را نشر و به صورت بین المللی ارسال کنند. پزشکان همچنین می توانند از آن برای ایجاد و همکاری با گروه های خصوصی متخصصان مورد اعتماد خوداستفاده کنند. یکی دیگر از ویژگی های برجسته این است که این پلتفرم اجازه نمی دهد که متخصصان دارو و یا داروهای تجویزی به پزشک مراجعه کنند و سود تجاری ببرند، بلکه باید از نام واقعی خود استفاده کنند.

 

سایت های خاص

اینها سایتهایی هستند که باید به آنها ملحق شوید.

 

 Figure1 – 6

هدف جمعیت: متخصصین بهداشت و درمان و دانش آموزان در بیش از 100 کشور

آیا شما نیاز به انتقاد و تحلیل از پزشکان دیگر در مورد آنچه که میدانید دارید؟ با شکل 1، می توانید تصاویری از بیماری های بیمار را برای به دست آوردن نظرات دیگر پزشکان به اشتراک بگذارید و به تصاویر دیگران دسترسی پیدا کنید تا خود را در بیماری های نادر آموزش دهید.پیمایش از طریق تصاویر می تواند به شما در شناخت شرایط نادر بیماران کمک کند. اگر شما در یک زبان جداگانه زندگی می کنید، شکل 1 می تواند یک منبع عالی ارتباط با پزشکان دیگر باشد.شکل 1 محافظت از حریم خصوصی بیماران را و از بین بردن اطلاعات شناسایی از تصاویر مانند چهره ها و خالکوبی ها - به طور خودکار انجام میدهد ، و همچنین داشتن هویت انسان ها را در هر تصویر قبل از اینکه در برنامه نشان داده شود، بررسی می کند.

 

7- Incision Academy

تقسیم آکادمی بسیار بیشتر از یک پلت فرم MOOC از یک شبکه اجتماعی است. بخش اجتماعی این پلت فرم، با هدف کمک به جراحان تکنیک های شخصی و اشتراک آن با سایر جراحان در سراسر جهان. ویدئوی تبلیغاتی Incision Academy به عنوان "گام بعدی به سوی یک زبان جراحی جهانی" توصیف می شود. "به اشتراک گذاری مهارت های جراحی، کیفیت مراقبت های جراحی را بهبود می بخشد."

 

8-Student Doctors Network

شبکه پزشکان دانشجویی در سال 1999 توسط دانشجویان پزشکی و ساکنین تاسیس شده است که یک وب سایت آموزشی غیر انتفاعی با یک ماموریت واحد است: کمک به دانش جویانی که میخواهند به یک پزشک تبدیل شوند.

 

9-MomMD

در ابتدا یک انجمن و هیئت مدیره کار برای پزشکان زن بود، در MomMD شما می توانید اطلاعات حقوق و دستمزد خود را مقایسه کنید و سوالات دیگر پزشکان را پاسخ دهید.

 

10-Doctor’s Choice Placement Services

این سایت مانند پزشک Monster.com است.پزشکان می توانند در مراکز پزشکی در کل کره جهان به دلیل مهاجرت به دنبال شغل باشند و همچنین CV خود را آپلود کنند. مشتریان نیز عبارتند از بیمارستان ها و سیستم های بهداشتی، امکانات دولتی، گروه های پزشکی و شیوه های خصوصی هستند

 

منبع: blog.capterra

بالا