قانون گسترش و ارزیابی فدرال سلامت از راه دور: آنچه باید بدانید

ما هنوز تأثیرات ویروس کرونا را احساس می کنیم، به خصوص در جمعیت های مسن تر و آسیب پذیرتر، به همین دلیل است که این خدمات بهداشتی از راه دور باید تمدید شود.

در 7 فوریه 2022، سناتورهای کاترین کورتز ماستو (D-NV) و تاد یانگ (R-IN) قانون گسترش و ارزیابی پزشکی از راه دور را معرفی کردند، یک قانون مهم دو حزبی برای اطمینان از دسترسی قابل پیش بینی بیماران به بهداشت از راه دور پس از پایان اورژانس بهداشت عمومی. ، زمان بیشتری را برای جمع آوری داده ها در مورد استفاده و اثربخشی مراقبت مجازی اختصاص دهید و از قطع ناگهانی دسترسی به مراقبت (معروف به صخره سلامت از راه دور) جلوگیری کنید.

 

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

قانون گسترش و ارزیابی از راه دور چیست؟

قانون گسترش و ارزیابی Telehealth یک تمدید دو ساله برای برخی معافیت‌های اضطراری از راه دور COVID-19 ایجاد می‌کند. هدف این قانون تمدید معافیت از محدودیت‌های جغرافیایی و سایت است و به ذینفعان مدیکر اجازه می‌دهد حتی در خانه خود به سلامت از راه دور دسترسی داشته باشند. اجازه دهید مواد کنترل شده از طریق یک برخورد اولیه از راه دور تحت قانون رایان هایت تجویز شوند و انعطاف‌پذیری پرداخت Medicare را برای مراکز بهداشت روستایی (RHCs)، مراکز بهداشتی فدرال واجد شرایط (FQHCs) و بیمارستان‌های دسترسی بحرانی (CAHs) گسترش دهید. برای رسیدگی به نگرانی‌های مربوط به یکپارچگی برنامه مدیکر، این لایحه همچنین محدودیت‌هایی را برای سفارشات بهداشتی از راه دور برای برخی تجهیزات پزشکی بادوام با هزینه بالا (DME) و آزمایش‌های آزمایشگاهی معرفی می‌کند. همچنین حاوی زبانی است که ممکن است استفاده از صورت‌حساب «حادثه» را برای خدمات بهداشتی از راه دور محدود کند.

معافیت‌ها بخش مهمی در اجازه دادن به ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی برای ملاقات با بیماران در محل زندگی‌شان بود و اگر به حالت قبل از همه‌گیری بازگردیم، خطر این را داریم که پیشرفت بزرگی را که دیده‌ایم معکوس کنیم.

 

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

این لایحه به دنبال نامه حمایتی امضا شده توسط 336 سازمان، به رهبری انجمن پزشکی از راه دور آمریکا و سایر ذینفعان برجسته، از رهبران کنگره می‌خواهد تا معافیت‌های فعلی سلامت از راه دور را ادامه دهند و قوانین دائمی سلامت از راه دور مبتنی بر شواهد را برای اجرا در سال 2024 وضع کنند.

 

نکات کلیدی برای صنعت بهداشت از راه دور

در اینجا نکات کلیدی در مورد چگونگی تأثیر قانون جدید بر صنعت بهداشت از راه دور آورده شده است:

1. تمدید کلی پرداخت مدیکر برای خدمات بهداشتی از راه دور

بر اساس قانون CARES، کنگره به CMS اختیار داد تا محدودیت‌های خاصی را در مورد پوشش Medicare و پرداخت برای خدمات بهداشتی از راه دور ارائه شده به ذینفعان Medicare چشم پوشی کند و راه را برای دریافت مراقبت در خانه‌های خود برای ذینفعان Medicare باز کند. در صورت تصویب قانون، قانون گسترش و ارزیابی Telehealth معافیت‌های پرداخت از راه دور Medicare را در مورد محدودیت‌های محل اصلی و موقعیت جغرافیایی تمدید می‌کند، فهرست ارائه‌دهندگان مجاز بهداشت از راه دور را گسترش می‌دهد و خدمات بهداشتی از راه دور در دسترس را برای ذینفعان Medicare به مدت دو سال گسترش می‌دهد.

