برآورده کردن نیازهای جدید سلامت و بهبود تجربیات از طریق مراقبت از سلامت از راه دور

Telehealth یا مراقبت از سلامت از راه دور ، امر جدیدی نیست ، اما پذیرش آن توسط ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و عموم مردم کند بوده است. گذشته از موانع فنی ، بالینی و برخی از موانع نظارتی - تعداد پذیرش کم معمولی است زیرا بیماران از خدمات آگاهی ندارند یا از ایده ویزیت مجازی راحت نیستند  و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی از رهبری انتقال دریغ کرده اند. با این حال ، اکنون درحال تغییر است.

COVID-19 منجر به تقاضای مشتری برای تغییر در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی از یک مدل مراقبت از حجم کم با لمس بالا به یک مدل کم حجم با لمس پایین شده است. ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و شرکای آنها اکنون باید با این هجوم سریع مشتریان با مطالبات جدید و متفاوت سازگار شوند.

واقعیت این است که صنعت مراقبت های بهداشتی با پذیرش تحول دیجیتال ، کند عمل کرده است ، با وجود این که اکثر اعضای این صنعت اذعان دارند که درگیری دیجیتال چیزی است که آنها در نهایت مجبور به اتخاذ آن هستند. اکنون زمان پذیرش نوآوری دیجیتالی اکنون روی ماست ، زیرا COVID-19 ثابت کرده است که نقطه عطف محسوب می شود و تعامل دیجیتال را از یک "خوب برای داشتن" به یک نیاز فوری و فوری فشار می آورد.

از این پس ، بیماران انتظار دارند که تعامل دیجیتالی یا مجازی با پزشک خود حتی پس از گذر از بحران به حالت عادی جدید داشته باشند. دلایل این امر،دو مورد است: مصرف کنندگان مراقبت های بهداشتی مانند آنچه در صنایع دیگر دریافت می کنند ، از خدمات پزشکی خود سرویس آنلاین انتظار دارند و اکنون نمی توانند به صورت حضوری به ارائه دهندگان دسترسی پیدا کنند یا تمایلی به مراجعه به مطب پزشکان یا مراکز درمانی ندارند. ترس از قرار گرفتن در معرض COVID-19. طبق مطالعه جدیدی که از Revive Health انجام شده است ، 85٪ از مصرف کنندگان مراقبت های بهداشتی نمی دانند کجا می توانند به نگرانی های روزمره بهداشتی خود پایان داده و مراجعه کنند و 50٪ از مراجعه به یک مرکز مراقبت می ترسند. کارشناسان صنعت انتظار ندارند این تغییر کند. انتظارات بیماران از مراقبت های بهداشتی دیجیتال برای رفع این مسایل است.

پس از برقراری فناوری ارتباطات از راه دور و استراتژی تحویل ، بزرگترین موانع استفاده ، عدم آگاهی از وجود سرویس و عدم درک یا ناراحتی در مورد نحوه عملکرد آن خواهد بود. به سادگی "زندگی کردن" کافی نیست باید معنا را توضیح دهید.

خبر خوب این است که مصرف کنندگان مراقبت های بهداشتی ارتباطات مستقیمی و شخصی تری را با ارائه دهندگان و سایر اعضای اکوسیستم مراقبت خود می خواهند و انتظار دارند. بنابراین ، بهترین مسیر پیش رو چیست؟ در زیر برخی از بهترین شیوه ها در مورد چگونگی بازاریابی یک برنامه آنلاین را ارائه می دهیم.

 

درب جلو دیجیتال را باز کنید

موانع را کاهش دهید. برای آشنایی بیماران با استفاده از خدمات ارتباط از راه دور ، ارائه دهندگان خدمات بهداشتی مشورت رایگان را در مورد تراریاژ ارائه می دهند و در مورد موارد COVID-19 مشاوره می دهند تا در تشخیص اینکه کدام بیماران جدید و موجود باید در خانه بمانند یا برای مراجعه حضوری به بیمارستان مراجعه کنند ، مشاوره می دهند. خدمات از راه دور باید در یک گردش کار بالینی COVID-19 ، مانند آنچه برخی از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در حال حاضر از مشاوره درمانی در مورد بیماران فعلی مصرف می کنند ، استفاده کنند تا از خدمات بهداشتی غیر COVID-19 مشاوره بگیرند. علاوه بر این ، با وجود دستورات پناهندگی در محل ، نیاز به خدمات بهداشتی رفتاری از طریق راه دور هرگز بیشتر نشده است.

استفاده از آن را آسان کنید. بازآفرینی وب سایت ها یک تجربه عالی است. سیستم بهداشت و درمان مناسب ارتقاء صفحه اصلی خدمات بهداشتی خواهد بود و با توجه به انتظارات مشتری ، ممکن است برای دستیابی به بیمار جدید حیاتی باشد. بیماران به دنبال گزینه های مراقبت های بهداشتی قابل فهم ، به موقع و مناسب هستند و وب سایت مناسب و تجربه برنامه تلفن همراه باعث تقویت یک برند مراقبت بهداشتی می شود. داروخانه های خرده فروشی خیلی خوب می دانند که چگونه اصطکاک دیجیتال تبدیل ها را کاهش دهد. هدف این است که بیماران به راحتی و به آسانی مجدداً دریافت نسخه ای را داشته باشند .

 

ترویج

بودجه کم است و منابع آن افزایش یافته است  اما ارائه دهندگان خدمات بهداشتی می توانند خدمات مالی خود را بدون نیاز به بانک ارتقا دهند. بازاریابان بهداشتی ابتدا باید روی تلاش های رسانه ای متعلق به خود از جمله ایمیل ، رسانه های اجتماعی و ویژگی های وب / موبایل تمرکز کنند. این کانال ها با هزینه کمتری قابل استفاده هستند وبه سرعت مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند به بیشترین مشغولیت یک سیستم درمانی در منطقه خدمات خود برسند و بعد ، در رسانه های پولی سرمایه گذاری کنید.

 

پیگیری ، پیگیری ، پیگیری

Telehealth را می توان به صورت آنلاین به بازار عرضه کرد ، اما اگر ارائه دهندگان تلاش های خود را در برابر شاخص های کلیدی عملکرد خاص ردیابی نکنند ، بیماران به صورت کامل از جریان مراقبت سلامت از راه دور آگاه نمیشوند. بازاریابی دیجیتال ، خوشبختانه ، به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی اجازه می دهد تا تقریباً و سریعاً از عملکرد برنامه های خود آگاهی داشته باشند. با داده های اولیه شروع کنید: برداشت از تبلیغات و رسانه های اجتماعی ، کلیک بر روی سایت ها ، زمان بدست امده در سایت و بیشترین بازدید از صفحات وب. به پرکاربردترین خدمات ارتباطات از راه دور و رنک ها توجه کنید نگاه کنید. با سنجش ویزیت درمورد هزینه های آنلاین ، پیشرفت بیشتری کسب کنید و در مورد چگونگی تأثیرگذاری برنامه های کمک های بهداشتی در الگوهای حضوری و استفاده از امکانات ، عمیق تر عمل کنید.

 

منبع: heblog

 

همچنین بخوانید:

از تله مدیسین برای کمک و مراقبت از حیوانات بیمار استفاده کنید

تله ویزیت یعنی مراقبت ایمن و مؤثر از بیماران

پزشکی از راه دور باعث ایجاد تحولی در چشم پزشکی می شود

بالا