درس هایی که باید از نرمال جدید سلامت از راه دور بدانید

مراقبت از سلامت از راه دور برای مدت طولانی وجود داشته است، اما اخیراً به بیشترین حجم درخواست رسیده است که اکثر افراد مدت ها انتظار داشتند. دکتر راسو شرستا، مدیر ارشد استراتژی سلامت اتریوم، گفت: این داستان موفقیت یک شبه است که 30 سال در راه بود.

در طول شش ماه گذشته، از آنجایی که بیمارستان‌ها و سیستم‌های بهداشتی به طور جدی برنامه‌های پزشکی از راه دور و نظارت بر بیمار از راه دور را دنبال کرده‌اند ، چه راه‌اندازی برنامه‌های جدید و چه گسترش برنامه‌های موجود ، همه آنها منحنی‌های یادگیری و دردسرهای فزاینده‌ای برای مدیریت داشته‌اند.

درس‌ها در زمان واقعی آموخته شده‌اند: چگونه می‌توان جذب پزشک را پرورش داد، با جریان‌های کاری جدید سازگار شد، چالش‌های فناوری اطلاعات را برطرف کرد، به بیماران آموزش داد، جریان‌های داده جدید را مدیریت کرد، از امنیت محافظت کرد و موارد دیگر.

در ژوئن، Healthcare IT News و دیگر برندهای HIMSS Media، Healthcare Finance و MobiHealthNews، سری جدیدی از وبینارهای سرمقاله را در مرکز آموزشی HIMSS راه اندازی کردند. به طور طبیعی، اولین تمرکز بر کاوش در نرمال جدید مراقبت از راه دور و مجازی بود.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

نحوه مدیریت سونامی داده جدید

از آنجایی که ارائه‌دهندگان خدمات جدید بهداشت از راه دور در پاسخ به همه‌گیری جهانی عجله داشتند، بسیاری از آنها آمادگی مدیریت افزایش داده‌های جدید و انواع داده‌های جدید را نداشتند  و بسیاری هنوز هم آماده نیستند. ما با راب هاواسی، مدیر ارشد سیستم‌های اطلاعات سلامت HIMSS درباره چالش‌های مدیریت داده‌های ناشی از ارائه مراقبت از راه دور صحبت کردیم.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

چگونه امنیت سایبری مراقبت از سلامت از راه دور را تقویت کنیم؟

مراقبت از راه دور عوامل خطر متمایز حریم خصوصی و امنیتی را ایجاد می کند که باید با ابزارها و جریان های داده جدید برای محافظت و مسئولیت های جدید در هر دو طرف بیمار و ارائه دهنده مدیریت شوند.

 

چگونه RPM را برای پزشکان بهینه کنیم؟

از آنجایی که پزشکان هنگام ارائه مراقبت به بیماران در خانه خود را با جریان های کاری جدید تطبیق می دهند، مراحل مهمی وجود دارد که می تواند نظارت از راه دور بیمار را کارآمدتر و مؤثرتر کند. کایل بروور، مدیر بهداشت از راه دور در مرکز پزشکی دانشگاه می سی سی پی؛ مدیر عامل شرکت کولدیپ Biofourmis؛ لورا کروفسکی، معاون Pivot Point Consulting، و نیل پاتل، رئیس Healthbox، دیدگاه‌های خود را در مورد ابزارهای بهداشتی متصل جدید و الزامات مدیریت داده مورد نیاز برای کارکرد RPM ارائه کردند.

 

چگونه می توان خرید بالینی را پرورش داد؟

دکتر بروس دارو، CMIO در سیستم سلامت کوه سینا. سامانتا هرولد، مهندس بالینی در Yale New Haven Health. و برایس ال، مدیر بهداشت از راه دور در سیستم بهداشت منطقه‌ای نورمن، برخی از استراتژی‌های مدیریت تغییر را توصیف می‌کنند که می‌تواند به پزشکان در سراسر سازمان کمک کند تا واقعیت‌های جدید  و فن‌آوری‌های جدید - سلامت از راه دور و نظارت بر بیمار از راه دور را در آغوش بگیرند و با اشتیاق روش جدیدی را تطبیق دهند.

 

منبع: healthcareitnews

 

همچنین بخوانید:

مزایای سوابق بهداشت الکترونیک

مروری بر مراقبت از سلامت از راه دور و روندهای پزشکی از راه دور 2022

پزشکی از راه دور در سال 2022 و هر آنچه که باید بدانید

بالا