ساعت اپل راهی برای ارتباط مادر و جنین

یک مادر عمیق ترین ارتباط فیزیکی را با جنین خود احساس می کند. مادر رشد لحظه به لحظه ی جنین را با تمام وجود احساس کرده و بخشی از وجود خود را به جنین خود می بخشد.

تکنولوژی های جدید به ارتباط و پایش هر چه بیشتر بین مادر و نوزاد کمک می کنند. استفاده از سونوگرافی های 2 بعدی و 3 بعدی و سونی کید جهت سمع صدای قلب جنین ، این اجازه را به مادر می دهند تا از رشد و سلامت جنین خود اطمینان حاصل کرده و دوران بارداری را برای مادر لذت بخش می کنند.

شرکت اپل در این راستا قدمی فراتر نهاده و با ساخت نرم افزاری برای ساعت هوشمند مچی(Apple Watch) خود به نام Airstrip ، این امکان را به مادر می دهد تا در هر لحظه از وضعیت جنین خود آگاه باشد. مادر می تواند سنسور ها ( گیرنده حسی ) را روی شکم خود قرار داده و با این کار صدای ضربان قلب جنین از طریق ساعت Apple پخش خواهد شد. این نرم افزار همچنین می تواند علائم حیاتی مادر باردار و نیز انقباضات رحم را ثبت کرده و برای پزشک فرد ارسال کند. به این صورت پزشک نیز این امکان را دارد تا در هر لحظه از وضعیت زن باردار به خصوص زنان با ریسک بالا در حاملگی، مطلع شده و اقدامات لازم را در صورت نیاز انجام دهد.

 

 

بالا