بهترین اپ های پزشکی از راه دور در سال 2022

کمبود پزشک، جمعیت زیادی از افراد مسن، شرایط مزمن ، بسیاری از جوامع محروم  و اکنون  COVID-19 به این معنی است که بازار پزشکی از راه دور رشد خواهد کرد. در واقع، تا سال 2025، انتظار می‌رود که بازار سلامت از راه دور به 55.6 میلیارد دلار افزایش یابد که از 25.4 میلیارد دلار در سال 2020 افزایش یافته است. نرم‌افزار و خدمات بزرگترین بخش این بازار را تشکیل می‌دهند، که به این معنی است که ارائه‌دهندگان نرم‌افزار پزشکی از راه دور زیادی وجود دارد.

اپ پزشکی از راه دور تنها یک ابزار خاص نیست. در عوض، این هر فناوری است که ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی را قادر می سازد تا بیماران خود را از راه دور تشخیص دهند و درمان کنند. این می‌تواند شامل چت‌های ویدیویی، تماس‌های تلفنی، داده‌های دستگاه‌های پوشیدنی، ایمیل‌ها و فرم‌هایی باشد که برای جمع‌آوری داده‌های بیمار استفاده می‌شوند.

هنگام انتخاب فناوری برای تسهیل این بازدیدهای مجازی، مهم است که به خاطر داشته باشید که بهترین نرم افزار پزشکی از راه دور در سال 2022 شامل چند ویژگی کلیدی است. در بالا، مطابقت HIPAA (قانون مسئولیت پذیری و مسئولیت پذیری بیمه سلامت) قرار دارد. حتی تخلفات جزئی می تواند منجر به جریمه های سنگین و شکایت شود.

علاوه بر این، مطمئن شوید که چیزی که انتخاب می‌کنید برای بیماران و تخصص پزشکی که انجام می‌دهید مناسب است. این شامل اطمینان از اینکه نرم‌افزار پزشکی از راه دور با نرم‌افزار پرونده‌های الکترونیک سلامت (EHR) شما یکپارچه می‌شود تا کار با سوابق بیمار را آسان‌تر کند.

 

1. Jotform

فرم های مصرف بخش مهمی از تله مدیسین هستند، به ویژه زمانی که بیماران جدید را می بینید. Jotform فرم های آنلاین سازگار با HIPAA را از طریق برنامه های HIPAA خود ارائه می دهد.

ارائه دهندگان همچنین می توانند از بیماران امضای الکترونیکی دریافت کنند و فرم پرداخت را در وب سایت خود تعبیه کنند تا بیماران بتوانند به راحتی صورت حساب خود را پرداخت کنند. Jotform چندین قالب فرم از پیش ساخته مطابق با HIPAA در دسترس دارد.

Jotform حساب های رایگان و نامحدود HIPAA را برای پاسخ دهندگان COVID-19 فراهم می کند. قیمت گذاری منظم برای برنامه های HIPAA از 39 دلار در ماه شروع می شود و شامل 10000 ارسال ماهانه و 100 فرم است.

 

2. Doxy.me

Doxy.me که به عنوان "راه حل ساده، رایگان و ایمن پزشکی از راه دور" نامگذاری شده است، یک برنامه سازگار با موبایل مبتنی بر مرورگر است که به ارائه دهندگان امکان برگزاری کنفرانس های ویدئویی با بیماران را می دهد. ارائه‌دهندگان می‌توانند اتاق‌های انتظار شخصی‌سازی شده را راه‌اندازی کنند، تاریخچه جلسات را ذخیره کنند، و از طریق متن با بیماران ارتباط برقرار کنند. به دلیل ویژگی‌های امنیتی و رمزگذاری آن، کاملاً با HIPAA و قانون فناوری اطلاعات سلامت برای سلامت اقتصادی و بالینی (HITECH) مطابقت دارد.

برنامه‌های رایگان Doxy.me شامل دقایق و جلسات نامحدود، URL شخصی‌شده، اتاق انتظار، چت متنی و تاریخچه جلسات است. برنامه‌هایی که امکان ویدیوهای SD و HD و همچنین تماس‌های فقط صوتی را فراهم می‌کنند، از 35 دلار در ماه شروع می‌شوند.

 

3. AMC Health

ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی که به دنبال مجموعه نرم افزار پزشکی از راه دور با امکانات کامل هستند ممکن است بخواهند AMC Health را در نظر بگیرند. این پلت فرم به ارائه دهندگان اجازه می دهد تا از راه دور بیماران را با دستگاه های متصل به بلوتوث مانند نمایشگر فشار خون نظارت کنند.