 

2. تجویز دارو از راه دور

قانون حمایت از مصرف کننده داروخانه آنلاین رایان هیت در سال 2008 (قانون رایان هیت) تا حد زیادی ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی را از تجویز دارو از طریق بهداشت راه دور بدون انجام ارزیابی پزشکی حضوری از بیمار منع می کند. در ارتباط با معافیت‌های بیماری همه‌گیر DEA، قانون فدرال به پزشکان ثبت‌شده در DEA اجازه داده است که بدون ارزیابی پزشکی حضوری بیمار، مواد کنترل‌شده را تجویز کنند، مشروط بر اینکه فناوری پزشکی از راه دور از ارتباطات صوتی و تصویری تعاملی استفاده کند و با قوانین ایالتی مطابقت داشته باشد. قانون پیشنهادی این انعطاف پذیری را برای دو سال دیگر پس از پایان وضعیت اضطراری بهداشت عمومی تمدید می کند.

 

3. پسوند برای FQHC و RHC

قبل از همه‌گیری، FQHCها و RHCها محدود به خدمت به عنوان محل مبدا (محل بیمار) برای خدمات بهداشتی از راه دور بودند. قانون پیشنهادی انعطاف‌پذیری‌های اعمال شده توسط قانون CARES را گسترش می‌دهد و به FQHCها و RHCها اجازه می‌دهد تا دو سال دیگر پس از انقضای اورژانس بهداشت عمومی به عنوان مکان‌های دور (محل حضور پزشک) خدمت کنند.

 

4. گسترش برای CAHs

در مارس 2020، از طریق برنامه «بیمارستان‌های بدون دیوار»، CMS به بیمارستان‌ها اجازه داد تا در طول مدت اورژانس بهداشت عمومی خدماتی را در خارج از ساختمان بیمارستان خود ارائه دهند. برای اطمینان از اینکه CAH ها می توانند پس از غروب اورژانس بهداشت عمومی به ارائه خدمات بهداشت از راه دور ادامه دهند، قانون پیشنهادی CAH ها را به عنوان یک ارائه دهنده خدمات از راه دور از راه دور اضافه می کند.

 

5. محدودیت برای برخی آزمایشات DME و آزمایشگاهی

قانون پیشنهادی مستلزم آن است که پزشک دستور دهنده یک معاینه حضوری از بیمار را زودتر از 12 ماه قبل از سفارش تست های آزمایشگاهی گران قیمت و محصولات DME پرهزینه از طریق Telehealth انجام دهد.

 

6. الزام به ارسال شماره NPI برای صورتحساب Telehealth

به منظور صدور صورت‌حساب مستقیم مدیکر، پزشکان باید برای شناسه ارائه‌دهنده ملی (NPI) ثبت نام کنند. تحت شرایط خاص، Medicare برای خدماتی که توسط پزشکان صورت‌حساب می‌شود اما توسط کارکنان غیرپزشکی که تحت نظارت پزشک عمل می‌کنند، پرداخت می‌کند.

 

7. مطالعه در مورد تغییرات بهداشت از راه دور مرتبط با COVID-19 تحت Medicare & Medicaid

این قانون، HHS را ملزم می‌کند تا تأثیر انعطاف‌پذیری بهداشت از راه دور همه‌گیر را مطالعه کند و گزارشی را حداکثر تا 18 ماه پس از پایان وضعیت اضطراری بهداشت عمومی به کنگره ارائه دهد. در انجام این مطالعه، HHS با کمیسیون پرداخت و دسترسی به Medicaid و CHIP، کمیسیون مشاوره پرداخت مدیکر، OIG، سهامداران صنعت، و افراد دارای دیدگاه‌های متفاوت نژادی، قومیتی، جغرافیایی و حرفه‌ای مشورت خواهد کرد. این گزارش حداقل شامل موارد زیر خواهد بود:

خلاصه ای از استفاده از تمام خدمات مدیکر ارائه شده در طول اورژانس بهداشت عمومی (تجزیه شده بر اساس نوع خدمات و روش).

شرح هرگونه تغییر در استفاده در طول دوره اورژانس بهداشت عمومی، و در مقایسه با قبل از اورژانس بهداشت عمومی؛

تجزیه و تحلیل استفاده از خدمات بهداشت از راه دور به تفکیک ویژگی های جمعیتی ذینفعان (به عنوان مثال، نژاد، قومیت، منطقه جغرافیایی، و سطح درآمد)؛

شرح هزینه‌ها و صرفه‌جویی‌ها، موارد تقلب شناسایی شده توسط OIG، نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی، و توصیه‌هایی که انعطاف‌پذیری‌ها باید دائمی شوند.

 

منبع: foley

 

همچنین بخوانید:

حفظ سلامت سالمندان از راه دور بوسیله اینترنت اشیا

فناوری بیمار محور از راه دور و بهبود مراقبت های بهداشتی

آشنایی با بهداشت از راه دور، پزشکی از راه دور و مراقبت از راه دور

بالا