تبلیغات متاورس به سلامت دیجیتال می رسد

شبیه سازی شما در متاورس متعلق به کیست؟

آیا متاورژن مراقبت های بهداشتی را متحول می کند؟ چه کسی می داند!

اما حتی قبل از اینکه بدانیم متاورس چیست، امروزه، تجربیات محاسباتی غوطه‌ورانه آینده را توصیف می‌کند و تبلیغات آن به سلامت دیجیتال رسیده است. پزشکان محترم در حال نوشتن ایده‌های فکری هستند و زبان بازاریابی جدید در استارت‌آپ‌ها نفوذ کرده است، به طوری که یکی از شرکت‌ها قبلاً اتاق‌های درمان مجازی متاورس را تبلیغ کرده است.

سرمایه‌گذارانی که به دنبال چیز بزرگ بعدی هستند، سؤالاتی می‌پرسند، به همین دلیل است که بازوی مشاوره Rock Health بینش‌های متاورس را برای مشتریان خود استخراج می‌کند. خط اصلی نشان می‌دهد که اگرچه سرمایه‌گذاران ممکن است FOMO فرامنطقه‌ای داشته باشند، اما هنوز در زمینه فناوری پیشرو بزرگ نیستند.

راک هلث دو حوزه اصلی نوآوری شبیه متاورس را شناسایی کرد. برنامه های کاربردی واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده و به اصطلاح فناوری دوقلوی دیجیتال که بازنمایی های مجازی از زیست شناسی دنیای واقعی را ایجاد می کند، مانند یک کپی دیجیتالی از قلب. تمام این فناوری دارای پتانسیل غیرقابل انکاری است و برخی از آنها حتی مجوز قانونی و اعتبار بالینی را به دست آورده اند اما جدای از ارزش بازاریابی، نوآوری در یک جعبه متاورس چه فایده ای دارد؟

آدریانا کراسنیانسکی، محقق در Rock Health، به STAT گفت که حتی اگر مفاهیم متاورس در حال ظهور باشند، هنوز زود نیست که درباره پیامدهای بالقوه برای حفظ حریم خصوصی و مقررات فکر کنیم، جایی که محرک‌های اولیه قدرت تعریف هنجارها را خواهند داشت.

 

لابی بیمه گر وارد گفتگوهای حفظ حریم خصوصی می شود

قدرتمندترین گروه لابی کشور آمریکا بالاخره در حال بررسی یک بحث ملی درباره حریم خصوصی داده های بیماران است. این هفته، طرح‌های بیمه سلامت آمریکا  که اعضای آن شامل شرکت‌های سنگین وزنی مانند Anthem و Humana هستند ، گفت که از گسترش HIPAA یا سایر محدودیت‌های حریم خصوصی برای هر گروه شخص ثالثی که داده‌های سلامتی مصرف‌کنندگان را جمع‌آوری، استفاده یا ذخیره می‌کنند، پشتیبانی می‌کند.

AHIP می‌گوید هدفش این است که اطمینان حاصل کند که توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها استانداردهای جدی حفظ حریم خصوصی را رعایت می‌کنند به‌ویژه زمانی که می‌گویند بیماران بیشتری تمایل دارند ادعاها و داده‌های بالینی را به اشتراک بگذارند. این انتخاب بیماران است که با داده های خود چه می کنند. با این حال، این نباید یک محیط مراقب خریدار باشد و بیماران واقعاً باید از حمایت یک قانون فدرال قوی در پشت آن برخوردار شوند. مک‌گرو اکنون سرپرستی داده‌ها را برای پلتفرم Ciitizen، که به بیماران کمک می‌کند داده‌های سلامتی را جمع‌آوری و به اشتراک بگذارد، در Invitae بر عهده دارد. موهانا داستان کامل را دارد.

 

هر چند وقت یکبار افراد مسن از برنامه ها برای ردیابی سلامتی استفاده می کنند؟

مدیران بهداشت و کارآفرینان گاهی اوقات متذکر می شوند که ما افراد مسن را دست کم می گیریم، بسیاری از آنها می توانند از برنامه ها برای مدیریت سلامت خود استفاده کنند. این را در نظر بگیرید گزارشی از نظرسنجی ملی دانشگاه میشیگان در مورد پیری سالم می گوید که 28 درصد از افراد 50 تا 80 ساله حداقل از یک برنامه بهداشتی استفاده می کنند. با بررسی افراد مبتلا به دیابت نوع 2 که از این برنامه ها استفاده می کردند، تنها 28 درصد برای ردیابی قند خون و 14 درصد برای ردیابی دارو این کار را انجام دادند. حدود نیمی از آنها گفتند که علاقه مند به ردیابی قند خون یا دارو با یک برنامه هستند، اما اینطور نیست. (نویسندگان گفتند که نمونه 2110 نفری آنها نماینده ملی است، اما جمعیت شناسی دقیق را گزارش نمی کنند.)

با در نظر گرفتن این اعداد، این سوال وجود دارد که آیا سازندگان برنامه باید تلاش بیشتری برای دسترسی به افراد مسن داشته باشند یا خیر.

 

یک ادغام عمده داروخانه دیجیتال و معاملات بیشتر

شرکت‌های فناوری بهداشت، Thirty Madison و Nurx، که هر دو مراجعه حضوری به پزشک و دریافت نسخه درب منزل را برای مصرف‌کنندگان آسان می‌کنند، اعلام کردند که ادغام خواهند شد. همانطور که بازار چنین استارت آپ هایی بالغ می شود، آنها هویت خود را به عنوان داروخانه های دیجیتال مستقیم به مصرف کننده کنار می گذارند و به طور فزاینده ای خود را به عنوان مراقبت های تخصصی جامع تغییر می دهند که نمایش آن‌ها می‌تواند منجر به نتایج شود، می‌تواند کلید رسیدن به معاملات پرسود با برنامه‌های بهداشتی و کارفرمایان باشد.

 

منبع: statnews

 

همچنین بخوانید:

مروری بر آنچه سال 2022 می تواند برای قوانین حاکم بر سلامت از راه دور داشته باشد

آینده مراقبت های بهداشتی و مراقبت از بیمار در متاورس

مراقبت از راه دور در سال 2022، روندها، مزایا و چالش های جدید مراقبت سلامت از راه دور

 

بالا