ارائه دهندگان می توانند قرار ملاقات های ویدیویی انجام دهند و پیشرفت بیمار را نظارت کنند. آنها همچنین می توانند هشدارها را دریافت کنند و آمار تجزیه و تحلیل و محک زدن بیماران را بررسی کنند.

AMC Health اطلاعات قیمت را در وب سایت خود لیست نمی کند. برای دریافت قیمت باید مستقیماً با شرکت تماس بگیرید.

 

4. مراقبت از سلامت از راه دور به صورت ایمن

مانند سایر ارائه دهندگان نرم افزار پزشکی از راه دور، Secure Telehealth انطباق با HIPAA، یک اتاق انتظار مجازی و امکان قرار ملاقات ویدیویی با بیماران را ارائه می دهد. این یک نرم‌افزار مستقل است، بنابراین اگر یک ارائه‌دهنده نیاز به وارد کردن یادداشت‌ها در یک سیستم EHR داشته باشد، باید نرم‌افزار EHR خود را برای یادداشت‌برداری در طول قرار باز کند.

Secure Telehealth برای استفاده از نرم افزار خود به قراردادی نیاز ندارد. این شرکت یک آزمایش 14 روزه رایگان ارائه می دهد، اما برای اطلاع از قیمت، باید مستقیماً با آنها تماس بگیرید.

 

5. CHARM Telehealth

بخشی از مجموعه کامل محصولات CHARM برای سازمان‌های مراقبت‌های بهداشتی، ChARM Telehealth یک برنامه مبتنی بر ابر است که به ارائه‌دهندگان اجازه می‌دهد قرار ملاقات‌های ویدیویی با بیماران خود داشته باشند.

ارائه دهندگان و بیماران می توانند تصاویر و ویدیوها را به اشتراک بگذارند و ارائه دهندگان می توانند خلاصه بازدیدها را در پورتال بیمار به اشتراک بگذارند. ارائه دهندگانی که از نرم افزار EHR ChARM استفاده می کنند می توانند نسخه ها را به داروخانه ها و سفارشات را به آزمایشگاه ها ارسال کنند.

ChaRM Telehealth یک افزودنی به مجموعه کامل محصولات ChARM است که شامل EHR، مدیریت عمل، صورتحساب پزشکی و سایر اجزای نرم افزاری است. ChARM یک برنامه رایگان برای یک ارائه دهنده و حداکثر 50 ملاقات در ماه ارائه می دهد. گزینه Telehealth 20 دلار اضافی در ماه برای هر ارائه دهنده هزینه دارد.

 

6. VSee

برای ارائه دهندگانی که می خواهند فقط با تماس های ویدیویی و چت شروع کنند و احتمالاً بعداً به بازدید از راه دور و نظارت بر آن ارتقا دهند، VSee گزینه ارزشمندی برای کاوش است.

طرح پایه، ویدئو و پیام‌های منطبق با HIPAA را به همراه یک اتاق انتظار مجازی و یک فرآیند پذیرش برای تمرین‌کنندگان انفرادی ارائه می‌دهد. نسخه Enterprise یک میز جلو مجازی، یک خط مراقبت فوری، نام تجاری سفارشی و پرداخت با کارت اعتباری را اضافه می کند.

برای طرحی با تماس های نامحدود و چت تصویری، قیمت از 49 دلار در ماه شروع می شود. برای افزودن ویژگی‌هایی مانند مسیریابی بیمار و نظارت از راه دور بیمار، برای اطلاع از قیمت باید با VSee تماس بگیرید.

اینها تنها تعدادی از بهترین ارائه دهندگان نرم افزار پزشکی از راه دور در سال 2022 هستند. با توجه به اینکه سلامت از راه دور در طول همه گیری کنونی چقدر افزایش یافته است، مهم است که بررسی کنید به چه چیزی نیاز دارید و چگونه می توانید شروع کنید. به عنوان مثال، ممکن است قبل از فرو رفتن در یک بسته کامل، راه حل های مستقلی را برای کنفرانس ویدیویی و پذیرش بیمار انتخاب کنید.

از آنجایی که پزشکی از راه دور مجموعه ای از خدمات است، بررسی ارائه دهندگان نرم افزارهای مختلف برای نیازهای خاص می تواند به شما در انتخاب راه حل مناسب برای عمل خود کمک کند و حتی پزشکی از راه دور را به بخشی دائمی از عادات خود تبدیل کند.

 

منبع: jotform

 

همچنین بخوانید:

آیا متاورس آینده سلامت است؟

آینده مراقبت از سلامت از راه دور در سال 2022: همراهی با سامسونگ و مدیران شریک

سلامت دیجیتال وارد متاورس می شود

بالا